La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (31509)
Vierailija kirjoitti:
Katsoin juuri viikon viimeisen jakson, ja voi, miksi Samuelkin on hankkinut naamaparran. Oli paremman näköinen ilman kokokasvo-karvoitusta. Ihme aikakausi on ollut kun kasvot pitää peittää.
Näyttää kyllä vieläkin aikuismaisemmalta teinityttömäiseen Mariaan verrattuna. Joten epäsopivuus "pariskunnan" välillä on vaan kasvanut, ainakin minun mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni Vera ja Manuel olisivat sangen sopiva pari. Verassa on tilkka ilopilleriä, jo ilkuriset silmät kertovat sen. Houkuttelisi varmaan iloa Manueliin, sitä hänelle enemmän soisin.
Ja Vera aatelisena olisi mieluisa miniä Cruzille
Pitääkö kelvata Cruzille? Eiköhän aikuinen mies tiedä itse, kenet haluaa naida.
No ei pidä mutta takaisi rauhallisemman elämän kun kuitenkin kartanon kolhoosissa kaikki asuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jana ja Manuel ovat häämatkallaan. Auto vikaantui ja tapasivat vanhemman avioparin. Sinne sitten järjestyi paikka lepäämiseen ja saivat varmaan myös syödäkseen. Mukava katsoa mitä uusi ympäristö vaikuttaa. Tuleeko enemmän eloisuutta.
Mikään ei suju ongelmitta.
Haluaisin nähdä heidät oopperassa juhla-asuissa arjen yläpuolella.
Se vasta jäykkää olisikin. 😅
Kyllä sitä juhla-asuissa (Manuel frakissa jne.) pönötystä Promesan sisätiloissa on jo nähty enemmän kuin tarpeeksi. Arjen yläpuolelle Jana ja Manuel pääsisivät ihan kahden kesken jossain aivan muualla! Vaikka retkellä ulkona luonnossa, majatalossa automatkan varrella, vieraassa kaupungissa, ulkomailla... (Italiakin on lähellä)...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaivaakohan tilanpuute Areenassa kun poistivat ykköskauden. Olisi se saanut olla. Hyvin olisi voinut tutkia ja palauttaa mieleen menneitä tapahtumia.
Laitoinpa kysymyksen asiakaspalveluun.
Hyvä sinä, on ikävä ykköstä. Sitä katsoisi mielellään aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vaivaakohan tilanpuute Areenassa kun poistivat ykköskauden. Olisi se saanut olla. Hyvin olisi voinut tutkia ja palauttaa mieleen menneitä tapahtumia.
Sitä toivon myös minä, ja jospa sen vielä iloksemme saisimme niin johan Promesan vastustajat pillastuisivat. En ymmärrä että toisia häiritsee meidän tykkääjien katselu, eihän ketään katsomaan pakoteta. Minun puolestani Salkkareita saa tulla vaikka putkena. En sitä seuraa mutta suon ilon toisille.
Vierailija kirjoitti:
Isä Pellicer on niin itsesäälissä peuhtaroiva itkupilli väpättävine leukoineen ja mörisevine äänineen. Ja kun pojalleen pitäisi kertoa totuus ja käydä Santosin äidin kirjettä läpi, niin ei saa sanotuksi sanaakaan. Ilmankos poika pakenee huoneesta ja tarina jatkuu ja jatkuu...
Kaikki sympatia Santoksen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestäni Vera ja Manuel olisivat sangen sopiva pari. Verassa on tilkka ilopilleriä, jo ilkuriset silmät kertovat sen. Houkuttelisi varmaan iloa Manueliin, sitä hänelle enemmän soisin.
Tietää tai ei, mutta äidille olisi paree kelvata, muuten tulee kylmää kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen mies jättää äidin lehdelle soitteleen ja elää omaa elämäänsä, kuten Manu pikku hiljaa onkin tehnyt yhä enemmän. Uskalsi lähteä jopa häämatkalle vaikkei äiti tykännytkään. 😅
Näille sarjan jaksoille on päätetty Areenasta poistumispäivä jo heti julkaisun yhteydessä. Jakso 2. poistuu 1.2.2026, Jakso 3. poistuu 30.6.2026 ja Jakso 4 poistuu 30.6.2027. Poistumistieto näkyy jokaisen jakson esittelytekstin yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Näille sarjan jaksoille on päätetty Areenasta poistumispäivä jo heti julkaisun yhteydessä. Jakso 2. poistuu 1.2.2026, Jakso 3. poistuu 30.6.2026 ja Jakso 4 poistuu 30.6.2027. Poistumistieto näkyy jokaisen jakson esittelytekstin yhteydessä.
Tarkoitat varmaan kausia. Ja on ihan selvää, ettei ne rupea niiden poistamista perumaan jonkun anomuksista huolimatta ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä oli hienoa kun Manuel uskalsi sanoa äidilleen että tuntee tämän metkut.
Samoin Catalina sanoi Pelayosta että tietää Cruzin järjestelyt..Että osasikin olla välinpitämätön, vain tämä hetki ratkaisee, mitä menneistä
Ei Cruz enää osannut sanoa mitään vastaan. Kääntää päänsä poispäin harmistuneena eikä katso silmiin. Selvästi on syyllisen näköinen.
On jo aikakin hänen saada nenilleen, maailman paskamaisin nainen.
Cruzia esittävä on tosi hyvä näyttelijä.Tietty niin monet muutkin sarjassa. Janasta huomaa ettei ole vielä näyttelijän kokemusta paljoakaan.
Aika jäykkää meno muutamissa kohtauksissa.
Jana/Ana on myös todella hyvä näyttelijä. Hän on saanut monia palkintoja ihan ulkomaita myöten, lisäksi osa niistä on jopa akateemisesti arvostettuja.
Tulevassa Oasis sarjassa, mitä parhaillaan kuvataan, hänellä on yksi päärooleista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä toivon myös minä, ja jospa sen vielä iloksemme saisimme niin johan Promesan vastustajat pillastuisivat. En ymmärrä että toisia häiritsee meidän tykkääjien katselu, eihän ketään katsomaan pakoteta. Minun puolestani Salkkareita saa tulla vaikka putkena. En sitä seuraa mutta suon ilon toisille.
Todennäköisesti sopimus on tehty kesäkuun loppuun saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Promesa on kallis hankinta Ylelle.
Millaisen vaimon Cruzin hirviö kelpuuttaisi Manuellle? Jana on älykäs ja kaunis nainen ja sekös Cruzia raivostuttaa.
Tottakai kaikki ne ohjelmat ovat kalliita ja turhia jotka ei kiinnosta. Itse en ymmärrä miksi moninkertaiset kotimaan kiertueet ovat tarpeen Nytkin on starttaamassa juhlavuoden kunniaksi bussi joka käytännössä koko maan kiertää. Mukana tunnettuja henkilöitä joita voi käydä moikkaamassa. Ennakkoon otetaan vinkkejä minne tullaan. Ja samantyylinen on Egenland.
Vierailija kirjoitti:
Kausiahan minä tietysti tarkoitan. Menee jo kaudet ja jaksot puheissa sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali aikuinen mies jättää äidin lehdelle soitteleen ja elää omaa elämäänsä, kuten Manu pikku hiljaa onkin tehnyt yhä enemmän. Uskalsi lähteä jopa häämatkalle vaikkei äiti tykännytkään. 😅
Aateluus velvoittaa!
Santos se vasta omituinen on. Rooli pn toki kirjoitettu näin. Tosielämässä on vaan nähty tällaisia keskenkasvuisia juonittelijoita kylliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
La Promesa on kallis hankinta Ylelle.
Kyllä siitä tarjontaa onkin. Ykkösellä on uusittu alusta asti, vitosella tulee uudet jaksot viitenä päivänä viikossa, jotka uusitaan lauantaisin. Ja sitten vielä Areenassa. Joten luulisi että riittäisi fanaattisemmillekin faneille.