La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30015)
Vierailija kirjoitti:
Jaksoitteko katsoa nämä nyyhkyjaksot putkeen? Minusta vähän liikaa. Normisti katson joka ilta, mutta ei jaksa pillittää. Olen kai tuloksi vanhaksi, koska en ennen edes itkenyt fiktion takia.
"Maansuru"-jakso oli kyllä nimensä mukainen. Kyllä siinä itselläkin pari kyyneltä tirahti, mutta lopulta jakso oli niin ylimitoitetun paisuteltu ja pitkitetty ihan naurettavuuteen asti, että piti alkaa kelailemaan. Vähempikin olisi riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Manuel myös oli törkeän jyrkkä kun sanoi ääneen ettei hänellä enää ole äitiä. Toivottavasti mielipide muuttuu kun tutkinta edistyy.
Mutta kokonaisuus huomioiden hyvä kommentti, vaikkei Manu totuutta tiedäkään. Manullehan on ollut vaikeaa tuomita äitiään. Cruz oli myrkyttänyt kartanon ilmapiiriä koko siellä olonsa ajan. Ja päässyt kartanoon murhauttamalla Carmenin. Psykopaatti.
Jostakin äskettäin kuin, että Leocadia olisi murhannut myös Carmenin, varmaankin edistääkseen Cruzin avioitumista Alonson kanssa.
Kyllä on välttämätöntä, että Jana herää kuolleista ja onnellinen elämä Manuelin kanssa saa jatkoa, muutoin sarjan .ielenkiinto .loppuu, eikä ole ihanalle sarjalle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Pía on kyllä paras itkijä.
Ja Martina huonoin.
Hyvä Catalina! Kerrankin joku tukkii Petran röyhkeän suun!
Cruzille laitettiin käsiraudat näytösmielessä. Ei hän tappanut Janaa, mutta Tomas, Fernando ja Feliciano ainakin olivat hänen uhrejaan.
Petralle tuli yhtäkkiä kiire Janan ruumiinvalvojaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on välttämätöntä, että Jana herää kuolleista ja onnellinen elämä Manuelin kanssa saa jatkoa, muutoin sarjan .ielenkiinto .loppuu, eikä ole ihanalle sarjalle hyväksi.
Samaa mieltä. Juonenkäänne oli tosi outo. Sarjassa on tapettu aikuisia ihmisiä pilvin pimein, mutta äidin vatsassa kasvavan lapsen murha ylittää tietyn säädyllisyyden kynnyksen tämänkaltaisessa laadukkaassa sarjassa.
Janasta tämä sarja alkoi ja häneen ympyrän pitäisi myös sulkeutua. Itse ainakin haluaisin uskoa että Janan kohdalla tapahtuisi vielä yllätyskäänne.
Se oli hyvä juttu, kun Burdi työnsi Cruzin kartanon 'kotiarestihuoneessa' kahteen kertaan takaisin, kun tämä yritti mennä tapaamaan perhettään alakertaan.
Veikkaanpa, että Petra lavasti Cruzin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Juonenkäänne oli tosi outo. Sarjassa on tapettu aikuisia ihmisiä pilvin pimein, mutta äidin vatsassa kasvavan lapsen murha ylittää tietyn säädyllisyyden kynnyksen tämänkaltaisessa laadukkaassa sarjassa.
Janasta tämä sarja alkoi ja häneen ympyrän pitäisi myös sulkeutua. Itse ainakin haluaisin uskoa että Janan kohdalla tapahtuisi vielä yllätyskäänne.
Mut kun ei halua enää näytellä. Muutenhan kuilema olisi voitu lavastaa niin että jana piiloutuu, mut aika mahdotonta maata ruumiinvalvojaisissa räpäyttämättä silmiä. Ellei sitten tohtori antanut jotain rohtoa tai Ramona.
Nyt kun Jana kuoli, varmaan nekin jotka olivat vastaan toivetta Doloresin paluusta ymmärtävät paremmin miltä tuntuu kun on puuttuva palanen tärkeässä juonessa.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaanpa, että Petra lavasti Cruzin.
Leo se oli. Luultavasti vuoti jutut lehtiin ja hoviin kuten teki häidenkin kanssa. Nyt muka auttaa eli kieroilee jotain.
Olihan jakso😢. 🥀 Hienosti oli esittelykohdat jätetty pois,ei katkennut tunnelma. Tuon tunnelman tunsi sielussa asti. Ja tuo Maria, näyttelijöiden aatelia,vahvaa eläytymistä. Cruz onnistui myös.
Petra sanoi Cruzille. "Sinä et tappanut Janaa, minä tiedän kuka sen teki". Eli hän itse. Cruz pääsee vankilasta, koska tekoa ei voitu näyttää toteen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli hyvä juttu, kun Burdi työnsi Cruzin kartanon 'kotiarestihuoneessa' kahteen kertaan takaisin, kun tämä yritti mennä tapaamaan perhettään alakertaan.
Brutaali mies käy naisen kimppuun. Onpa hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Petra sanoi Cruzille. "Sinä et tappanut Janaa, minä tiedän kuka sen teki". Eli hän itse. Cruz pääsee vankilasta, koska tekoa ei voitu näyttää toteen.
Kyllä Cruz vankilassa on. Tottakai hahmon näyttelijää uskotaan että kaltereiden taakse jäi kun poistui kuvauksista lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Brutaali mies käy naisen kimppuun. Onpa hienoa.
Esti murhasta syytettyä vankia poistumasta.
Vierailija kirjoitti:
Yhyy yhyy. Voi jeesus näitä kuolleista heräämisen jankkaajia🙄
Ja juu ihan vapaasti saa mielenkiinto loppua -kukaan ei tule kerjäämään takaisin katsomoon.
Oh-hoh! Onpas markiisitar vanhettunut lyhyessä ajassa paljon.