Mitä mieltä tästä vaatteesta?
https://www.kekale.fi/pieces-naisten-bleiseri-boss-blazer-vihrea
Pitäisitkö ja minkä kanssa?
Kommentit (21)
Ikävä väri minun silmään. Tulee keskustapuolue vahvasti mieleen. Tätimäinen.
30 asteen pesu. Jos onnistut saamaan jonkun tahran tuohon vaatteeseen (ketsuppi, sinappi jne), voi tahranpoisto osoittautua vaikeaksi. Itselläni häiritsee myös taskujen puute, esim sivusaumatasku voisi olla hyvä.
En pitäisi itse...antaisin mummolleni 75-vuotislahjaksi.
En ymmärrä miten joku saa tuosta mummomaisen fiiliksen, minusta tosi kivan näköinen ja mallinen blazer ja väriksi just kiva kevääseen/kesään, yleensä kaikki aina mustaa.
Pidän yleensä vihreästä, mutta tämä vaate näyttää jotenkin tunkkaiselta. Pinkkinä mallin yllä on heti parempi. Mutta en usko että kumpaakaan tulisi pidettyä.
En tykkää yhtään väristä tai muutenkaan. Kyllä se varmaan jollain nuorella olisi hyvä ja trendikäs, mutta tällaselle keski-ikäiselle ei kiitos.
Nätti pirteä väri. Samaa mallia on ollut useita vuosia sitten jo ja kai vieläkin H&M kaupoissa myynnissä.
Ihan perusrotsi, käy monenkin vaatteen kanssa.
Valmistettu minimaalisin kustannuksin, eli jätetty pois kaikki yksityiskohdat (taskut ja etukiinnitys).
Ei ole minusta ulkotakiksi tarkoitettu, toki voi niinkin pitää kesäsäässä.
Minusta aika ihana ja näkisin sen itselläni yhdistettynä sileään mustaan puseroon ja kapeisiin mustiin housuihin+kenkiin.
En. Se on muodoton eikä sen pituus mairittele ketään.
Jos tykkäät ap niin tilaa, sain omani tänään ja pidän kovasti, joku viittasi hintaan, mutta on ihan laadukkaan oloinen siitä huolimatta, hihoissa on tosi kivat nuo valmiit "rypytykset" eli hihat asettuu nätisti käsiin, etukaistaleen käännökset on ns paikallaan ja viimeistellyt niskasta melko alas asti ja alhaalla on piilo-ommel jotta pysyykin käännettynä, sisävuori on vihreätä satiinia tms joka myös kiva yksityiskohta ja ylipäätään leikkaus on kiva päällä.
Ainoa "miinus" tosiaan taskun puute, jos sen miinukselsi laskee, itse en laske ja tuo oli kivoimmat näköinen katselemista ei vaihtoehdoista, toisaalta enpä siellä pienessä blazerin taskussa mitään pitäisikään ja aina on isompi tai pienempi laukku/cross over mukana, oli illanvietossa tai ihan arjessa.
Väri on livenä aivan ihana😍
Vierailija kirjoitti:
En. Se on muodoton eikä sen pituus mairittele ketään.
Hassu kommentti, kun huomioi, että ihmiset on eri pituisia/mallisia.
Ja yllättäen polyesteriä. 😬 Hiostaa, ei lämmitä. En tiedä missä pystyisin tuollaista pitämään vaikka 8h putkeen ihan jo materiaalin takia.
1970-luvun takki, omaan makuuni aivan hirveä, blazerit ovat taas IN, mutta tämä malli on OUT!
Vierailija kirjoitti:
Jos tykkäät ap niin tilaa, sain omani tänään ja pidän kovasti, joku viittasi hintaan, mutta on ihan laadukkaan oloinen siitä huolimatta, hihoissa on tosi kivat nuo valmiit "rypytykset" eli hihat asettuu nätisti käsiin, etukaistaleen käännökset on ns paikallaan ja viimeistellyt niskasta melko alas asti ja alhaalla on piilo-ommel jotta pysyykin käännettynä, sisävuori on vihreätä satiinia tms joka myös kiva yksityiskohta ja ylipäätään leikkaus on kiva päällä.
Ainoa "miinus" tosiaan taskun puute, jos sen miinukselsi laskee, itse en laske ja tuo oli kivoimmat näköinen katselemista ei vaihtoehdoista, toisaalta enpä siellä pienessä blazerin taskussa mitään pitäisikään ja aina on isompi tai pienempi laukku/cross over mukana, oli illanvietossa tai ihan arjessa.
Väri on livenä aivan ihana😍
Saanko udella minkä pituinen -ja mallinen olet vartaloltasi (H, X, Y, A) kun harkitsen tuon tilaamista vaaleanpunaisena (itelle vihreä ois aivan järkky väri) 😅
Vaaleanpunaisena pitäisin farkkujen ja kukkamekkojen kanssa. (Mustaa en osta koskaan en mistään vaatteesta.) Olen 57kg/164cm tiimalasivartaloinen.
Vaikka arkena mustien vaatteiden kanssa, siistit kengät