Miksi et treenaa ja pidä itsestäsi huolta?
Sanonta menee että meidän jokaisen keho on herran temppeli, Jumala asuu meidän jokaisen sisällä. Me ollaan kaikki yhtä. Miksi turmelet omaa temppeliäsi valmisruualla ja roskaruualla?
Kommentit (32)
kyllä minäkin nuorempana liikuin ja pidin huolta itsestäni. enää en vaan jaksa..riittää kun käyn suihkussa ja muuten saan olla ihan naturel. onneksi tämä mun asenne kelpaa myös miehelleni.
Lukeminen ja kulttuurin harrastus vie aikaani. Kävelen kyllä ja hoidan samalla asioita, mutta treenaamiseen pitäisi löytää kiva paikka. Ex-paikka haisi niin vahvasti virtsata, että oli pakko lopettaa ettei oksentaisi.
Liikun kyllä, mutta en kutsu sitä miksikään treenaamiseksi.
Mistä lähtien tavallinen liikunta on laskettu joksikin treenaamiseksi? Ennen se oli vain lenkkeilyä, pään tuulettamista, tavallista elämää.
Aktiivinen arki pitäisi ihmisen huomattavasti terveempänä kuin 3 kertaa viikossa salilla pyörähtely.
Mielummin syön sitä mitä haluan kuin asettaisin itselleni kauheasti vaatimuksia ja rajoitteita. Elämä on lyhyt, mielummin nautin siitä kuin söisin jotain mistä en pidä ja treenaisin jos ei oikeasti kiinnostaisi. Jos valinnoilla on oikeasti merkitystä elämän pituuteen niin mielummin elän lyhyemmän ja kivemman elämän kuin pidemmän ja tylsän.
Vierailija kirjoitti:
Mielummin syön sitä mitä haluan kuin asettaisin itselleni kauheasti vaatimuksia ja rajoitteita. Elämä on lyhyt, mielummin nautin siitä kuin söisin jotain mistä en pidä ja treenaisin jos ei oikeasti kiinnostaisi. Jos valinnoilla on oikeasti merkitystä elämän pituuteen niin mielummin elän lyhyemmän ja kivemman elämän kuin pidemmän ja tylsän.
Mulle taas sellainen elämä olisi tylsä joka perustuisi syömiselle. Rakastan treenata, olisi kamalaa jos en voisi. Hyvä kroppa on sivutuote, joskin ihan mieluisa sellainen. Sillä sain mielettömän miehenkin. Ruoka taas on mulle poltto- ja rakennusainetta.
Alan treenaa heti kun jumala laittaa viestiä mulle.
Olen aina vihannut itseäni. Kehossani en pysty olemaan edes läsnä. Kasvuiän traumoista johtuu.
Ei Suomessa tarvitse huolehtia itsestään. Suomi on sairaiden paratiisi!
Koska minä en halua