Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28146)

Vierailija
2201/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Jimenan tila pian selviä palvelijoille, kun pyykistä löytyy verisiä alushousuja. 

Vierailija
2202/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janan näyttelijä ei ole kovin hyvä näyttelijänä, mutta tykkään Manuel-Jana kohtauksista.

Jimenan näyttelijä on hyvä ja pidän myös niistä kohtauksista joissa hän on.

Kelaan yli kaikki Paronittaren kohtaukset, ärsyttää se kielen lipsutus niin paljon. Samoin kelailen yli Draculalta näyttävän kapteenin osuudet. 

Viivahuulta en pysty katsomaan yhtään. Ällöttävä naama

Tosi usein tulee kelattua myös Lopen jaarittelut ja Simonan ja Candela  höpinät. Ne ovat pelkkää täytettä

Katson siis yhden jakson noin 10 minuutissa :D

Kuka on viivahuuli? 

Olisikohan Petra

Viivahuuli on se tyranni hovimestari. Pian aviomies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2203/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jana ja Manuel, ihan sarjan parhaimmistoa. Niin koskettavia heidän

kohtaamisensa. Tosin kaikki sarjan henkilöt ovat mielenkiintoisia,

enkä ymmärrä ollenkaan, kun täällä joku irvailee milloin ketäkin

henkilöä. Ei katsois, jos ei tykkää. Yksinkertaista!

Vierailija
2204/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noon, Jana ja Manuel katsovat toisiaan tiukasti silmiin. Silmien iirikset kulkeevat edestakaisin. 

Vierailija
2205/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää niitä keittäjä akkoja. Ei hemmetti mitä länkytystä ja niiden laulut ja  hoilotukset.

Muutenkin sarja on mennyt nyt alaspäin, että pikakelauksella tulee katsottua melkeen kaikki jaksot. Puuduttavaa katsottavaa

Vierailija
2206/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo sarja tosiaan jatkuu kolmannenkin kauden niin nyt kyllä lopetan moisen tuijottamisen. Olen muutenkin kelannut ne pikaisesti läpi kun tulevat areenaan, mutta koska juoni näyttää olevan turhan laaja ja venyy noinkin paljon, niin saa olla.

Yksi kausi olisi riittänyt, mielenkiintoinen oli aluksi mutta.

Vierailija
2207/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikakelaus käytössä täälläkin. Kelaan kaikki keittäjien koulunkäynnit ja Lopen ja Salvadorin ja Marian jahkaamiset. Kaiken, mikä ei vie tarinaa eteenpäin. Ja ne pitkät viulut ja kohtausten loppumusat. Haluaisin vain tietää mitä alun alkaen oli tapahtunut mutta rupee turnauskestävyys hiipumaan.  Harmi, vaikutti alussa niin hyvältä.

Vierailija
2208/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että pelkkää hehkutusta vaan ja kehuja joita ei tarkoita? Mitään ei saa kritisoida.

Hyvä sarja herättää erilaisia tunteita.

Ja totuushan on se että tää sarja on aika juosten tehty. Eli ei hyvin. Olen oppinut itse pitämään hyvin vähän jopa niistä mokista ja epäjohdonmukaisuuksista. Candelan räkätys ihastuttaa, huvittaa mutta myös erittäin paljon ärsyttää. 

Vierailija
2209/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janan näyttelijä ei ole kovin hyvä näyttelijänä, mutta tykkään Manuel-Jana kohtauksista.

Jimenan näyttelijä on hyvä ja pidän myös niistä kohtauksista joissa hän on.

Kelaan yli kaikki Paronittaren kohtaukset, ärsyttää se kielen lipsutus niin paljon. Samoin kelailen yli Draculalta näyttävän kapteenin osuudet. 

Viivahuulta en pysty katsomaan yhtään. Ällöttävä naama

Tosi usein tulee kelattua myös Lopen jaarittelut ja Simonan ja Candela  höpinät. Ne ovat pelkkää täytettä

Katson siis yhden jakson noin 10 minuutissa :D

Kuka on viivahuuli? 

Olisikohan Petra

Petraa näyttelevä on kyllä todella hyvä. Hyvin saatu meikillä näyttämään vanhemmalta kuin oikeasti on.

Vierailija
2210/28146 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että pelkkää hehkutusta vaan ja kehuja joita ei tarkoita? Mitään ei saa kritisoida.

Hyvä sarja herättää erilaisia tunteita.

Ja totuushan on se että tää sarja on aika juosten tehty. Eli ei hyvin. Olen oppinut itse pitämään hyvin vähän jopa niistä mokista ja epäjohdonmukaisuuksista. Candelan räkätys ihastuttaa, huvittaa mutta myös erittäin paljon ärsyttää. 

Mielestäni sarja tehty hyvin, toki kiireellä, sen näkee monesta kohtauksesta.

Usein näyttelijät katsovat kohtausten loppupuolella suoraan kameraan, että kuvaakohan ne vielä!

No ei ainakaan näy kameroita tai mikrofoneja kuvissa, kuten joissain sarjoissa on näkynyt.

Monet Candelan ja Simonan kohtaukset ovat todella hyviä, saa nauraa kunnolla.

Luultavasti lisäilevät omiaan, kun muutkin näyttelijät naureskelevat.

He ovat kyllä todellisia entisajan keittäjiä.

Vierailija
2211/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä Janaa näyttelevä Ana, osaa hyvin esittää varautuneisuutta ja surua sekä kärsimystä. Toivoisin hänen rooliinsa enemmän iloa ja positiivisuutta. On varmaan raskasta esittää aina negatiivisia tunteita.

Vierailija
2212/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on Manuelin ongelma vaikka muuten aika hyvin näytteleekin.

Vierailija
2213/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin selvää, että Lorenzo (Guillermo Serrano) on se sotaherra joka eilen kellistyi jonkun naikkosen kanssa. 

Vierailija
2214/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikakelaus käytössä täälläkin. Kelaan kaikki keittäjien koulunkäynnit ja Lopen ja Salvadorin ja Marian jahkaamiset. Kaiken, mikä ei vie tarinaa eteenpäin. Ja ne pitkät viulut ja kohtausten loppumusat. Haluaisin vain tietää mitä alun alkaen oli tapahtunut mutta rupee turnauskestävyys hiipumaan.  Harmi, vaikutti alussa niin hyvältä.

Minä pikakelaan Janan ja Manuelin jahkaamiset. Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että he ovat sarjan pääpari. Minun mielestäni pääpari on Curro ja Jana. Heidän menneisyytensä on sarjan päätarina. 

Vierailija
2215/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pikakelaan Janan ja Manuelin jahkaamiset. Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että he ovat sarjan pääpari. Minun mielestäni pääpari on Curro ja Jana. Heidän menneisyytensä on sarjan päätarina. 

Jana ja Manu ovat sarjan rakkaustarinan pari.

Ja kyllä Jana ja Curro ovat pääpareja "sisarusparina".

Janahan on joka tapauksessa sarjan pääosan esittäjä.

Vierailija
2216/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä Janaa näyttelevä Ana, osaa hyvin esittää varautuneisuutta ja surua sekä kärsimystä. Toivoisin hänen rooliinsa enemmän iloa ja positiivisuutta. On varmaan raskasta esittää aina negatiivisia tunteita.

Samaa mieltä Janasta, mutta minkäs teet käsikirjoitukselle.

Vierailija
2217/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beatriz saisi poistua, on mielestäni sarjan ärsyttävin hahmo. Muuten seuraan La Promesaa mielelläni, sillä kummastakin kerroksesta löytyy hyviä tyypppejä. Käsikirjoittajilla on kyllä ideaa ja näyttelijöillä kykyä heittäytyä. Jimenaa seuraan erityisen mielelläni. Suosikkihahmoni Cruuz, jota odottelen jo takaisin ihan Alonsonkin takia.

Vierailija
2218/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ryhdikkäin ja näyttävin on Mauro. Käytös erinomaista ja muutenkin tip top. Palvelustytöistä Teresaa katselen mieluiten. Hänen kävelynsä on kerrassaan upeaa ja syntymämerkki tuo kasvoihin seksikkään lisän. Kiitos näyttelijöille hahmojen takana.

Vierailija
2219/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata varma, että Jimena valehteelee olevansa raskaana koska salakuunteli kun Manuel vahvisti lähtevänsä italiaan lentokonehommiin

Ihmetyttää miten porukkaa lappaa "kyläilemään" kartanoon ja asuvat kuin hotellissa viikko/kuukausi tolkulla paitsi ilmaiseksi

Vierailija
2220/28146 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun mielestä hyvin tehty sarja? Meitä on niin moneksi, kaikki ei kiinnitä huomiota samoihin asioihin. Mun mielestä, jos sarjassa on suht hyvät näyttelijät ja hyvä tarina, niin se ei tee sitä vielä hyvin tehdyksi. Mua harmittaa tässä eniten se, että sarja ilmeisesti jatkuu tosi pitkään eikä oikein mikään selviä, ne lavasteet on muuten ok, mut joskus sais vähän vaihtua jotain, vaikka vain kukkien paikka. Lisäksi joskus voisi olla vaikka puolikuu 😃

Tykkään että olisi ollut kivempi kun tää muuten kiva satu olis tehty vähän parempiin raameihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi