La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (38663)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUONIPALJASTUS
Janan murhaaja ei ole Cruz, vaan Leocida. Espanjassa näytettiin kuinka vihainen Leocida kähisee Janalle ja samalla puukottaa Janaa. Sitä en tiedä pääseekö Cruz vankilasta, jos kerta on syytön Janan murhaan.
Mutta kun Cruzilla on niitä muitakin, vakavia rikoksia kontollaan.
Ilman todisteita ei saada tuomittua oli sitten tehnyt mitä vain. Varmaan vaan Janan jutusta tulee tuomio, vaikka syyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla on sellainen tunne, että kun Currosta tulee lakeija, markiisitar tulee ottamaan siitä kaiken hyödyn irti (ja nauttimaan tilanteesta)?
Eikös markiisitar ole silloin jo kiven sisällä. Luulen ettei paljon mistään saa enää nautintoa, kun sinne joutuu.
Muistelen niin että ainakin Martina menee tapaamaan Cruzia vankilaan ja saa siitä hyvästä kovat moitteet kartanossa. Muuten rouva on aikatavalla omillaan. Kyllä varmaan ahdistaa kun kukaan ei syyttömyyteen usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blanca on Manuelin ystävä. Valokuvaaja, joka elää itsenäisenä naisena. Tulee mieleen, että on kiinnostunut omasta sukupuolestaan.
Mikä Blancassa saa sinut ajattelemaan, että hän tykkäisi tytöistä?
Miksi ja kuka on Blanca? Se joka oli Jimenan mustasukkaisuuden kohteena? En minä ainakaan huomannut tällä viikolla että olisi tullut takasin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Catalina lähtee sarjasta. Äsken instagramissa näyttelijä hyvästeli kartanoa.
Leocadian aikaansaannosta sekin = /
Onkohan niin, että Leocadia ajaa kaikki Lujanit kartanosta kostaakseen Cruzille jotain menneisyydessä tapahtunutta, ja alkaa itse kartanon emännäksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kovasti tykännyt La Promesa sarjasta. Siinä on ollut jännitystä, hyviä näyttelijäsuoritukset ja Espanjan alkeita opiskelleena on ollut mukava palauttaa mieleen espanjankielisiä sanoja. Juonikin selvisi hyvin, kun katsoin sarjan ihan alusta asti.
Näyttelijäsuorituksista parhaat olivat ne keittiön Candela ja Simona! Nyt kuitenkin harmittaa, kun jo etukäteen katsoin jaksojen lyhyet selosteet, niin Jana, sarjan päähenkilö tulee kuolemaan. Minusta se on sarjan onneton loppu. Siitä en tykkää. Tosin kiinnostaa Samuelin ja Marian rakkaus, mutta sarja kyllä koukuttaa aika paljon.
En ole koskaan tykännyt seurata Salatut elämät -sarjaa enkä Payton Placea. Sen sijaan Pieni talo preerialla oli mun lemppari. - No, aikansa kutakin....
No eihän heidän puheistaan saa mitään selvää. Pulputtavat vain jotain käsittämätöntä siansaksaa. Vaikka kuinka kuuntelen niin puhe on outoa sössötystä,sanoista ei tietoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blanca on itsenäinen nainen, joka matkustemee valokuvaajan ammatissaan ympäri maailmas. Hän ei tarvitse miestä elättäjäkseen. Jos hän joskus löytää miehen, tulee tämän sopia hänen elämäntyyliinsä.
Toivottavasti sitä ei ruvetakaan parittamaan Manuelin kanssa.
Mielestäni olisi loistava käänne ja klassinen tapaus, jossa ystävyydestä kasvaa rakkaus. Mainio pari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti Catalina lähtee sarjasta. Äsken instagramissa näyttelijä hyvästeli kartanoa.
Leocadian aikaansaannosta sekin = /
Onkohan niin, että Leocadia ajaa kaikki Lujanit kartanosta kostaakseen Cruzille jotain menneisyydessä tapahtunutta, ja alkaa itse kartanon emännäksi.
Samaa olen ajatellut. Yritystä ainakin on kovasti. Alonsoa en toivo tuollaiselle eukolle kun yhdestä jo pääsi.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut jo intoilee viidennellä kaudella. Ei ole edes varmaa, ostaako YLE viidettä kautta. Sen verran tekijät voisivat arvostaa katsojia, että alkuperäiset avoimet kysymykset ratkeaisivat tällä kaudella. Ja jos eivät ratkea, sarja saa joka jäädä ainakin omalta osaltani.
Nämä jotka intoilee viidettä kautta katsovat todennäköisesti jo nyt Espanjan tahtiin.
Aivan turhaa YLE ottaisi tätä enää ohjelmistoon.
Catalinakin lähtee sarjasta 4. kauden lopulla. Youtubessa nähtävissä kukitus.
Tottakai Cister muokkaa tekstiä sillä oletuksella että 5 kausi tulee. Ei meidän toiveet yhtään vaikuta.
Kyllä yle tilaa 5 kauden. Niin vastasivat. Mahtavaa
Miksi nuo Janan iltapuvut eivät istu hänelle lainkaan? Ihan kuin pilailukaupasta tai Temusta tilattuja.
Parhaita näyttelijäsuorituksia tarjoavat Lorenzo ja Cruz ja yllättäen myös Curro.
Viidennelle kaudelle tulee varmaan paljon uusia kasvoja.
Martina! Putsataanpas nämä mutterit tästä näin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo Janan iltapuvut eivät istu hänelle lainkaan? Ihan kuin pilailukaupasta tai Temusta tilattuja.
Varmaan Cruzin tekosia ovat. Halunnut määrätä kaikesta, sekin häämekko ihan järkky raskas tekele kauniille hoikalle nuorelle.
Olisin tykännyt, jos sarja olisi lopetettu siihen kun Manuel ja Jana lähtevät Italiaan, toki myös avoimet juonenkäänteet loppuun saattaen. Toisessa saippuassa Lemmen viemää pääpari vaihtuu koko ajan, eikä se menoa haittaa.
5. kaudessa oltaisiin voitu mennä vuosikymmeniä eteenpäin ja kertoisi uudesta sukupolvesta!
Näin on monissa saagoissa tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päästäänkö Santosista ollenkaan eroon? Yhden asian mies. Lapsekkaasti yrittää perhettä väkisinkin yhdistää. Ja Ana yrittää lahjoa Rikua.
Minäkin toivoisin, että Santos häipyisi. Vastenmielinen niljake.
Santos häipyy marraskuun puolivälissä ja äitinsäkin sen jälkeen.
Halleluja! Ana on nippa, nappa OK, mutta Santos on oksettava.