La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (29059)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaustarina päättyy Janan kuolemaan. Selviääkö Doloreksen ampuja koskaan ???
Tällä neljännellä kaudella Doloresin surma selviää. Saamme tietää kuka suunnitteli surman ja ketkä sen toteuttivat.
Toivotaan niin!
Santosin Ana-äityli taitaapi olla melkoinen huijari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla on sellainen tunne, että kun Currosta tulee lakeija, markiisitar tulee ottamaan siitä kaiken hyödyn irti (ja nauttimaan tilanteesta)?
Eikös markiisitar ole silloin jo kiven sisällä. Luulen ettei paljon mistään saa enää nautintoa, kun sinne joutuu.
Muistelen niin että ainakin Martina menee tapaamaan Cruzia vankilaan ja saa siitä hyvästä kovat moitteet kartanossa. Muuten rouva on aikatavalla omillaan. Kyllä varmaan ahdistaa kun kukaan ei syyttömyyteen usko.
Näytetäänköhän niitä Cruzin sellikohtauksia lainkaan?
Toivoa sopii, sillä olisi kiva nähdä markiisittaren mylvimässä siellä tyyliin "MINÄ en kuulu tänne, MINUT on tuomittu syyttömästi! En ala viettämään aikaani tällaisessa Ö-luokan murjussa, ansaitsen niin paljon parempaa. Näpit irti MINUSTA, teillä ei ole oikeutta koskea MINUUN!"
Vierailija kirjoitti:
Onko sitä toista lasta olemassa ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla on sellainen tunne, että kun Currosta tulee lakeija, markiisitar tulee ottamaan siitä kaiken hyödyn irti (ja nauttimaan tilanteesta)?
Eikös markiisitar ole silloin jo kiven sisällä. Luulen ettei paljon mistään saa enää nautintoa, kun sinne joutuu.
Muistelen niin että ainakin Martina menee tapaamaan Cruzia vankilaan ja saa siitä hyvästä kovat moitteet kartanossa. Muuten rouva on aikatavalla omillaan. Kyllä varmaan ahdistaa kun kukaan ei syyttömyyteen usko.
Toivoa sopii, sillä olisi kiva nähdä markiisittaren mylvimässä siellä tyyliin "MINÄ en kuulu tänne, MINUT on tuom
Aluksi Burdina määrää vierashuoneeseen eristetyksi. Petra vie ruokia.Melko tunteikas loppukohtaus kunnes koppiatuolla viedään pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ana on l u t k a.
Mahtaneekohan se toinen mies tietää, että Analla on entuudestaan aviomies ja lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoa sopii, sillä olisi kiva nähdä markiisittaren mylvimässä s
Kersantti Burdina tekee siis paluun. Aaah! Siinä se on oikea miesten mies.
Vierailija kirjoitti:
Se taannoinen pyörtymiskohtaus. (Tirsk!)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ana on l u t k a.
Mahtaneekohan se toinen mies tietää, että Analla on entuudestaan aviomies ja lapsi?
Lanko (kummallinen nimitys) on se mies niin tottakai tietää mihin ryhtyy. Jätti myös perheensä samalla tavalla ja Riku sitten elätti koko hylätyn väen.
Minä se sitten tykkään kovasti Ricardo Pelliceristä.
Vierailija kirjoitti:
Santos ei perinyt yhtään isänsä komeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Santos ei perinyt yhtään isänsä komeutta.
Jos edes on Riku se biologinen isä..
Toiset nyt vaan on hurmaavampia kuin toiset.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan Ana lähtee pois voi toivoa että nähdään muutakin osaamista kuin perheen aiheuttamien ongelmien valittelua. Kokenut näyttelijä on niin kyllä onnistuu.
Nytkö tässä saa pelätä että hullu Santos järjestää Pian vankilaan?
Älkääs nyt vertailko. Eivät Santosin ja Ricardon esittäjät ole mitään sukua toisilleen.
Jos Anallla ei ole toista lasta, aika paksun valheen kirjoitti miehelleen lähtiessään. Jos jätti silloin aikoinaan miehensä ja jopa lapsensa, miksi nyt vuosien päästä haluaa miehen takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Nytkö tässä saa pelätä että hullu Santos järjestää Pian vankilaan?
Se ei käy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ana on l u t k a.
Toinen mieshän oli Ricardon siskon mies. Siis tietenkin tietää.
Aluksi Burdina määrää vierashuoneeseen eristetyksi. Petra vie ruokia.Melko tunteikas loppukohtaus kunnes koppiatuolla viedään pois
Minä jo ihmettelinkin, että jos on omassa huoneessaan, niin sieltähän pääsee pois salakäytävän kautta. Onneksi on vierashuoneessa. Vaikka kait niissäkin on joissain yhteys salakäytävään. Jostain se Pian mieskin hiippaili sisään aikoinaan.
Eikös se vaalean sininen silkkipuku ollutkin upea!