La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (41444)
Sarjan alkutekstissä esitellään ko. kauden näyttelijät. Seuraavan kauden alkutekstissä ei näy pois lähteneet näyttelijät. Mauro, Salvador, Jana, Romulo ja Catalina mm. ovat jääneet pois kukin ajallaan seuraavan kauden alkutekstistä.
Voi hyvä tavaton tota Pelayon hehkutusta! Taitaa olla täällä jo ihan jonkun kiusantekoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pelayon ylistäjät tajua, minkälainen mies hän todellisuudessa on?
Pelayon karisma on suorastaan käsinkosketeltavaa. La Promesan naisista Cruz on hyvin karismaattinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä tavaton tota Pelayon hehkutusta! Taitaa olla täällä jo ihan jonkun kiusantekoa.
Niinpä. Pelayo on jo taputeltu. Menkäämme eteenpäin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei Pelayon ylistäjät tajua, minkälainen mies hän todellisuudessa on?
Pelayon karisma on suorastaan käsinkosketeltavaa. La Promesan naisista Cruz on hyvin karismaattinen henkilö.
Entäpä Leocadia? Onko hänessä sinun mielestäsi karismaa?
Nää keskustelut täällä on menneet ihan mitäänsanomattomiksi. Ei mitään kunnon asiaa.
Minä niin itken ja kaipaan ihanaa Pelayoa!
Vierailija kirjoitti:
Nää keskustelut täällä on menneet ihan mitäänsanomattomiksi. Ei mitään kunnon asiaa.
Olet oikeassa, johtunee siitä, että sarja junnaa jotenkin paikallaan. Cruz, Jana, Romulo ja Catalina uloskirjoitettu, nuo roolihenkilöt jotka olivat mukana alusta saakka olivat jokainen tavallaan kantavia voimia kartanon elämässä. Kolme viimeksi mainittua edustivat järkevyyttä, Cruz oli se pahis mutta oli silti majesteettinen hahmo. Sarjojen dynamiikka muuttuu kun ne kestävät liian kauan, mielenkiinto saattaa herpaantua. Siksi täälläkin väljähtynyt tunnelma välillä.
Vera on rakenteeltaan mallia tasapaksu pökkelö, jolle kilot kertyy ei niin suotuisiin paikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vera on rakenteeltaan mallia tasapaksu pökkelö, jolle kilot kertyy ei niin suotuisiin paikkoihin.
No sekin vielä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä epäilette resepti varkaaksi ? Minä epäilen hovimestaria tai Santosta.
Santos se on.
Minä epäilin jopa Lopea itseä, näin hän olisi saanut tietää reseptien suosion salanimellä ilman julkista nolausta. Lope on kyllä niin tuohtunut reseptivarkauksista , miettii mielitiettyäänkin varkaaksi, että tämä ei ole Lopen keksintö. Ihmettelen vaan, miten hän antaa asian olla ja hiipua itsekseen. Lopella on kai niin ehtymätön mielikuvitus ruoanvalmistuksessa, että muutaman reseptin varkaus ei tunnu. Vaikka varas ansaitsee niillä ja ottaa tekijän nimen, vaikkakin väärennetyn.
Pelayo on niin ihana, että minua ihan pyörryttää!
Vierailija kirjoitti:
Sarjan alkutekstissä esitellään ko. kauden näyttelijät. Seuraavan kauden alkutekstissä ei näy pois lähteneet näyttelijät. Mauro, Salvador, Jana, Romulo ja Catalina mm. ovat jääneet pois kukin ajallaan seuraavan kauden alkutekstistä.
Eikö tämä ole itsestään selvää.....🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole itsestään selvää.....🤔
Toisille on ja toisille ei. Välillä täällä saa selitellä itsestäänselviä asioista. Sun kommentti osoittaa, että et lue kaikkia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyi kauniin Veeruskan ulkonäöllekin vihaaja. Minkähänlainen pökkelövartalo häntäkin täällä mollaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja jos joku erehtyy kirjoittamaan vähän pohtivampaa, asiallisempaa tekstiä niin siitä-kin löytyy heti jotain irvailtavaa ja tr Ullattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiusaaminenhan on nykyajan "hyviä" tapoja. On P-miestä paljon kehuttu, miksipä ei, mutta myös kovasti paneteltu. Roolihan se oli vain hänelläkin. Pikku tekijä verrattuna vaikkapa ilkiökapteeniin ja hirviömarkiisittareen, jota kaivataan kovastikin takaisin muttei pane tella.
Vierailija kirjoitti:
Oliko Salvadorin roolihahmo tuossa kuvaesittelyssä? Itse en sellaista kyllä muista.
Onko pappi Marian lapsen isä?
Sinä tulet tänne mustamaalaamaan minulle niin rakasta Pelayoa!