Pitäisikö hallitus kaataa?
Kommentit (75)
Vasemmisto tietää itsekin että jos nyt uudet vaalit tulisi, he saisivat vain entistä vähemmän ääniä. Kiusa se on pienikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei luovuta ennenkuin he saavat itse nousta hallitukseen ilman vaaleja, kansahan voisi muuten äänestää taas "väärin"!
Vasemmiston ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Tuo katastrofihallitus tuhoaa ihan itse itsensä. Viimeinen niitti on groomausministeri.
Haittaministeri korvattiin groomausministerillä. ugh.
Jos Orpo saa sydärin tästä kaikesta, niin kuka nousee sen tilalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmisto ei luovuta ennenkuin he saavat itse nousta hallitukseen ilman vaaleja, kansahan voisi muuten äänestää taas "väärin"!
Vasemmiston ei tarvitse tehdä yhtään mitään. Tuo katastrofihallitus tuhoaa ihan itse itsensä. Viimeinen niitti on groomausministeri.
Haittaministeri korvattiin groomausministerillä. ugh.
Ja oppositio Team Nasulla.
Kuka sen kaataisi? Lindtmanin ss plutoonako?
Vierailija kirjoitti:
Joku roti tähän pelleilyyn, voiko Niinistö hajoittaa hallituksen?
Ei voi. Hallitus voi hajota vain, jos pääministeri pyytää presidentiltä eroa. Ja sekin on pakko tehdä vain hävityn luottamusäänestyksen jälkeen.
Suomen vihrein hallitus - hajoaa itsestään!
Vihreiden ja vasemmiston oma hyväveli ja sisko verkosto pyörittää pitkälti jo mediaa jossa tarkkailu jo vuorokauden ympäri ja kohta huhutkin jo kelpaa totuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos Orpo saa sydärin tästä kaikesta, niin kuka nousee sen tilalle?
Luultavasti Häkkänen tai Valtonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Hallitus voi hajota vain, jos pääministeri pyytää presidentiltä eroa. Ja sekin on pakko tehdä vain hävityn luottamusäänestyksen jälkeen.
No sehän käy helposti
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse, kaatuu syssymmällä itsekseen
Näin tekee, heti kun niiden pitäisi päättää jostain tärkeästä. Kaikki ovat herttaisesti eri mieltä keinoista, jos jostain päämäärästä olisikin konsensus. Hervottomia riitoja, pää punaisena huutamista, tappelua siitä, kuka on se kaikkein kukkoin siellä tunkiolla. Voi mennä käsirysyksi ja käsilaukulla hakkaamiseksi.
Syksyllä on edessä uudet hallitusneuvottelut.
Vierailija kirjoitti:
Älä unohda, että 3 suurinta puoluetta sai prosentin tarkkuudella yhtä paljon ääniä.
Tämä hallitus ei saa ainuttakaan lakia aikaan. Mistä vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sehän käy helposti
Niin, jos pääministeri haluaa itse kaataa hallituksen, tai jos joku hallituspuolue lähtee eikä vähemmistöhallitus saa eduskunnan tukea.
Hauskempaa on , että ne hajooaa ihan itse keskinäisiin erimielisyyksiin.