La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33234)
Vierailija kirjoitti:
Ei Leo meitä jätä. Koko sarjan kantava hahmo Cruzin jälkeen. Kuka jaksaisi katsoa koko ajan vain hyviksiä, kauniita ja komeita klooneja.
Vai kantava hahmo mokoma ällötys, minä katsoisin mielihyvin ilman Leocadiaa. Ei vaan istu minun mieleeni. Kiva oli nähdä hänen ylimielisyytensä haihtuvan epävarmaksi ilmeeksi Eugenian seurassa. Pieni hento nainen oli voimakkaampi kuin jämäkkä ja häijy Leo. Hurraa!
Vierailija kirjoitti:
Käykö jossain vaiheessa ilmi miten aateliskipeä mutta aateliton LeoCaddy on saanut mucho vaikutusvaltansa aina kuningashuoneeseen asti - näinhän Eugenialle vastasi - ja raharikkaudet joilla kartanossa lahjoittelee ja kustantelee? Ovatko mahd kuolleeksi avustetuilta rakastajiltaan. Ilmestyykö muita lapsia kuvaan Angelan lisäksi....kuka mahtaa tyttären isäksi paljastua.
Eugenian ilme oli moniselitteinen kun kertoi Angelalle että on aivan kuin äitinsä nuorena. Kävi mielessä ajatus että jospa Leocadia ei ole hänen äitinsä, tyttö on heti synnyttyään kalliilla hinnalla ostettu. Tai kidnapattu.
Jännä nähdä mitä kaikkea juonia Leolla vielä tarpeisiinsa riittää. Koko kartanon on jo melkein kaapannut hallintaansa. Ehkä sitten on tyytyväinen kun pääsee markiisittareksi ja saa muotokuvansa salin seinälle 😁
Vierailija kirjoitti:
Ylihuomenna päästään jälleen katselemaan tuntitolkulla uusia La Promesa -jaksoja. En silti kurkista etukäteen jaksokuvauksia, koska haluan katsoa jokaisen jakson sellaisenaan, ilman minkäänlaisia ennakkovinkkejä siitä, mitä on tulossa.
Minäkin sain juonipaljastuksista tarpeeksi, en enää niitä lue. Huomasin että oma elämä vie ihan tarpeeksi aikaa, en keskity niin tunnontarkasti Promesan tapahtumiin vaikka hyvä ja mielenkiintoinen sarja onkin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka joku jaksaa vieläkin katsoa joka ikisen jakson? Niin monta episodia joissa ei tapahdu käytännössä yhtään mitään.
Höpö höpö, aina tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo Leocadia niin kauhealta tuntuisi ja näyttäisi, jos ei etukäteen tietäisi hänen pahoja tekojaan.
Hänellä on niin luotaantyöntävä look, ei se voi hyvää enteillä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.loslunesseriefilos.com/wp-content/uploads/2023/11/Michel-Te…
Michel Tejeina > Pelayo ....Komea mies on roolinsa ulkopuolellakin
Wau, niin on, ja katse kutsuu makuuhuoneen puolelle. ps. en tarkoita että väsynyt olisi.
Isabel Serrano,,,,kuvia katselin muualta. Silmät kiinnittävät huomion vaikka miten monella tyylillä olisi stailattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.loslunesseriefilos.com/wp-content/uploads/2023/11/Michel-Te…
Michel Tejeina > Pelayo ....Komea mies on roolinsa ulkopuolellakin
Wau, niin on, ja katse kutsuu makuuhuoneen puolelle. ps. en tarkoita että väsynyt olisi.
https://www.vemostv.com/fotos/galerias/10419/10419_xxl_1.jpg
Abel Bueno, ihana läkäri joka yritti Janan saada itselleen. 😍😍
Vierailija kirjoitti:
Äänettömät miespalvelijat kumartavat aateleille poistuessaan vaikkapa teetarjoilusta. Nämä äänekkäät ja nimetyt eivät. Miksi.
Niin, tässä on kyllä selkeä epäkohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Leo meitä jätä. Koko sarjan kantava hahmo Cruzin jälkeen. Kuka jaksaisi katsoa koko ajan vain hyviksiä, kauniita ja komeita klooneja.
Vai kantava hahmo mokoma ällötys, minä katsoisin mielihyvin ilman Leocadiaa. Ei vaan istu minun mieleeni. Kiva oli nähdä hänen ylimielisyytensä haihtuvan epävarmaksi ilmeeksi Eugenian seurassa. Pieni hento nainen oli voimakkaampi kuin jämäkkä ja häijy Leo. Hurraa!
Leocadialle tuli tietysti heti sellainen tunne, että Eugeniasta on päästä eroon keinoja kaihtamatta.
Alonso ja Leo menee naimisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leocadialle tuli tietysti heti sellainen tunne, että Eugeniasta on päästä eroon keinoja kaihtamatta.
Eugeniaa ärsytti selvästi Leocadian asettuminen asumaan hänen sisarensa huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Usein hyvinkin uhmakas Catalina osoittautuu sittenkin alentuvaiseksi naiseksi, jos kerran Leocadia pystyy savustamaan hänet ulos kartanosta.
Catan häätöön liittyy muitakin kuin Leo. Siis ulkopuolisia tapahtumia ja henkilöitä.
Leo junailee taustalla Catalinan häädön. Osaa peitellä oman osuutensa tapahtumiin.
Tulevan viikon Areenassa kartanoon saapuu Lisandro, Carvajalin ja Cifuentesin herttua. Eikös tuo Karvajalan poika ollut Martinasta kiinnostunut ja ihan häitäkin miettivät. Pojan perhe ei suostunut
Ei varmaan taaskaan hyvää seuraa tuosta vierailusta.
Itse katsoin vasta nyt 2.kauden areenasta. Mielikuva Manuelista muuttui. Sehän oli ihan törkee Jimenalle. Oli valmis pettämään vaimoaan pysyvästi, elämään erossa hänestä, mut pitämään kulissiliittoa. Itse ois nauttinu elämästä ja seksistä sisäkön kanssa, varmaan tehny sille lapsiakin, mut pysyny naimisissa Jimenan kanssa. Ja Jimena ei olis voinu naisena tehdä samoin, eihän ois voinu riskeerata että tulee toisen miehen lapsi tulevaksi markiisiksi. Jimenan ois siis pitäny elää yksin, vihamielisessä perheessä loppuelämä. Ja siihen ois pitäny nöyrästi tyytyä. Ei ihme että oli mustasukkainen ja ripustautuva. Muutenkin Manu kuin isänsä, hyveellinen olevinaan, mut ihan nössö, eikä viiti/osaa tehä mitään kartanon eteen. Nytkin pisti Tonon yksin rahojen kanssa reissuun, oishan 2 miestä vähemmän ryöstettävissä. Ja syy oli, ettei kerkii mukaan, kun tädin tulo kartanoon lisää kiireitä. Eihän se mitään tee tätinsä eteen.
Jotkut ei halua lukea tulevia juonikuvioita. Itse en vanhojen kausien selostuksia.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Leocadia olla niin rikas kuin esittää? Jos on, niin miksei ole ostanut itselleen sitä himoitsemaansa aatelisarvoa? Niinhän se Cruzin isäkin oli omansa ostanut.
Pystyivätkö naiset tuolloin ostamaan itselleen aatelisarvoa? Vai oliko se vain miesten erikoisoikeus?