La promesa-salaisuuksien kartano
Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.
Katso lähetysajat : La Promesa - Salaisuuksien Kartano - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (28175)
Olen katsonut la promessaa tykkään kovasti espanialasista sarjoista,mutta tämä on minusta muuttunut hidas tempoiseksi,Manuel on niin naivi uskoo jimenan oikkuhin ja taipuukin vielä kaikkiin,nyt olen vähän pettynyt Manuelin hidas tempoisuuteen.....sorry
Joku kertoi tänään tuossa ylempänä, että Pian lapsi joutuu lastenkotiin. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joku katsoo television mukaan . Joku sanoi ettei kaikilla edes ole Yle areenaa, mikä kuulostaa must kyl ihan mahdottomalta voiko niin olla?
Eikö mtv katsomossa sitten olekaan kaikkea mitä oli cmoressa? Just mietin pitäskö ottaa se kun Harjunpäätä on tullut lisää 🤔
Minulla ainakaan ei tiedot kopioitunut Cmoresta MTVKatsomoon.
Olin eilen MTVKatsomoon yhteydessä chatin kautta ja he sulkivat chatin, kun kerroin yllä olevan asian.
Se siitä MTVKatsomon asiakaspalvelusta.
Aika outoa,toimintaa jos sulkivat noin vain chatin. Mä maksoin nyt katsomon kun siellä on se Hautalehto sarja, mut tosiaan ei siellä ole mun mielestä vähääkään cmorea. Vähän on petetty olo.
Cmore oli parempi kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan joku katsoo television mukaan . Joku sanoi ettei kaikilla edes ole Yle areenaa, mikä kuulostaa must kyl ihan mahdottomalta voiko niin olla?
Eikö mtv katsomossa sitten olekaan kaikkea mitä oli cmoressa? Just mietin pitäskö ottaa se kun Harjunpäätä on tullut lisää 🤔
Meillä ulkomaanelävillä ei ole pääsyä YLE Areenaan, muuta kuin jos katsellaan VPN:n kautta, mikä maksaa, ainakin toimiva sellainen on aika kallis.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut la promessaa tykkään kovasti espanialasista sarjoista,mutta tämä on minusta muuttunut hidas tempoiseksi,Manuel on niin naivi uskoo jimenan oikkuhin ja taipuukin vielä kaikkiin,nyt olen vähän pettynyt Manuelin hidas tempoisuuteen.....sorry
Eiks tuo nyt ole vähän niinkuin tyypillinen mies...
Vierailija kirjoitti:
Cmore oli parempi kaikin puolin
Niin oli kyllä. Katsomossa on paljon näitä höpöhöpö tosi tv:tä. Mä en niistä välitä, mut otin sen missä on britbox, pidän brittiläisistä sarjoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks tuo nyt ole vähän niinkuin tyypillinen mies...
Jos oot tota mieltä niin oot törmännyt vääriin miehiin . Ei todellakaan ole tyypillinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Meni Manuelista maku , vässykkä ukko .Kehtaakin pyytää Janaa hoitamaan vaimoaan joka järjesti Janalle ikävän tempun siellä kotonaan .
Eikö psykopaatti jimena lähetä janan uudestaan vanhempiensa luo? Meinaahan se polttaa Catalinankin.
Jaksoja voisi tulla kerralla 7 tai 10 kpl.
Taas paljastuksia paljastuksia. Höh. Ootte kyllä ikäviä. En olisi halunnut tietää. Ei tänne voi näköjään tulla.
Vierailija kirjoitti:
Taas paljastuksia paljastuksia. Höh. Ootte kyllä ikäviä. En olisi halunnut tietää. Ei tänne voi näköjään tulla.
Hei hei.En kaipaa!
Vierailija kirjoitti:
En myöskään kaipaa paljastuksia.
Tosin monet "paljastukset" ovat keksittyjä, ihan hatusta. Tai kuvittelua juonen käänteistä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Joku kertoi tänään tuossa ylempänä, että Pian lapsi joutuu lastenkotiin. Miksi?
Ei lapsi joudu lastenkotiin, vaan kaapataan eli katoaa Candelan hoidosta. Jana ja kumppanit löytävät sitten lastenkodista. Kaappauksen takana lienee Cruz.
Vierailija kirjoitti:
Manuelin roolihenkilö sekä näyttelijä olivat pettymys alusta alkaen. Yleensä espanjalaisissa sarjoissa Manuelin tyyppinen päähenkilö on ollut komea ja karismaattinen (esim. Gran Hotel-sarjassa Julio). Tuo Manuelia näyttelevä Arturo S ei ole oikein kumpaakaan. Ja roolihenkilö Manuelista tehty nössö vätys. Jana ansaitsisi paljon valovoimaisemman ihastuksen kohteen.
Vierailija kirjoitti:
Tosin monet "paljastukset" ovat keksittyjä, ihan hatusta. Tai kuvittelua juonen käänteistä. Miksi?
Ihan hauska mun mielestä kuvitella mitä tapahtuu.
Onhan Jana kyllä itsekkin aika höpö kun antaa Manuelin leikkiä tunteillaan. Sitä jossain vaiheessa on aika sanoa, jos ei niin ei.
Samoin Maria, sanoisi sille Salvadorille: hoida itsesi kuntoon ja katsotaan sitten mitä meistä tulee. Antaisi syyn Salvadorille tervehtyä.
Eli kyllä tässä näillä naisillakin olisi petrattavaa.
No jos te nyt jostain syystä vertaatte tätä sarjaa muihin vastaaviin, niin mikähän tässä aiheuttaa erityistä arvostelua?
Jos vaikka Kaunareita mietin, niin onkohan siellä ehkä myös asioiden hidasta vatkausta, tilanteita, jotka eivät etene viikkokausiin, vellihousumiehiä ja hutsunaisia, valehtelua, pettämistä, keinottelua jne.Lapsia ei juuri näy, he kasvavat yhtäkkiä vauvoista teineiksi ja taas on ongelmia.Kuulostaako yhtään tutulta ?
Itse en vertaa tätä mihinkään, en ymmärrä miksi pitäisi. Kaunareita en oo katsonut varmaan 20-25 vuoteen joten siitä en sano mitään. Vaikka on todella tyhmää missä sarjassa tahansa että lapset kasvaa parissa jaksossa monta vuotta, mutta muut ei. Musta se on katsojien aliarvioimista. Salkkareiden seuraamisen lopetin n.5 vuotta sitten, vahingossa näin toissapöivänä pätkän enkä tajunnut mitään. Se sentään oli vähän edennyt 😀
Mun mielestä saa puhua myös niistä asioista mitkä ärsyttää. Voi olla että on joitain ohjelmia jotka herättää katsojassa pelkkiä hyviä tunteita mut Itse en tiedä montaakaan. En tajua miksi pitäisi vaan hehkuttaa oi oi kuinka ihkua, muiden mieliksi. Hyvä sarja herättää kaikenlaisia tunteita. Sitten kun ne on pelkästään huonoja tunteita, niin en mä ainakaan katso sellaista.