La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (41444)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut täällä on menneet ihan mitäänsanomattomiksi. Ei mitään kunnon asiaa.
Olet oikeassa, johtunee siitä, että sarja junnaa jotenkin paikallaan. Cruz, Jana, Romulo ja Catalina uloskirjoitettu, nuo roolihenkilöt jotka olivat mukana alusta saakka olivat jokainen tavallaan kantavia voimia kartanon elämässä. Kolme viimeksi mainittua edustivat järkevyyttä, Cruz oli se pahis mutta oli silti majesteettinen hahmo. Sarjojen dynamiikka muuttuu kun ne kestävät liian kauan, mielenkiinto saattaa herpaantua. Siksi täälläkin väljähtynyt tunnelma välillä.
Eiköhän sarjan "kantovoimia" ole moni muukin, Manuel, Alonso, Curro, Martina, Lorelei, Lope, Pia, Simona, Maria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton tota Pelayon hehkutusta! Taitaa olla täällä jo ihan jonkun kiusantekoa.
Niinpä. Pelayo on jo taputeltu. Menkäämme eteenpäin!
Kirjoittaja tässä siis toisin sanoen määrää että - puoltavia tai vastaan - kommentteja ei saa enää esittää sarjasta jo poistuneista - KETÄ TAHANSA he olivatkin. Heidät on taputeltu. Epäilen onnistuuko.
Eihän se onnistu, kun jotkut haluaa tahallaan jatkaa ja jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut täällä on menneet ihan mitäänsanomattomiksi. Ei mitään kunnon asiaa.
Olet oikeassa, johtunee siitä, että sarja junnaa jotenkin paikallaan. Cruz, Jana, Romulo ja Catalina uloskirjoitettu, nuo roolihenkilöt jotka olivat mukana alusta saakka olivat jokainen tavallaan kantavia voimia kartanon elämässä. Kolme viimeksi mainittua edustivat järkevyyttä, Cruz oli se pahis mutta oli silti majesteettinen hahmo. Sarjojen dynamiikka muuttuu kun ne kestävät liian kauan, mielenkiinto saattaa herpaantua. Siksi täälläkin väljähtynyt tunnelma välillä.
Eiköhän sarjan "kantovoimia" ole moni muukin, Manuel, Alonso, Curro, Martina, Lorelei, Lope, Pia, Simona, Maria.
Petraa unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjan alkutekstissä esitellään ko. kauden näyttelijät. Seuraavan kauden alkutekstissä ei näy pois lähteneet näyttelijät. Mauro, Salvador, Jana, Romulo ja Catalina mm. ovat jääneet pois kukin ajallaan seuraavan kauden alkutekstistä.
Oliko Salvadorin roolihahmo tuossa kuvaesittelyssä? Itse en sellaista kyllä muista.
Salvador ei ollut kuvagalleriassa koskaan. Hän oli hauskannäköinen kyllä, muttei vakuuttanut näyttelijänkyvyillään. Ainakaan minua.
Vierailija kirjoitti:
Pelayo on niin ihana, että minua ihan pyörryttää!
Yksityiseen lääkäriin pääsee tervarihinnalla, varaa aika, pääset heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton tota Pelayon hehkutusta! Taitaa olla täällä jo ihan jonkun kiusantekoa.
Niinpä. Pelayo on jo taputeltu. Menkäämme eteenpäin!
Kirjoittaja tässä siis toisin sanoen määrää että - puoltavia tai vastaan - kommentteja ei saa enää esittää sarjasta jo poistuneista - KETÄ TAHANSA he olivatkin. Heidät on taputeltu. Epäilen onnistuuko.
KirjoittakaaMME mitä haluaMME. Uutta ja vanhaa ja kaikkea sltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on esitetty hyviä sekä vähän kieli poskessa heitettyjä arvioita kartanon tapahtumista sekä asukkaista. Tässä minun osuuteni: Ballesteros saattaa olla erittäin taitava rakastaja. Vaativa ja jäntevä. Kapteenillakin paljon kokemuksia, mutta ehkä mieluummin ottaa kuin antaa. Alonsokin ollut aikoinaan herkkä ja aistillinen mies niissä asioissa. Ballesterosin on pakko olla mestarillinen rakkaudenteoissa, muuten Leocadia ei olisi kelpuuttanut häntä monen vuoden suhteeseen/palveluksiin.
Heistä diskaisin Ballesteroidin pois mitä pikimmin, olkoon jäntevä tai ei, mutta vastenmielinen on.
Ballesteros pysyy kuvioissa sarjan loppuun saakka. Ei häntä muuten olisi otettu heti kuvakavalkaadiin, joka tulee jokaisen jakson alussa. Siinä esitellään vain näyttelijät, jotka pysyvät mukana vuosia.
Onhan kuvakavalkadikin kokenut muutoksia ajanmyötä. BS eivälttämättä ikuinen. Pitihän sinne Romulon tilalle joku naama kavalkadiin saada.
Ballesteros on ja pysyy. Sori siitä.
Sehän oli ihan tärkeä tieto, että Salvador ei ollutkaan alkuteksteissä. Mun maailma romahti ihan justiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tilanteet voi paljastua noin vain, muutenhan Leocadia olisi poistunut heti sarjasta.
Katsojia vaan kiusataan pienillä muka paljastuksilla. Pia päätti kirjoittaa kirjeen Currolle jossa kertoo Leon olevan Janan murhaaja. Tottakai kirje päätyy samantien Ballen haltuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on esitetty hyviä sekä vähän kieli poskessa heitettyjä arvioita kartanon tapahtumista sekä asukkaista. Tässä minun osuuteni: Ballesteros saattaa olla erittäin taitava rakastaja. Vaativa ja jäntevä. Kapteenillakin paljon kokemuksia, mutta ehkä mieluummin ottaa kuin antaa. Alonsokin ollut aikoinaan herkkä ja aistillinen mies niissä asioissa. Ballesterosin on pakko olla mestarillinen rakkaudenteoissa, muuten Leocadia ei olisi kelpuuttanut häntä monen vuoden suhteeseen/palveluksiin.
Heistä diskaisin Ballesteroidin pois mitä pikimmin, olkoon jäntevä tai ei, mutta vastenmielinen on.
Ballesteros pysyy kuvioissa sarjan loppuun saakka. Ei häntä muuten olisi otettu heti kuvakavalkaadiin, joka tulee jokaisen jakson alussa. Siinä esitellään vain näyttelijät, jotka pysyvät mukana vuosia.
Onhan kuvakavalkadikin kokenut muutoksia ajanmyötä. BS eivälttämättä ikuinen. Pitihän sinne Romulon tilalle joku naama kavalkadiin saada.
Ballesteros on ja pysyy. Sori siitä.
Pysyköön. Turha surra. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli ihan tärkeä tieto, että Salvador ei ollutkaan alkuteksteissä. Mun maailma romahti ihan justiinsa.
Jotakuta se askarrutti. Sai vastauksen kun kysyi.
Vierailija kirjoitti:
Olihan se alkuteksteissä muttei kuvissa. Sori tästä. Kaikkien näyttelijöiden nimet pitää jossain käydä ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tilanteet voi paljastua noin vain, muutenhan Leocadia olisi poistunut heti sarjasta.
Katsojia vaan kiusataan pienillä muka paljastuksilla. Pia päätti kirjoittaa kirjeen Currolle jossa kertoo Leon olevan Janan murhaaja. Tottakai kirje päätyy samantien Ballen haltuun.
Onkohan taas uutta kautta tämäkin tärkeä tieto esiintuoda?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tervari ? Antakaa hajusuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan taas uutta kautta tämäkin tärkeä tieto esiintuoda?
Suattaapi olla...hyvä että huomasit ja kommentoit niinkuin aina.
Vierailija kirjoitti:
Mutku jos joku on ihan tosissaan Pelayoherrasta lumoutunut, rentuistakin voi tykätä. Irwinistäkin tykättiin ja rentun ruususta.
Näyttelijät eivät tee kyykkyjä, kun ei kellään ole hyppyripyllyä. Vai kiristääkö ne jollain koko vartalon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitäkin ehkä saa tervarista. Ymmärrän kyllä, että kultalusikkasuussayksilöt ei tiedä mikä on tervari kun ei ole tarvinnut sen ovea nykiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ei ole kuin laudanumia ja lehmuksenkukkateetä tarjolla.