Hassugallup: mita nimea sinulle kaavailtiin vauvana, enta miehellesi? Minkaniminen pari olisitte jos olisitte saaneet suunnitellut nimet?
Minä olisin SIRPA (onneksi isä ei suostunut) ja mieheni YRJÄNÄ (miehen mummo parahti kun kuuli nimisuuunnitelmasta, siksi vaihtoivat Juhaan :-))
Kommentit (25)
Mieheni olisi ollut Emilia, jos olisi ollut tyttö.
Jos olisin ollut poika, minusta olisi tullut Tommi Ilmari. Mieheni on tainnut saada sen nimen jota oli alunperin suunniteltukin.
minusta olisi tullut Jussi. Äitini ehdotti nimekseni Joannaa.
Mieheni nimeksi oli ehdolla Mikko.
Isäni oli nuorena poikana pelastanut sen nimisen naapurin tytön hukkumasta. Onneksi vanhemmat siskoni pitivät päänsä ja sain
nimeni heidän ruotsin opettajansa mukaan :)
Miehestä en tiedä mitä nimiä hänelle on mietitty, mutta Ville on
nimeltään
Mä olisin mieluusti ollut Heidi, nätti nimi mielestäni.
vaan tulikin Terhi
Lapsena aina ajattelin että Kirsi olisi ollut paljon hienompi vaan en enää.
Ei noi nyt niin kauheat nimet ole. Lopullisen nimen mulle valkkas mun 6-vuotias isoveikka, joka totesi, että " Se on Jenni!" . Silloin se oli vielä harvinainen nimi. Toisena nimenä on mummoni Aina Marian peruja... maailman yleisin naisten nimi siis. :) Vaihtaisin mieluusti, jos oikein osuvan keksisin, mulla on niin monta kokokaimaa Suomessa.
Molempien vanhemmat vaihtoivat mielipidettään etunimestä ristiäisiä edeltävänä päivänä, harmi sinänsä.. :)
Jos olisin ollut poika, minusta olisi tullut Mikko.
Kamala nimi... Mieheni nimistä en tiedä
Milla Niina, jos olis ollu äitin nimenantovuoro. Miehen nimikaavailuista en tiedä.
Ehkä nyt ihan ok, vauvan nimeksi, mutta olen jo 30v ;) Ukko sai sen suunnitellun nimen.
Eipä sinänsä, ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.. *latelee latteuksia* :)
t. 8
Sitä äiti ei muista, mitä muita nimiä minulle on harkittu. Lapsuudenkodissani oli jäljellä syntymävuoteni allakka, josta oli alleviivattu mm. Terhi ja Riikka, vaikka vanhempani eivät tunteneet sen nimisiä ihmisiä. Ehkä niitä oli sitten mietitty minulle... Mieluummin kyllä olen sen niminen kuin olen, kuin kumpikaan noista.
...Auli Johanna, ihan ok olisi ollut.
Isän suosikki voitti. Jos olisin poika ollut, niin ilmeisesti olisin ollut Teemu Henrik.
Sain vielä kauheemman nimen ja olisin aina tahtonut olla se Maria.