Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (45300)

Vierailija
45301/45300 |
30.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katselen vain Pelayoa kolmoskauden uusinnoissa - - - ja olen onnellinen.

Kiva. Mielestäni 3-kausi oli monine roolimiehityksineen ja kiemuraisine juonen käänteineen se paras. Siinä kaudessa tapahtui. Olin myös erittäin viehättynyt Catalinan ja upean Anilin kreivin tarinasta. Pelayon esittäjästä sanoisin että WAU, mikä mies. ‍🔥🍰

Minäkin nautin kolmosen uusinnoista, ihmeen paljon on unohtunut. Aatelisperhettä en koskaan ole kelannut. Uusinnoissa kelaan Virtudesin vikinät ja Marian luola-itkut. Joskus ikäväkseni ei muuta jääkään.

Pelayo on vaikeasti unohdettava mies, mikä on pelkästään hyvä juttu.

Helposti unohdettavissa, iloinen, pyöreänaamainen naapurinpoika, joita on 11 kymmenessä.  Ei mitään karismaa eikä charmia. Tavallisen näköinen, kiltti poika. Mutta kauneushan on katsojan silmässä eli se siitä.

Mitä hömppähöpötystä. Luihut, lommoposkiset, katkerat, roistomaiset hyypiöt ne vasta promesan sulostuttavatkin.

Päivän uusinnassa Pelayo yllätti, mies oli niin rento kotiasussaan hiukset otsalla. Kuin äkämystynyt mörökölli mutta Catalina ei anna periksi.

Pyjama?

Aamutakki pyjaman päällä, tukkakin unien jäljiltä. Näytti siltikin ed ihanalta kreiviltä. 

Pyjamakin on Pelayon päällä edukseen, miehestä huokui aamukahvin tuoksu. Sellainen kodikas, hieman kuin pehmeä Juhla Mokka.

En ihmettele lainkaan, että Catalina tunsi Pelayoa kohtaan vastustamatonta intohimoa.

Hyvä pari häipynyt kuvioista. Sääli. Himoista en tiedä mutta tällä poikamaisella miehellä on vastustamaton hymy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla