Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

La promesa-salaisuuksien kartano

Vierailija
24.08.2023 |

Yle teemalta alkanut tv-sarja vaikuttaa tosi hyvältä.

Kommentit (28119)

Vierailija
2101/28119 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin kauaa katsonut nyt lauantaisin katson vk kaikki jaksot peräjälkeen. Vähän vielä sukulaissuhteet  hakusessa, hyvä sarja., 

Vierailija
2102/28119 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole opettaja joten en tiedä onko sellaisia oppilaita jotka alkaa vääntää jostain satukirjasta kuin eivät ymmärtäisi että se on satua.

Tosiaan opetuskohtauksissa nää rouvat vaikuttaa oikeasti tyhmiltä. 

Jos Lope kertoi Candelalle totuuden menneistä niin silloinhan Candela tietää että Simona osaa lukea ja kirjoittaa kun kerran ne kirjeet kirjoitti itse. Mut tosiaan tässä sarjassa tuppaa käsikirjoittajilta "unohtumaan" et mitä olikaan kirjoitettu viimeksi, ehkä tahallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/28119 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole opettaja joten en tiedä onko sellaisia oppilaita jotka alkaa vääntää jostain satukirjasta kuin eivät ymmärtäisi että se on satua.

Jos Lope kertoi Candelalle totuuden menneistä niin silloinhan Candela tietää että Simona osaa lukea ja kirjoittaa kun kerran ne kirjeet kirjoitti itse. Mut tosiaan tässä sarjassa tuppaa käsikirjoittajilta "unohtumaan" et mitä olikaan kirjoitettu viimeksi, ehkä tahallaan. 

Ei Simona kirjoittanut niitä kirjeitä. Paljastuu kevään kuluessa, kuka kirjoitti.

Vierailija
2104/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieli hampaiden välissä on minusta ollut kiva keskustelu,luulin jo että olin ainoa joka tuon huomasi.Se on aika ällön näköistä kun kieli vilkahtelee kuin olisi sylkäisemässä.Aloin opettelemaan samaa omassa vähäisessä espanjankielen taidossa,hmm...

Vierailija
2105/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhmyyttä, vaan keskittymiskyvyn puutetta. Jos jonkin kokee vaikeaksi käsittää,

helposti palaa helppoon keskusteluun.

Vierailija
2106/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Candelan lohkaisu siitä, miten Papunen pullahtaa härän pyllystä ulos, oli erittäin syvällinen ajatus 🤭

Vierailija
2107/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinkö mä unta vai suuteliko Curro ja Martina? 

Mua alkaa ällöttää tää palsta. Ei tartte kun sanoa mielipiteensä jostain niin heti leimataan valittajaksi. Me ollaan kaikki erilaisia ja pidetään eri asioista. Ilmeisesti kuitenkin täällä ei saa sanoa "väärää" mielipidettä ilman että tulee paskaa niskaan. Pitää vaan kehua, kiitellä ja olla mielinkielin. Se se vasta ällöttää enemmän kuin se kieli. Maailma on mennyt koko ajan huonompaan suuntaan. Ihmiset on todella ilkeitä toisilleen. Sad but true.

Kyllä suuteli ja tuota suutelemista riittää koko kauden ON/OFF jaksosta toiseen. Tosi rasittavaa, että tuosta Martinasta (huono näyttelijä) on tehty suurin piirtein päähenkilö tälle kaudelle ja Jana ja Manuel vilahtaa silloin tällöin kuten tähänkin saakka eikä mitään tapahdu.

Olen samaa mieltä, että tämä on omituinen palsta, kun tänne ilmaantuu

Samaa mieltä. Sais ruveta Manuel laittamaan Hhhhhanalle jo munaa mekkoon salaa siivouskomerossa. Mitään ei muuta tapahdu kuin että keittiössä pilkotaan kesäkurpitsaa ja kuoritaan perunoita ja Petralla on naama norsunveenä. Ja Pian raskauskaan ei etene. 

Vierailija
2108/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lakkasin seuraamasta. Vilkaisin näitä kakkoskauden eka viikon jaksoja. Ei taida jaksaa enää.

Vierailija
2109/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tyhmyyttä, vaan keskittymiskyvyn puutetta. Jos jonkin kokee vaikeaksi käsittää,

helposti palaa helppoon keskusteluun.

"Vaikuttaa tyhmältä" ja "olla tyhmä" on kaksi eri asiaa. 

Vierailija
2110/28119 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on Hhhhhana, josta täällä kirjoitetaan? Janan kyllä tiedän.

Vierailija
2111/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, jaksokuvauksista päätellen nyt se Hhhimena on paksuna!

Vierailija
2112/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, jaksokuvauksista päätellen nyt se Hhhimena on paksuna!

Ei ole, kunhan juonii.

Monta kautta tässä menee ennen kuin Martinan salaisuus selviää vai selviääkö sekään koskaan.

Omituista että tuo ällö Beatrice vaan itse päättää että olenpa täällä ilmaiseksi vieraana miten pitkään haluan.

Vierailija
2113/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonipaljastuksia kiitos Martinan tilanteesta.

Vierailija
2114/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on hauskaa seurattavaa ja Petraa näyttelevä osaa näyttää tunteita jopa silmillään. Piakin ilmeilee vaivihkaa, mutta todella, milloinka lapsukainen pullahtaa maailmaan ja onko kaikenosaava Jana kätilönä.

Vierailija
2115/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko kaikilla uudet jaksot. Itse en saa jaksoja näkyviin YLE Areenassa, Apple TVtä käytän.

Vierailija
2116/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sarjassa kyl mennään päivä kerrallaan , alusta asti eletty vuotta 1913 , tiedän tämän koska youtube algometri vilautti minulle joulujaksoa , tosiaan kun oli puhetta janan ja curron isästä niin , ei käsikirjoittajat nyt niin julmia ole että , kokoajan toisensa kimpussa olleet manuel ja jana ovatkin täti ja siskonpoika , eli janan isä olisi edes mennyt paroni , tällöin jana olisi cruzin sisko ja näin ollen manuelin täti, vaikka cruz olisi saanut manuelin toisen miehen kanssa ja curro olisi paronin poika , joten hän olisinkin cruzin ja äitinään pitämänsä naisen veli , niinku täällä on arveltu niin menee enemmän siihen suuntaan että curron ja janan isä on alonzo ja manuelin sekä leonorin isä  kapteeni mata

Vierailija
2117/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Hhhhhana, josta täällä kirjoitetaan? Janan kyllä tiedän.

Sama tyyppi.

Vierailija
2118/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alun huuma alkaa onneksi laantumaan. Nyt kun on jo tajunnut, ettei tässä nyt oikein mikään asia selviä ja kaikki asiat junnaa paikallaan, niin ei ole sitä kuumottavaa intoa odottaa maanantaita. Nyt voi katsoa kaikki jaksot putkeen jonain sopivana päivänä ja unohtaa sitten taas asian. Harmi, että alun valtaisi innostus lopahti siihen, ettei mikään etene. Toki sarja silti edelleen siellä omalla "suosikit"-listalla. Toivottavasti tästä ei tule sellaista ikuisuuksiin venyvää Salkkarit ja Kaunarit -sarjaa.

Vierailija
2119/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks täällä kirjoitetaan ihan eri sarjasta? La Promesassa ei ole henkilöitä Hhhhhana ja Hhhhimena. Menkää omalle palstalle.

Vierailija
2120/28119 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks täällä kirjoitetaan ihan eri sarjasta? La Promesassa ei ole henkilöitä Hhhhhana ja Hhhhimena. Menkää omalle palstalle.

Totta tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän