La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31500)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyn, mitä pahaa Pia on tehnyt? Hän oli hyvä ja pidetty taloudenhoitajana toisin kuin Petra. Nytkin Pia hoitaa työnsä ihan sujuvasti ja on pidetty työyhteisössään. Hänessä ei ole mitään moitittavaa.
Pian kohdalle vain on osunut huonoja miehiä. Ensin vaivana oli raiskaaja-paroni ja sitten väkivaltainen Gregorio. Nyt ongelmana on vaikeaselkoinen mies hankaline vaimoineen ja poikineen.
Henkirikollinen ja huijari.
Näin on. Kersantti Burdina vangitsisi Pían heti, jos hän tietäisi, mitä tämä on tehnyt.
Rómulo ei ainakaan ikinä paljasta Píaa viranomaisille. Siitä voin lyödä vaikka vetoa.
Voisiko Samuel olla kleptomaani? Pakonomainen tarve varastaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpäs sitä nyt ollaan niin kovasti Pían kimpussa.
Jankuttajatrollilla vaan uusi kohde...
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo palkattomuus koske kaikkea palvelusväkeä. Asia koskee myös niitä taustalla vllahtelevia palvelijoita, joita on paljon, mutta eivät he kaikki voi esiintyä muuten kuin taustalla antamassa käsitystä palvelijoiden monilukuisuudesta.
Taustalla vilahtelee muutamia naamoja, jotka ovat käyneet tutuiksi. Voisi olla jotain pieniä repliikkejäkin näillä vakituisilla ekstroilla. Nyt tuntuu kuin meille tutut hahnot eläisivät jossain kuplassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taasen en pääse Pelayon menetyksestä sarjassa eroon. Koko sarjan miellyttävimmän ja uljaimman näköinen mies. Ei haitanneet haukutut silmäpussit. Loistava näyttelijä, harmi että roolin piti päättyä näin. Olivat Catalinan kanssa kaunis pari. Pidän myös Catalinasta paljon.
------- Pelayo Gómez de la Serna, Añilin kreivi.
Pelayossa oli jotain upeaa ylväyttä, näyttävä pari olisivat Catalinan kanssa, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan sarjaan mitään tolkkua ennen loppua. Kun seuraa youtubesta Espanjan aikataulun klippejä, niin ei hyvältä näytä.
Promesa tolkuttaa omalla tavallaan, tavalla jonka vain Promesa osaa. Nautitaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin pakonomainen tarve pärjätä omillaan ja välttää vanhemmilta pyytämistä. Kun on itse valinnut tiensä vastoin vanhempien toiveita, heiltä pyytäminen tuntuu liian nöyryyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
* Cruz: "Entä sinä? Mitä sinä olet rakentanut, Leocadia?"
* Leocadia: "Minä elän kuten tahdon, Cruz."
Leocadia suorastaan puhkuu itsevarmuutta. Ei ehkä joka tilanteessa, mutta enimmäkseen.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Cruz sanoi Janalle, että hän tulee vielä tuhoamaan tämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taasen en pääse Pelayon menetyksestä sarjassa eroon. Koko sarjan miellyttävimmän ja uljaimman näköinen mies. Ei haitanneet haukutut silmäpussit. Loistava näyttelijä, harmi että roolin piti päättyä näin. Olivat Catalinan kanssa kaunis pari. Pidän myös Catalinasta paljon.
Harva La Promesan mies näyttää liituraitapuvussa yhtä hyvältä kuin Pelayo. (Jacobolle saattaisi sopia sellainen asu.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin pakonomainen tarve pärjätä omillaan ja välttää vanhemmilta pyytämistä. Kun on itse valinnut tiensä vastoin vanhempien toiveita, heiltä pyytäminen tuntuu liian nöyryyttävältä.
Samuel lienee sukunsa "musta lammas".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kysyn, mitä pahaa Pia on tehnyt? Hän oli hyvä ja pidetty taloudenhoitajana toisin kuin Petra. Nytkin Pia hoitaa työnsä ihan sujuvasti ja on pidetty työyhteisössään. Hänessä ei ole mitään moitittavaa.
Pian kohdalle vain on osunut huonoja miehiä. Ensin vaivana oli raiskaaja-paroni ja sitten väkivaltainen Gregorio. Nyt ongelmana on vaikeaselkoinen mies hankaline vaimoineen ja poikineen.
Henkirikollinen ja huijari.
Näin on. Kersantti Burdina vangitsisi Pían heti, jos hän tietäisi, mitä tämä on tehnyt.
Rómulo ei ainakaan ikinä paljasta Píaa viranomaisille. Siitä voin lyödä vaikka vetoa.
Herra Baezalla onkin syviä tuntemuksia rouva Adarrea kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Curron näyttelijä on uskomattoman ilmeikäs. Kasvoilta ilmenee huoli, hukassa oleminen ja suru, joita epätietoisuus omasta taustasta aiheuttaa.
On - etenkin niin nuoreksi (20+) näyttelijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva La Promesan mies näyttää liituraitapuvussa yhtä hyvältä kuin Pelayo. (Jacobolle saattaisi sopia sellainen asu.)
Onko Manulla ollut koskaan liituraitaa päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan sarjaan mitään tolkkua ennen loppua. Kun seuraa youtubesta Espanjan aikataulun klippejä, niin ei hyvältä näytä.
Promesa tolkuttaa omalla tavallaan, tavalla jonka vain Promesa osaa. Nautitaan vaan.
Kuka nauttii, kuka ei. Itse olen kyllästynyt. Juoni on omituinen, vailla johtoajatusta, kaikki on silkkaa ajelehtimista. Ja tähän on tullut tuhlatuksi paljon aikaa. Alku oli liian lupaava.
Janan ja Manuelin kemioissa olisi kyllä rutkasti parantamisen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaisua on, sängyssäkin.
Jaa, että Pia on henkirikollinen ja huijari. Minun mielestä hän on ollut olosuhteiden uhri. Paroni raiskasi häntä ja hän tuli siitä vielä raskaaksi. Paronin touhuista ei voinut kertoa kenellekään, sillä kuka Piaa olisi uskonut, ja olisi tullut vielä lopputili ilman suosituksia. Kun Pia torjui paronin, alkoi tämä lähennellä Teresaa. Teresa oli lopulta pulassa ja niin oli Pia itsekin.
Tarkoitus ei ollut tappaa, mutta niin siinä kävi. Jos paronin kuolemaa ei olisi lavastettu onnettomuudeksi, ei Pialle eikä kellekään olisi käynyt hyvin. Kuka olisi uskonut paronin raiskaustouhuja? Pahassa lykyssä olisi tullut kuolemantuomio ja vankeuksia. Kaikki tämä siitä syystä, että paroni oli pahimman luokan roisto ja raiskaaja. Tuohon aikaan ei ollut helppoa olla aatelisen ahdistelema palvelija.
Vierailija kirjoitti:
No onneksi sitä ei enää kauan tarvitse ihmetellä, eteenpäin vain eiks jeh!