Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33342)

Vierailija
4061/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauro on todella komea mutta sen parran kärjen pyytäisin leikkaamaan pois. Pirulle kuvataan aina sellainen. 

Hän on paljon komeampi yksityishenkilönä, kun ei ole tuota ikävää parran kärkeä. Se tekee kasvoista pitkät ja lyhentää kaulaa. Mutta kuulunee lakeijan rooliin.

On siellä muitakinnlakeijoita eikä niillä ole terävää partaa. Selitys ei mene läpi 😁 Kuuluu pelkästään Mauron rooliin, ei lakeijan.

No niinpä on! Leikkaisivat sen pois ja siistisivät sen Mauron parran ja hiukset muutenkin.

Vierailija
4062/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauro on todella komea mutta sen parran kärjen pyytäisin leikkaamaan pois. Pirulle kuvataan aina sellainen. 

Hän on paljon komeampi yksityishenkilönä, kun ei ole tuota ikävää parran kärkeä. Se tekee kasvoista pitkät ja lyhentää kaulaa. Mutta kuulunee lakeijan rooliin.

Pienisilmäinen pullanaama, mutta makunsa kullakin.

Yksityishenkilönä miellyttävämmän näköinen kuin tuon parran kanssa. Et ole tainnut katsoa hänen kuviaan.

Katsoin jotain. Minusta on parempi parran kanssa, koska näyttää sen kanssa jämäkämmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4063/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jimpulla on vittumaiset kasvot,ja luonne sitä samaa

Hänen luonteensa teki täyskäännöksen. 

Tai tuli se todellinen karva esiin. Ennen häitähän hän oli niin herttainen, niin herttainen, piti tukkaansakin sellaisella lässylätyllä niskassa, ja mielisteli Cruzia sen kuin kerkesi. 

Vierailija
4064/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jimena on kaunis. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka voivat väittää jotakuta toista ihmistä rumaksi. Osoittaa kyllä sanojasta paljon.

Kyllä ne kaksi opettajan nukuttajaa on aika epäkauniita🤨

Olen eri mieltä. Lisäksi ilman heitä sarjassa olisi vähemmän huumoria.

Huumoria? No paskka huumoria on, jos tuo on huumoria.

Vierailija
4065/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jimpulla on vittumaiset kasvot,ja luonne sitä samaa

Eikä ole. Kaunis nainen on Jimena. Yläluokkaisessa puristuksessa  elää, haluaisi elää vapaammin.

Nyt olet kyllä käsittänyt totaalisen väärin. Jimena ei todellakaan halua vaihtaa sosiaaliluokkaansa (!), sillä hänhän on ylpistellyt sukunsa Lujaneja korkeammalla aatelisarvolla. Eikä hän ole minkään muun asian "puristuksessa" kuin omien valheittensa, joitten vuoksi pitäisi livistää Madeiraan. Jimena on järkyttävän kopea ja ylimielinen pikku nilkki, joka pitää itseään muita ylempiarvoisena, eikä hänen pikku päässään ole mitään käsitystä "vapaudesta" nykyaikaisessa mielessä. Muitten naisten kanssa jutellessa hänen patavanhoilliset ja sovinnaiset ajatuksenkulkunsa ovat kyllä tulleet pariin kolmeen kertaan jo selkeästi esille.  

Minusta Jimena on vähän traaginen hahmo, koska tekee itse itsestään onnettoman vangin ja on lisäksi kammennut itsensä avioliittoon, jossa rakastaa enemmän.

Vierailija
4066/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minusta Jimena on vähän traaginen hahmo, koska tekee itse itsestään onnettoman vangin ja on lisäksi kammennut itsensä avioliittoon, jossa rakastaa enemmän."

Traaginen on. Luulen että hän ei oikein tiedä mitä rakkaus on. En usko että oikeasti rakastaa Manua. Ei oikein tiedä koko elämästä mitään. Mutta se ilkeilyä ja kieroilu on ihan pahantahtoista, kyllä se tietää miten kohtelee ihmisiä. 

Vierailija
4067/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Jana, niin en jaksaisi kaikkien koettelemusten jälkeen olla niin vahva. Ehkä se määrätynlainen omapäisyys ja äkäisyyskin auttaa noinkin onnettomassa tilanteessa.

Janan pitäisi mennä opiskelemaan lääketiedettä ja muistaa myös se ikiaikainen kasvilääkintä siinä ohessa. Luonto parantaa, sanoi Alfred Vogel. Ihmiselimistö parantaa myös itse itseään. Ihmeellistä!

Vierailija
4068/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jimena on kaunis. Olen aina ihmetellyt ihmisiä jotka voivat väittää jotakuta toista ihmistä rumaksi. Osoittaa kyllä sanojasta paljon.

Kyllä ne kaksi opettajan nukuttajaa on aika epäkauniita🤨

Olen eri mieltä. Lisäksi ilman heitä sarjassa olisi vähemmän huumoria.

Huumoria? No paskka huumoria on, jos tuo on huumoria.

Huumoria on monenlaista. Musta oli ihan hauska kohtaus kun Candelita kysyi Petralta saisko olla paistettu pikkulapsi. Jossain muussa tilanteessa se ois törkeetä. Musta tää olis tylsempi sarja ilman keittäjärouvia. Mut jokaisella on oma makunsa. Ois kauheeta jos oltais kaikki samanlaisia. 

Vierailija
4069/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Jana, niin en jaksaisi kaikkien koettelemusten jälkeen olla niin vahva. Ehkä se määrätynlainen omapäisyys ja äkäisyyskin auttaa noinkin onnettomassa tilanteessa.

Janan pitäisi mennä opiskelemaan lääketiedettä ja muistaa myös se ikiaikainen kasvilääkintä siinä ohessa. Luonto parantaa, sanoi Alfred Vogel. Ihmiselimistö parantaa myös itse itseään. Ihmeellistä!

En tiedä saiko tuohon aikaan naiset opiskella oikein mitään. Paitsi sitä muotia ehkä.

Vierailija
4070/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana ja Manuel perustavat ensiapua tarjoavan yrityksen. Manuel lennättää ja Jana hoitaa.

Vierailija
4071/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minusta Jimena on vähän traaginen hahmo, koska tekee itse itsestään onnettoman vangin ja on lisäksi kammennut itsensä avioliittoon, jossa rakastaa enemmän."

Traaginen on. Luulen että hän ei oikein tiedä mitä rakkaus on. En usko että oikeasti rakastaa Manua. Ei oikein tiedä koko elämästä mitään. Mutta se ilkeilyä ja kieroilu on ihan pahantahtoista, kyllä se tietää miten kohtelee ihmisiä. 

Niin ehkä huonosti sanottu, että rakastaa enemmän, koska on kasvanut ihan pumpulissa. Jos rakastaisi, antaisi Manuelin lentää. Mutta silti koen jotain myötätuntoa hahmoa kohtaan. Kukaan muu ilmeisesti ei. :D

Vierailija
4072/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä saiko tuohon aikaan naiset opiskella oikein mitään. Paitsi sitä muotia ehkä.

Ei varmaan yläluokkaisten naisten kovin helppo, ja Jana taas liian köyhä.

Vierailija
4073/33342 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät naiset eikä useimmiten miehetkään päässeet mihinkään.

Vierailija
4074/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän päivän tv-tarjonnassa tämä sarja on ihan parasta katsottavaa. Samoin oli myös Grand hotel!

Vierailija
4075/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ketju on pilaantunut samanlaisella puolikatkeralla tyylillä kuin useimmat muutkin ketjut.  Jotain hyvin myrkyllistä on nyky vauvapalstalla.  Eikö asialle voisi tehdä jotain.  Tällä oli ihan mukavaa välillä käydä vielä noin vuosi sitten.  Nyt en kyllä juuri huvita osallistua ainakaan.

Vierailija
4076/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jana ja Manuel perustavat ensiapua tarjoavan yrityksen. Manuel lennättää ja Jana hoitaa.

Ai niinku aikansa Mediheli? Hieno homma, jos niin tekevät.

Vierailija
4077/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jimppu on kehittymätön lapsen asteelle jäänyt hemmoteltu tyttö,tekee mitä vain että hänen tahtonsa toteutuu.Ylähuuli väpättää jos niin ei käy.Tarttis oikean miehen.Miten mahtavat kartanon nuoret miehet hoitaa seksitarpeensa,oisko niin että jeesataan kaveria salaa peiton alla?

Vierailija
4078/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romulo se vasta epäsiistin näköinen onkin

Vierailija
4079/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munaa se Jimena tarvitsee!

Vierailija
4080/33342 |
18.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jimppu on kehittymätön lapsen asteelle jäänyt hemmoteltu tyttö,tekee mitä vain että hänen tahtonsa toteutuu.Ylähuuli väpättää jos niin ei käy.Tarttis oikean miehen.Miten mahtavat kartanon nuoret miehet hoitaa seksitarpeensa,oisko niin että jeesataan kaveria salaa peiton alla?

Yök, sun mielikuvitustasi. Eiköhän ne  *unkkaa itse itseään ja reippaimmat käy bordelleissa. Heillähän ei ole rahasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme