La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (33316)
Vierailija kirjoitti:
Ihan nuo silikoninukeilta näyttää.
Minulle näyttävät suloisilta vauvoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jacobo on NIIN ihana mies!
Ei ole. Päinvastoin. En koskisi moiseen edes pitkällä tikulla.
Minä saattaisin sohia kepillä ärsyttääkseni mokomaa kaavoihin kangistunutta tosikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Siis La Promesan keittiötouhut ja puvustus yms.
Ja se pyykinpesu, siinähän ei ole mitään järkeä tai ainakaan minä en sitä tehokkaana näe.
Minusta kotitaloustyöt on ikäviä tehtäviä. Hyvä kun ei niihin käytetä paljon aikaa edes Promesassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan nuo silikoninukeilta näyttää.
Minulle näyttävät suloisilta vauvoilta.
Silikonivauvat näyttävät aivan oikeilta vauvoilta. Silikoninukkeja tuossa makkarissa pitelevät sylissään.
Vierailija kirjoitti:
Romuloukkeli ei uskalla puhua Emilialle mitään vaan huomiotta väistelee. Mikä lie heidänkin yhteinen historiansa.
Odotin kyllä Emilian kohdalla vähän toisennäköistä naista.
Ei ne oikeilta vauvoilta näytä. Kovin ovat liikkumattomia ilmeiltään. Suu auki ollut toinen nukke samalla tavalla parikin kertaa. Saa nähdä, miten lasten kasvaessa toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Romuloukkeli ei uskalla puhua Emilialle mitään vaan huomiotta väistelee. Mikä lie heidänkin yhteinen historiansa.
No joo, noh eläkeikäisiä kumpikin. Täydentävät toisiaan jos yhteisen loppuelämän perustavat.
Aika hillittyä suuttumusta Manuel ilta Alonson ilmoitukseen Adrianon hyväksymisestä. Epätasa-arvoisen kohtelun jälkeen olisin hypännyt koslaan ja karauttanut Madridiin hermolomalle. P€rs kuta rallaa niin 🤬
Emilia on Arantxa Aranguren niminen vuonna 1966 syntynyt näyttelijä. Taas on näyttelijästä saatu maskeeraamalla ikäistään vanhemman näköinen roolihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Emilia on Arantxa Aranguren niminen vuonna 1966 syntynyt näyttelijä. Taas on näyttelijästä saatu maskeeraamalla ikäistään vanhemman näköinen roolihahmo.
Kyllä on kuvankäsittelylläkin osansa. Helppo viedä vuosia pois.
Leocadian ja Lorenzon juttelut oli jossain vaiheessa niin tuttavallisia, etten ihmettelisi vaikka vauvojenvihaaja Lorenzo olisi Angelan isä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan 59-vuotiaalta näyttää.
Minä myös pidin hienostuneesta, puhdaspiirteisestä ja tyylikkäästä Pelayosta enemmän kuin hermostuneen oloisesta kiharakarvakuontaloisesta maanviljelijästä pälyilevine katseineen. No, ehkä roolinsa kehittyy paremmaksi kun nyt sitten annetaan kuulemma ihan aateluuskin mutkan kautta. Jääkö sitten silikoonikaksosten kanssa yksin kartanoon kun Kataliina lähtee, vai. Kuka tietäväinen tietää?
Adrianossa ei ole mitään vikaa. Turha verrata kehenkään toiseen. Hänen on tietysti oltava varuillaan, kun ei tiedä mikä paskamyrsky hänen isyydestään vielä nousee.
Oikein tyylikäs on Adriano kun on hyvin pukeutunut ja pitkät hiukset yli pään jollain rasvalla pitkin päätä vedetty.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös pidin hienostuneesta, puhdaspiirteisestä ja tyylikkäästä Pelayosta enemmän kuin hermostuneen oloisesta kiharakarvakuontaloisesta maanviljelijästä pälyilevine katseineen. No, ehkä roolinsa kehittyy paremmaksi kun nyt sitten annetaan kuulemma ihan aateluuskin mutkan kautta. Jääkö sitten silikoonikaksosten kanssa yksin kartanoon kun Kataliina lähtee, vai. Kuka tietäväinen tietää?
Miehethän ovat täysin toistensa vastakohdat, Pelayossa oli hienostunutta särmää verrattuna koko markiisiperheeseen kun taas Adriano pursuaa aitoa miehekästä seksikkyyttä. Minä ottaisin molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Emilian valinta on huippuhyvä. Onneksi hyväksytään rooleihin muitakin kuin huippukauniita ja hoikkia laminaattikuorineen.
Emilialle on kirjoitettu kaunis luonne eikä ole ihme, että hän valloittaa Romulon uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne oikeilta vauvoilta näytä. Kovin ovat liikkumattomia ilmeiltään. Suu auki ollut toinen nukke samalla tavalla parikin kertaa. Saa nähdä, miten lasten kasvaessa toimitaan.
Ei niitä vauvoja tarvitse tuijottamaan jäädä, ihan söpöinä kellistelevät.
718, uusimpia katsottavia siis. Kyllä Santos on töissään.