La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33365)
Voi jeesus sentään tota synnytystä. Niin noloa katseltavaa
Pidettäiskö ketju kivana. Mua ei kiinnosta kuka on lepakko tai muu Batman.
Vierailija kirjoitti:
Oli hauska seurata näitä Promesa-juttuja tässä ketjussa, ja osallistuakin. Ja nyt koko juttu on pilattu aivan turhalla ja tyhjänpäiväisellä lepakko- yms. höpinällä, mikä ei ole ollut millään tasolla tasokasta tai edes kelvollista vaan ihan potaskaa.
Olen pahoillani. Halusin vain puolustaa. Tämähän alkoi siitä kun joku epäili cataa tai martinaa lesboksi mutta haukkumanimellä lepakko. Minä halusin vain puolustaa ja olen edelleen sitä mieltä että ihmisiä ei tarvitse haukkua, on suuntautuminen mitä tahansa. Anteeksi että loukkasin, yritän olla tästä lähin puolustamatta ketään. Haukkukaa muita ihan vapaasti.
Aika vanha vauva vastasyntyneeksi :D
No nyt se ope ja toinen keittäjätär pussailee
Vierailija kirjoitti:
Aika vanha vauva vastasyntyneeksi :D
Synnytys kesti niin kauan että vauvakin ehti vanhentua.
Vähempikin pitkitys Pian vääntelykohtauksia olis kyllä riittänyt.
"Cruz ei vielä tiedä, että Pian lapsi on hänen pikkusisko tai velipoika" Toivottavasti saamme nähdä jakson, jossa tämä totuus valkenee aidosti Cruzille. Pahaa kuitenkin pelkään, että tämäkin salaisuus jää paljastumatta :(
Ja nyt se vauva varastettiin
Hyvä Abel! 👏
Cruzille pitää sanoa takaisin, eikä pokkuroida, kun yrittää päsmäröidä ja vääristelee asioita.
Kyllä aika epästeriilisti häärättiin instrumenttien kanssa pihtisynnytyksessä (joka sujuikin sitten hämmästyttävän helposti). Sarjoissa ja elokuvissa lääkärit ja kätilöt kurkkivat aina kaukaa jostain "teltasta" naisen jalkoväliin. Ymmärrän ettei voida olla yhtä paljaasti kuin todellisuudessa, mutta hassunkurisen "hienotunteiselta" se silti aina vaikuttaa :D
Fernandohan on porukan fiksuimmasta päästä; kohteli Fernandoa ystävällisesti ja antoi tippiäkin!
Vierailija kirjoitti:
Fernandohan on porukan fiksuimmasta päästä; kohteli Fernandoa ystävällisesti ja antoi tippiäkin!
*Felicianoa
Miksi Lorenzo olisi kiinnostunut estämään Martinan häät? Mitä syytä hänellä olisi juonia Cruzin kanssa? Luulisi että tyyppi olisi jo ajat sitten ottanut saatavansa (rahat) ja häipynyt omille teilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vähempikin pitkitys Pian vääntelykohtauksia olis kyllä riittänyt.
Ja kun se makaa uupuneena sängyssä synnytyksen jälkeen, niin jaksaa kuitenkin edelleen pingottaa kärsivää ilmettään - nukuessaankin.
Jahas. Ramonasta kuoriutui kärttyinen, kiittämätön vanha ä m m ä.
Voi kiesus, seuraavat jaksot saadaan ihailla siis myös Candelan ylipitkiä ja ylidramaattisia itkuvääntelyjä viuluvingutuksineen.
Nyt menee maku koko sarjasta. Hirveetä sähläämistä.
Martina: "Kertokaa, jos haluatte vihillekin puolestani." 😄
Martinan sulho ihastuukin Catalinaan