Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et treenaa ja pidä itsestäsi huolta?

Vierailija
24.08.2023 |

Sanonta menee että meidän jokaisen keho on herran temppeli, Jumala asuu meidän jokaisen sisällä. Me ollaan kaikki yhtä. Miksi turmelet omaa temppeliäsi valmisruualla ja roskaruualla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä en halua

Vierailija
22/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minäkin nuorempana liikuin ja pidin huolta itsestäni. enää en vaan jaksa..riittää kun käyn suihkussa ja muuten saan olla ihan naturel. onneksi tämä mun asenne kelpaa myös miehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeminen ja kulttuurin harrastus vie aikaani. Kävelen kyllä ja hoidan samalla asioita, mutta treenaamiseen pitäisi löytää kiva paikka. Ex-paikka haisi niin vahvasti virtsata, että oli pakko lopettaa ettei oksentaisi.

Vierailija
24/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun kyllä, mutta en kutsu sitä miksikään treenaamiseksi. 

Mistä lähtien tavallinen liikunta on laskettu joksikin treenaamiseksi? Ennen se oli vain lenkkeilyä, pään tuulettamista, tavallista elämää. 

Vierailija
25/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen arki pitäisi ihmisen huomattavasti terveempänä kuin 3 kertaa viikossa salilla pyörähtely. 

Vierailija
26/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin syön sitä mitä haluan kuin asettaisin itselleni kauheasti vaatimuksia ja rajoitteita. Elämä on lyhyt, mielummin nautin siitä kuin söisin jotain mistä en pidä ja treenaisin jos ei oikeasti kiinnostaisi. Jos valinnoilla on oikeasti merkitystä elämän pituuteen niin mielummin elän lyhyemmän ja kivemman elämän kuin pidemmän ja tylsän.

Vierailija
27/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielummin syön sitä mitä haluan kuin asettaisin itselleni kauheasti vaatimuksia ja rajoitteita. Elämä on lyhyt, mielummin nautin siitä kuin söisin jotain mistä en pidä ja treenaisin jos ei oikeasti kiinnostaisi. Jos valinnoilla on oikeasti merkitystä elämän pituuteen niin mielummin elän lyhyemmän ja kivemman elämän kuin pidemmän ja tylsän.

Mulle taas sellainen elämä olisi tylsä joka perustuisi syömiselle. Rakastan treenata, olisi kamalaa jos en voisi. Hyvä kroppa on sivutuote, joskin ihan mieluisa sellainen. Sillä sain mielettömän miehenkin. Ruoka taas on mulle poltto- ja rakennusainetta.

Vierailija
28/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan treenaa heti kun jumala laittaa viestiä mulle.

Vierailija
29/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vihannut itseäni. Kehossani en pysty olemaan edes läsnä. Kasvuiän traumoista johtuu.

Vierailija
30/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa.

Vierailija
31/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa.

Vierailija
32/32 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa tarvitse huolehtia itsestään. Suomi on sairaiden paratiisi!