Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (33146)

Vierailija
32461/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sitä mieltä, että La Promesassa ei ole kuin yksi mies, joka on pyörryttävän komea: Abel.

Vierailija
32462/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sitä mieltä, että La Promesassa ei ole kuin yksi mies, joka on pyörryttävän komea: Abel.

Niin se on.. harmi kun poistui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
32463/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön tuohon  mistä syytetään  mutta jossain  helvetissä ehkä odottaa  se lopullinen  kidutus. Sinne tietää olevansa matkalla 👿 

Vierailija
32464/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin vasta nyt 2.kauden areenasta. Mielikuva Manuelista muuttui. Sehän oli ihan törkee Jimenalle. Oli valmis pettämään vaimoaan pysyvästi, elämään erossa hänestä, mut pitämään kulissiliittoa. Itse ois nauttinu elämästä ja seksistä sisäkön kanssa, varmaan tehny sille lapsiakin, mut pysyny naimisissa Jimenan kanssa. Ja Jimena ei olis voinu naisena tehdä samoin, eihän ois voinu riskeerata että tulee toisen miehen lapsi tulevaksi markiisiksi. Jimenan ois siis pitäny elää yksin, vihamielisessä perheessä loppuelämä. Ja siihen ois pitäny nöyrästi tyytyä. Ei ihme että oli mustasukkainen ja ripustautuva. Muutenkin Manu kuin isänsä, hyveellinen olevinaan, mut ihan nössö, eikä viiti/osaa tehä mitään kartanon eteen. Nytkin pisti Tonon yksin rahojen kanssa reissuun, oishan 2 miestä vähemmän ryöstettävissä. Ja syy oli, ettei kerkii mukaan, kun tädin tulo kartanoon lisää kiireitä. Eihä

Joo ja aluksi oli ihan valmis menemään rahan takia naimisiin.

Vierailija
32465/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulevan viikon Areenassa  kartanoon saapuu Lisandro, Carvajalin ja Cifuentesin herttua. Eikös tuo Karvajalan poika ollut Martinasta kiinnostunut ja ihan häitäkin miettivät. Pojan perhe  ei suostunut

Ei varmaan taaskaan hyvää seuraa  tuosta vierailusta.

Onko hän liskojen sukua?

Vierailija
32466/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisandro on kuninkaan "oikea käsi". Laittaa koko kartanon väen jännitykseen kun ilmoittamatta tulee. Currolle veetuilee raskaasti kun tunnistaa äpäräksi. Se niistä aatelisten käytöstavoista..täysi moukka.

Vierailija
32467/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisandro on kuninkaan "oikea käsi". Laittaa koko kartanon väen jännitykseen kun ilmoittamatta tulee. Currolle veetuilee raskaasti kun tunnistaa äpäräksi. Se niistä aatelisten käytöstavoista..täysi moukka.

Jaahas, lisää erikoisia nimiä La Promesaan.

Vierailija
32468/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margarita Llopis.. miten tuo sukunimi lausutaan. Kuulostaa kuin  Jjopis. 

Vierailija
32469/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Leo halua naittaa tyttärensä hullulle kapteenille?

Listikö Leo Eugenian, ei kai kapteeni voi muuten mennä uusiin naimisiin. 

Vierailija
32470/33146 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Margarita Llopis.. miten tuo sukunimi lausutaan. Kuulostaa kuin  Jjopis. 

Olen joskus kauan sitten opiskellut hieman espanjan kieltä ja muistelen, että kaksi l-kirjainta peräkkäin äännettäisiin 'jiimäisesti'.

Vierailija
32471/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katsoin vasta nyt 2.kauden areenasta. Mielikuva Manuelista muuttui. Sehän oli ihan törkee Jimenalle. Oli valmis pettämään vaimoaan pysyvästi, elämään erossa hänestä, mut pitämään kulissiliittoa. Itse ois nauttinu elämästä ja seksistä sisäkön kanssa, varmaan tehny sille lapsiakin, mut pysyny naimisissa Jimenan kanssa. Ja Jimena ei olis voinu naisena tehdä samoin, eihän ois voinu riskeerata että tulee toisen miehen lapsi tulevaksi markiisiksi. Jimenan ois siis pitäny elää yksin, vihamielisessä perheessä loppuelämä. Ja siihen ois pitäny nöyrästi tyytyä. Ei ihme että oli mustasukkainen ja ripustautuva. Muutenkin Manu kuin isänsä, hyveellinen olevinaan, mut ihan nössö, eikä viiti/osaa tehä mitään kartanon eteen. Nytkin pisti Tonon yksin rahojen kanssa reissuun, oishan 2 miestä vähemmän ryöstettävissä. Ja syy oli, ettei kerkii mukaan, kun tädin tulo kartanoon lisää kiireitä. Eihän se mitään tee tätinsä eteen.

Minusta Manuelin suurin erhe oli se, kun meni naimisiin Jimenan kanssa. Jotkut varmasti muistaa. kuinka isänsä tarjosi hänelle ennen häitä mahdollisuutta perääntyä, mutta Manuel päätti toimia lupauksensa mukaan? Vaikka oli Janaan rakastunut. Ei tämä aatelisneitojen elämä useinkaan herkkua ollut, rahaa, koruja ja kauniita vaatteita, mutta saattoi olla, ettei koskaan kokenut oikeaa rakkautta puolisoon, lapsiinsa toki niitähän piti hankkia. Hassua sekin, että aatelisrouvat eivät imettäneet itse.

Vierailija
32472/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei halua lukea tulevia juonikuvioita.  Itse en vanhojen kausien selostuksia.

Minä en lue kumpiakaan, spekulaatio tämän hetken tilanteesta riittää. Mielipiteiden vaihto tuo uusia nälökulmia ja se on kiinnostavaa.

Vierailija
32473/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun täällä on negatiivisia viestejä. Miksi  katsotte tätä sarjaa jos se saa noin  huonon olon? 

Leocadia on ainoa pahan olon kasvo. Cruz oli hänkin paha, mutta häntä saattoi puistatuksin seurata. 

Vierailija
32474/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun täällä on negatiivisia viestejä. Miksi  katsotte tätä sarjaa jos se saa noin  huonon olon? 

Totta, palsta on täynnä ilkeyttä. Kaikkien, jotka pitää Promesasta, on syytä poistua palstalta. Se on toksinen!

Vierailija
32475/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.loslunesseriefilos.com/wp-content/uploads/2023/11/Michel-Te…

Michel Tejeina >  Pelayo ....Komea mies on roolinsa ulkopuolellakin

Et sitten väsyneempää kuvaa löytänyt... 

Katsehan on tyytyväinen, raukea, kiinnostusta herättävä ja hurmaavan seksikäs. 

Vierailija
32476/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Abel komea miea on, on vaan aina niin jäykkä. Olisi kiva nähdä hänet joskus rennompana. Olen pannut merkille että esim Manuel ja Curro ovat huomattavasti mielenkiintoisempia ilman niitä kovia valkokauluksia. Piti oikein terästäytyä katsomaan, yleensähän he ovat kuin rippikoulupojat muinoin.

Vierailija
32477/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.loslunesseriefilos.com/wp-content/uploads/2023/11/Michel-Te…

Michel Tejeina >  Pelayo ....Komea mies on roolinsa ulkopuolellakin

Et sitten väsyneempää kuvaa löytänyt... 

Katsehan on tyytyväinen, raukea, kiinnostusta herättävä ja hurmaavan seksikäs. 

Hyvä että on hyväksynyt julkaistavaksi kuvan jossa on jotain tunnetta, ei  pelkkää tylsää kameraan tuijotusta. Ainoa asia  mikä roolissaan ärsytti kun tietysti rahapulassaan hyväksti Cruzin  juonen.

Vierailija
32478/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eugenia parka.  Kertoi sitten Leolle tietonsa  tämän  lapsiasioista ja isyydestä..helppo arvata mitä siitä seuraa. 

Vierailija
32479/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin charmantin näköinen vanhempi mies.

Vierailija
32480/33146 |
01.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jjopis äännettää Jop-pis.