La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29011)
Ei mitään järkeä että päähenkilö kuolee. Loppuu tähän ainakin minun kohdalla tämän sarjan seuraaminen. Hirveä pettymys!
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tässä sarjassa ON paljonkin hyvää ja hyviä ihmisiä ja rakkaudellisia ihmissuhteita.
Jotkut kuitenkin näkevät kaiken vain todella köyhästi: kaiken negatiivisen ja 'rakkaudestakin' vain jollain tavalla riippuvaisen ja seksuaalisen.
Mitäköhän tuo kommentin loppuosa tarkoittaa: ja 'rakkaudestakin' vain jollain tavalla riippuvaisen ja seksuaalisen?
Kannattaa tosiaan pohtia omaa käsitystään rakkaudesta, jos sen ilmenemismuodot vaikuttavat edellyttävän riippuvaisuutta tai seksuaalisuutta......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu pahalta katsoa, kun Pía joutuu kärsimään niin paljon. Eikö hänelle voitaisi suoda edes yhtään onnea elämässä?
Onhan hänellä Diego-poikansa.
Jota ei ole nähty. Missä poika on ja kuka on pojan isä? Itse aloin seuraamaan sarjaa vasta kesällä.
Se rutsin murhattu isä. Raiskasi Pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni se mies on Pellicerin veli. Tv 1 tulee arkisin 10.00 aiempia osia .
Ei ole, vaan Pelllicerin sisaren ex-mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Tässä sarjassa ON paljonkin hyvää ja hyviä ihmisiä ja rakkaudellisia ihmissuhteita.
Jotkut kuitenkin näkevät kaiken vain todella köyhästi: kaiken negatiivisen ja 'rakkaudestakin' vain jollain tavalla riippuvaisen ja seksuaalisen.
Mitäköhän tuo kommentin loppuosa tarkoittaa: ja 'rakkaudestakin' vain jollain tavalla riippuvaisen ja seksuaalisen?
Kannattaa tosiaan pohtia omaa käsitystään rakkaudesta, jos sen ilmenemismuodot vaikuttavat edellyttävän riippuvaisuutta tai seksuaalisuutta......
No, jos pariskunta haluaa elää platonisessa suhteessa, niin siitä vaan. Itse pidän sitä kyllä enemmän kaverisuhteena.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se selvitetty ettei mitään toista lasta olekaan Analla. Oliko se siinä kirjeessä .
Siitä on mielestäni vain Anan sana.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään järkeä että päähenkilö kuolee. Loppuu tähän ainakin minun kohdalla tämän sarjan seuraaminen. Hirveä pettymys!
Todella suuri menetys, kun Jana poistuu sarjasta. Itse aion sentään seurata vielä murhan selvitystyön ja jospa Doloreksenkin murha selviäisi vihdoin. Muuten sarja ei enää kauheasti kiinnosta.
Kyllä minua uteliaisuus ajaa katsomaan loppuun asti. En ole edes harkinnut jättäytyä pois. On senverran erikoinen käsikirjoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella suuri menetys, kun Jana poistuu sarjasta. Itse aion sentään seurata vielä murhan selvitystyön ja jospa Doloreksenkin murha selviäisi vihdoin. Muuten sarja ei enää kauheasti kiinnosta.
Minun katsomiseni loppuu Janan hautajaisiin, hänen tappavansa jo tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun katsomiseni loppuu Janan hautajaisiin, hänen tappavansa jo tiedetään.
Olisi myös kiva, että Lorodes joutuisi vastuuseen teostaan. Eikä muu rangaistus tullut tuolloin kysymykseen kuin kuolemantuomio, ja ihan oikeutetusti. Sarja on joka tapauksessa raskasta seurattavaa pahuuden jyllätessä. Ei todellakaan jää mieleen minään lempisarjana.
Miksi Curro lähti hakemaan lääkäriä, kun puhelinkin on keksitty? Eikö lääkärillä ole autoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tänään erikoisen tapahtumarikas jakso. Jaksoi katsoa joka sekunnin. Voi kun Marian ja Samun rakkaus löytäisi jatkumon. Odottelen tulevaa...
Minua taas ei yhtään kiinnosta tuon epäsuhtaisen pariskunnan rakkaustarina. Maria ja Salvador olisi ollut sopivampi pari. Mutta eihän tässä sarjassa, jossa kaikki parisuhteet ovat niin vaikeita ja rasittavia. Ainoastaan pääparin suhde kiinnostaa. Ja sekin loppuu julmasti. Perimmältään tosi tympeä sarja.
Sama. Kelaan nämä Maria ja pappi-kohtaukset aina. Ei vain ole kemiaa yhtään ja pappi on aika kehno näyttelijä.
Onneksi olivat äänet pois päältä, kun Manuel alkoi huutaa löydettyään Jana-vaimonsa verilammikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa tänään erikoisen tapahtumarikas jakso. Jaksoi katsoa joka sekunnin. Voi kun Marian ja Samun rakkaus löytäisi jatkumon. Odottelen tulevaa...
Minua taas ei yhtään kiinnosta tuon epäsuhtaisen pariskunnan rakkaustarina. Maria ja Salvador olisi ollut sopivampi pari. Mutta eihän tässä sarjassa, jossa kaikki parisuhteet ovat niin vaikeita ja rasittavia. Ainoastaan pääparin suhde kiinnostaa. Ja sekin loppuu julmasti. Perimmältään tosi tympeä sarja.
Sama. Kelaan nämä Maria ja pappi-kohtaukset aina. Ei vain ole kemiaa yhtään ja pappi on aika kehno näyttelijä.
Sama. En edes äänettömällä jaksa noiden epäsuhtaista roolitusta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua uteliaisuus ajaa katsomaan loppuun asti. En ole edes harkinnut jättäytyä pois. On senverran erikoinen käsikirjoitus.
Mietin vain, mihin juoni voi enää mennä, kun isot jutut on jo ratkaistu ja paljastettu. Ei ole enää mysteeriä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olivat äänet pois päältä, kun Manuel alkoi huutaa löydettyään Jana-vaimonsa verilammikossa.
Leijona nimeltä Manuel karjui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä liity kartanoon mitenkään. Ei ole riippuvaisuutta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin vain, mihin juoni voi enää mennä, kun isot jutut on jo ratkaistu ja paljastettu. Ei ole enää mysteeriä.
Manuelille jos uskaltavat alkaa uutta parisuhdetta järjestelemään niin siinä olisi yksi. Monelle saattaa olla melkein ylipääsemätön asia ajatuksenakin. Omistautuuko sitten vain työlle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan uusia mysteerejä. Aiheet tuolta ei lopu, eikä näköjään sarjakaan vielä aikoihin.
Menihän Janakin naimisiin väärällä henkilöllisyydellä. Olen odottanut, että siksi avioliitto mitätöitäisiin.