La promesa-salaisuuksien kartano
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33125)
Minä en ymmärrä mikä tarve keskustelijoilla on ilkeillä toisilleen täällä. Eikö voisi keskittyä sarjaan eikä toisten nälvimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä mikä tarve keskustelijoilla on ilkeillä toisilleen täällä. Eikö voisi keskittyä sarjaan eikä toisten nälvimiseen.
Eri mieltä saa olla, se ei ole nälvimistä. Samanmielisten kuoro olisi tylsä.
Selvisi miksi Maria Fernandezia sanotaan koko nimellä, kun palvelusväessä on Maria Carmenkin.
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut minäkin.Jos asioista keskustellaan niin siitä ei pitäisi tulla kenellekkään oloa että on väärässä.Olen monta kertaa päättänyt että en käy koko sivuilla kun joku besserwisser heittää omat kommenttinsa kehiin ja tyrmää mielipiteeni.Mutta kun välillä on ihan hyvääkin keskustelua niin sentakia tulee klikkailtua sivut auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä voi olla myös olematta ilkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä voi olla myös olematta ilkeä.
Toki voi ja pitääkin, mut tässä on varmaan käynyt niin että jotkut ottaa loukkauksena sellasia kommentteja jotka ei sitä ole. Voi olla oikeitakin mut itse en ole huomannut kovinkaan paljon. Jos niitä on niin se ei ole hyvä. Toiset kyllä ottaa nälvimisenä erilaisen mielipiteenkin.
ei tänne tarvi tulla mitään Borgioita kehuun,kattele mitä tykkäät jos et hyvän päälle ymmärrä.La Promesa on paras!!!
Huvittaa, kun katselen tässä kauden 2 jaksoa 35, kun Maria tamppaa pölyistä mattoa sisäpihalla ja heti takana on puhtaat valkoiset pyykit kuivumassa.
Vierailija kirjoitti:
ei tänne tarvi tulla mitään Borgioita kehuun,kattele mitä tykkäät jos et hyvän päälle ymmärrä.La Promesa on paras!!!
Juurikin tällaista ilkeilyä!Onko pakko!
Onhan näissä erityisesti työkohtauksissa todella simppeliä teatraalisuutta, työmiehet pihalla muka tekevät jotain, mutteivät edes pahemmin liiku, toinen kävelee pihalla työkalu kädessä, siirtelevät pieniä pinoja astioita tai pyykkiä ym., enemmän sellaista, että ovat tekevinään jotain. Keittiöhommat eivät ole tässä ollenkaan pahimmasta päästä, siellä sentään pilkotaan vihanneksia ja kaulitaan taikinaa oikeasti.
Mutta ei se sinnepäin tekeminen haittaa, juonen kulku ja ihmissuhteet, se draama, kieroilu, juonittelu ja hitunen romantiikkaa tässä ovatkin pääasiassa. Vähän turhan hidasta on, mutta nämä espanjalaiset telenovelat ovat usein tällaisia. Kyllä ne viisi jaksoa viikossa tulee lähes putkeen alkuviikosta katsottua, kummasti tämä koukuttaa ja rentouttaa. Kyllä tässä elämässä saa jotain hömppää olla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näissä erityisesti työkohtauksissa todella simppeliä teatraalisuutta, työmiehet pihalla muka tekevät jotain, mutteivät edes pahemmin liiku, toinen kävelee pihalla työkalu kädessä, siirtelevät pieniä pinoja astioita tai pyykkiä ym., enemmän sellaista, että ovat tekevinään jotain. Keittiöhommat eivät ole tässä ollenkaan pahimmasta päästä, siellä sentään pilkotaan vihanneksia ja kaulitaan taikinaa oikeasti.
Mutta ei se sinnepäin tekeminen haittaa, juonen kulku ja ihmissuhteet, se draama, kieroilu, juonittelu ja hitunen romantiikkaa tässä ovatkin pääasiassa. Vähän turhan hidasta on, mutta nämä espanjalaiset telenovelat ovat usein tällaisia. Kyllä ne viisi jaksoa viikossa tulee lähes putkeen alkuviikosta katsottua, kummasti tämä koukuttaa ja rentouttaa. Kyllä tässä elämässä saa jotain hömppää olla.
Minua ainakin lähinnä huvittaa noitten "työnteko", ei se sinänsä haittaa. Samoin kuin huvittaa se ikuinen täysikuu, se auto joka aina ajelee pihaan ja pois vaikkei kukaan tule tai lähde, ne samat hevoset jotka kävelee edestakaisin jne. Ei ainakaan tule otettua turhan vakavasti tätä sarjaa, täyshömppäähän tämä.
Enemmän häiritsee ne juoneen liittyvät epäloogisuudet, kuten se ettei aikajana tunnu ollenkaan täsmäävän.
Onpas erikoinen tämä lääkäri Abel, kun ei tee ollenkaan gynekologista sisätutkimusta raskaana olevalle. Jimena: "Tutkitteko minut fyysisesti?" Abel: "Esitän teille vain kysymyksiä ja mittaan verenpaineen". Jimena: "Jätetään muu tutkimus myöhemmäksi". Abel lopuksi, verenppainemittaria pois kääriessään: "Olen valmis tekemään myöhemmin myös sisätutkimuksen, jos haluatte".
Olen jaksossa 34, mietin mikähän minussa on vikana, kun toisaalta Martinan pitäisi mielestäni mennä naimisiin sen aatelissuvun pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen jaksossa 34, mietin mikähän minussa on vikana, kun toisaalta Martinan pitäisi mielestäni mennä naimisiin sen aatelissuvun pojan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden pusun takia? Sitoutuisitko itse täysin tuntemattomaan Yhden hairahduksen perusteella? Onhan toki jotkut järjestetyt liitot kestäneet mutta en itse voisi kuvitella olevani sellaisessa. Meitä on moneksi. Musta se on hirvee tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin tällaista ilkeilyä!Onko pakko!
Oikeastaan tässäkin alkuperäinen kirjoittaja kyseenalaistaa niiden maun, jotka tykkäävät la promeesasta. Hän itse tykkää vain Borgioista. Onko se sitten ilkeilyä vai pelkästään huonoa käytöstä?
Salatut elämät on samanlainen kurasarja kuin laa poroomedsaadin.
Kuka tuollaista sontaa viitsii jafsoa kuin kerran. Sallitut elimet yökyök. Proonesari yökylk.
En ollut toviin lukenut tätä keskustelua.
Nauratti tämä suuri vessakeskustelu. Melkein yhtä intensiivistä kun aikoinaan taistelu siitä, minkä ikäisiä Candelan ja Simonan näyttelijät ovat..