La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28334)
Koko 4. kausi kuluu Janan murhan selvittelyyn.
Mieli piristyy aina, kun näkee Jacobon, vaikka hän onkin La Promesan sivuosanäyttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Mieli piristyy aina, kun näkee Jacobon, vaikka hän onkin La Promesan sivuosanäyttelijöitä.
Olen Catalinan kanssa samoilla linjoilla: Jacobossa on jotakin epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Too good to be true?
Nyt laitankin talviunille La Promesan suhteen 😴 ja herään katsomaan kevään koittaessa 😲, kun asiat ovat hieman edenneet. Ja ensi vuoden syksyllä on sitten odotettavissa viides kausi.
Tän alkaa huomaan joka paikassa kun tajuaa et mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Nyt laitankin talviunille La Promesan suhteen 😴 ja herään katsomaan kevään koittaessa 😲, kun asiat ovat hieman edenneet. Ja ensi vuoden syksyllä on sitten odotettavissa viides kausi.
Pistän katselun harkintaan, koska en ole tottunut ajatukseen La Promesasta ilman Cruzia. Tämä siis siitäkin huolimatta, että hän on persona non grata.
Näitä takaumia kun on näytetty, niin Janan näyttelijä ollut alussa parempi ja ilmeikkäämpi.
Jana tulee heräämään kuolleista, sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistän katselun harkintaan, koska en ole tottunut ajatukseen La Promesasta ilman Cruzia. Tämä siis siitäkin huolimatta, että hän on persona non grata.
Minulle tulee Cruzista mieleen Kauniiden ja rohkeiden Sheila, joka on ollut monien katsojien kestosuosikki, kun on kyse niin sanotusta pahasta tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajuat kai, että Catalina on mielikuvitushenkilö? Roolihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Joo Dolores myös tulee etsimään lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen veemäisesti palvelusväki kohtelee Petran poikaa. Hän ei ole ollenkaan kuin mutsinsa. Poikahan on hymyilevä, ahkera ja nöyräkin vielä. Vähän sääliksi jo käy.
Ei se oo Petran poika, vaan veli.
No niinhän me luultaisi, jos ei joku juoruilija olisi jo tänne spoilannut (ikävä kyllä), että onkin Petran poika.
Petra on loppujen lopuksi aikamoinen palturinlevittelijä. Sillä moraalilla en kehuisi itseäni kenellekään enkä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Saatat hyvinkin olla oikeassa.
Esitän arvauksen: La Promesa ottaa myönteisemmän suunnan kaiken kauheuden jälkeen. Katsojat on kuljetettu läpi erämaan. Viidennellä kaudella kärsimys palkitaan.
Eniten odotan, että Manu löytää rakkauden ja saa perheen.