La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33365)
meissä naisissa täytyy sitten olla jotain vikaa jos meidän miehet miehissä juoksee.Promesan väki on kunnon heteroporukkaa.ei saa kukaan tuosta loukkaantua,kovasta käännytystyöstä huolimatta meitä heteroitakin vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin taas tätä yleistämistä, kaikki espanjalaiset ovat homoseksuaaleja. Mulle se on se ja sama, mutta ei varmasti pidä paikkaansa. Sitten toinen juttu että naiset ei tajua että oma mies käy vieraissa miehissä, mitä ihmeen yleistämistä toi nyt on?? Ethän sä voi niputtaa kaikkia samaan lokerikkoon! Mulla on ainakin ihan yksiavioinen suhde. Ihme kommentti. Ei ne mitään robotteja olla, me ollaan erilaisia.
Kyllä, aviomiehet käyvät tarjoamassa elintään suihin otettavaksi. Tämä ei ole tarinaa, vaan totta.
No eivät todella käy, vaikka sinun piireissä kävisivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catalina. Aino jolla on järki ja sydän paikallaan.
Mitäkö tekisin? Rakennuttaisin itselleni kivan kodin, jonnekkin kauemmas kartanon myrkyllisestä ilmapiiristä. Kävisin siellä vain "töissä".
Ja Catalina on vieläpä ulkoisestikin kaunis!
Taitaa olla lepakko, mitään miesvirityksiä hänellä ei ole. Ja on jo vanhanpiian iässä. Kauhea kiire oli Alonsolla naittaa poikansa, mutta molemmat tyttäret ovat vielä naimattomia.
Ei ole lepakko. Tulee vielä miesystävä.
Tietenkään ei ole lepakko. Ihan ihmiseltä tuo näyttää. Onko pakko käyttää tuollaisia haukkumanimiä?
Ihmiseltä näyttää?????? Ihan kuin lepakot eivät näyttäisi ihmisiltä. Eva Dahlgren, kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Catalina. Aino jolla on järki ja sydän paikallaan.
Mitäkö tekisin? Rakennuttaisin itselleni kivan kodin, jonnekkin kauemmas kartanon myrkyllisestä ilmapiiristä. Kävisin siellä vain "töissä".
Ja Catalina on vieläpä ulkoisestikin kaunis!
Taitaa olla lepakko, mitään miesvirityksiä hänellä ei ole. Ja on jo vanhanpiian iässä. Kauhea kiire oli Alonsolla naittaa poikansa, mutta molemmat tyttäret ovat vielä naimattomia.
Ei ole lepakko. Tulee vielä miesystävä.
Tietenkään ei ole lepakko. Ihan ihmiseltä tuo näyttää. Onko pakko käyttää tuollaisia haukkumanimiä?
Ei ne näytä ihmisiltä. Niistä näkee päällepäin, mikä on ja viimeistään puhe paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle myös puhe on liian nopeaa,olin luullut ymmärtäväni paljon paljon enemmän.Varsinkin Marian suu käy vauhdikkaasti,sopii kyllä hänen roolipersoonaansa.
Tietääkö kukaan, mitä murretta Maria puhuu sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana ja Abel olisikin paljon parempi pari, kuin Jana ja Nössömanuel.
Kyllä Janan ja Abelin kemiat sopii yhteen paremmin. Ja heillä on tuo ihmisten parantaminen yhteistä.
Mielestäni Manuel ja Jimena ovat alusta saakka olleet hyvä match, Manuel vaan turhaan rimpuilee ja haikailee piikatytön perään, mikä ei voi koskaan toteutua.
Tässä jo aiemmin joku kommentoi että Jana ja Aapeli ihastuu toisiinsa, mutta joku laittoi myös kuvan jossa Manuel ja Jana suutelevat kiihkeästi. On ne kyllä aiemminkin suudelleet, mutta sain sen kuvan että Jana ja Manuel päätyy kuitenkin yhteen.
Mitenköhän he voivat päätyä yhteen? Saattoiko Espanjassa tuohon aikaan saada avioeron? Ellei, niin Manuel on kiinni Jimenassa, k
Eiväthän katoliset saa kovin helpolla avioeroa. Ei Monacon prinsessa Caroline saanut vuosiin Vattikkaannia mitätöimään hänen ensimmäistä avioliittoaan playboyn kanssa. Nykyjuopon kanssa ei edes yritä vaan asuu mieluiten eri maassa kuin paviljongin seinälle virtsaava prinssinsä.
Vierailija kirjoitti:
meissä naisissa täytyy sitten olla jotain vikaa jos meidän miehet miehissä juoksee.Promesan väki on kunnon heteroporukkaa.ei saa kukaan tuosta loukkaantua,kovasta käännytystyöstä huolimatta meitä heteroitakin vielä on.
Eiköhän itse kullakin ole omat himonsa. Jokainen on omista himoistaan vastuussa, ei toisen himoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän itse kullakin ole omat himonsa. Jokainen on omista himoistaan vastuussa, ei toisen himoista.
Juuri näin. Himoista on kysymys, ei mistään sen kummallisemmasta,.
Huomenna uudet jaksot 8) tosin vasta keskiviikkona ehtii jotain katsoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Martina lepakko vai miksei currokaan kelvannut? Itkee vaan kaikkea eikä osaa selittää mitään. Itsekään en jaksa Martinaa. Liian isossa roolissa nyt.
Mistähän keksisi heteroillekin oikein tollasen inhottavan ja ärsyttävän haukkumanimen? 😡
Ei ole haukkumanimi. Lesbo = lepakko
Kyllä sitä enimmäkseen ihan haukkumanimenä käytetään. Netin palstat täynnä noita, on "homppelia," ja ,"lepakkoa" ym. Negatiiviseen nimittelyyn niitä käytetään.
Ihmiseltä näyttää?????? Ihan kuin lepakot eivät näyttäisi ihmisiltä. Eva Dahlgren, kaunis nainen.
Lepakot ovat eläimiä. Eivät ne näytä ihmisiltä eikä toistepäin. Eva Dalgren on minunkin mielestäni kaunis nainen, ja hän on IHMINEN, ei lepakko!
Ei ne näytä ihmisiltä. Niistä näkee päällepäin, mikä on ja viimeistään puhe paljastaa.
Mikä hiton natsimeininki täällä nykyään on? Ei sekään näy päällepäin onko ihminen hetero vai ei. Ällöttävää puhetta. Ja mitä pirun merkitystä sillä on? Itse tartuin vain siihen että jos oletetaan että joku kuuluu seksuaali tai sukupuolivähemmistöön, niin sitä pitää haukkua! Onko ihmiset vielä tänä päivänäkin niin vanhoillisia? Ilmeisesti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin taas tätä yleistämistä, kaikki espanjalaiset ovat homoseksuaaleja. Mulle se on se ja sama, mutta ei varmasti pidä paikkaansa. Sitten toinen juttu että naiset ei tajua että oma mies käy vieraissa miehissä, mitä ihmeen yleistämistä toi nyt on?? Ethän sä voi niputtaa kaikkia samaan lokerikkoon! Mulla on ainakin ihan yksiavioinen suhde. Ihme kommentti. Ei ne mitään robotteja olla, me ollaan erilaisia.
En ole viesteissäni sanonut, että kaikki espanjalaiset miehet ovat homoja. Se, että jotkut suomalaiset naiset, joka ovat antautuneet näille ns. gigoloille, juuri niille, jotka tulevat illan päätteeksi kaikkiin homopaikkoihin. Eli suomalaiset naiset eivät tehneet mitään virhettä. Onhan se aika uskomatonta, että suomalainen nainen ei tajua sitä, että hänen miehensä nussii toisen miehen kanssa.
Nyt sä sitten yleistät kaikki suomalaiset naiset samaan lokeroon. Meitä on kuule paljon joiden miehet ei käy vieraissa, ei naisissa eikä miehissä. Varmaan itse oleilet näissä paikoissa joista puhut ja tiedät varmasti että siellä käyvät miehet ovat kaikki parisuhteessa. Kun puhuu niin pitää tietää mistä puhuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän itse kullakin ole omat himonsa. Jokainen on omista himoistaan vastuussa, ei toisen himoista.Juuri näin. Himoista on kysymys, ei mistään sen kummallisemmasta,.
Rakkaus ei ole pelkkää himoa eikä toistepäin.
Oli hauska seurata näitä Promesa-juttuja tässä ketjussa, ja osallistuakin. Ja nyt koko juttu on pilattu aivan turhalla ja tyhjänpäiväisellä lepakko- yms. höpinällä, mikä ei ole ollut millään tasolla tasokasta tai edes kelvollista vaan ihan potaskaa.
Candela puhuu ja käyttäytyy tyypillisen umpimielisen maalaismoukan tavoin erityisesti kaikessa, mikä koskee Felicianoa.
Itsekin on tullut La Promesaan aivan pystymetsästä ja kaikki hommat on opetettu kädestä pitäen. Sivistys ja käytöstavat vaan jääneet opettamatta.
Voi helvata mitä ketjun aiheeseen kuulumatonta kinaamista ja jankkaamista sivutolkulla🙄
kukaan ei voi olla 100% varma mitä puoliso tekee,eipä pystynyt Lorekaan pitämään pimennossa suhdettaan Elisa-rouvaan
Huomasin saman, silloin kun istui Cruzin kanssa kahvilla.