Iida Vainio pöyristyi: "Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi"
"Cruz kiisti suhteen Iltalehdelle ja kertoi sen olleen vitsi. Iltalehti tavoitti myös Vainion, joka pöyristyi miehen sanoista. Hänelle pikaromanssi ei ollut tuntunut vitsiltä.
- Vastalauseena voin sanoa, että mulle juttu ei todellakaan ollut vitsi. Jos hän kerta näin ajattelee, se on hänen mielipiteensä. Ehkä miehet ajattelevat usein asioista näin.
Vainio ihmettelee sitä, miksi Cruzilla oli tarve puhua toista hänelle ja toista medialle. Hän kokee koko tempauksen epäilyttäväksi.
- Itse en lähde elämässäni mihinkään vitsinä. On tosi harmi, että hän ajattelee asiasta näin.
Cruz kutsui kaksikon aiempaa kohumatkaa Ruotsiin sekoilureissuksi ja tämäkin ihmetyttää Vainiota, sillä hänen mukaansa heidän välillään oli myös kemiaa.
- Kyllähän meillä tavallaan on ollut kaikkea. Mutta en viitsi tässä vaiheessa kommentoida. Sanon vaan, että on inhottavaa kuulla mitä hän ajattelee."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/959e5911-da73-4a7a-9300-88d677…
Kommentit (1130)
Täällä se iida ja äiti vaan puolustaa itseään ja pilaa mun keskustelun iidasta ja sen tyhmyydestä ja rinnoista byyyäääähhhh!!!! Miksen saa rauhassa yksin haukkua sitä yhyyy yhyyyy yhyyyyyyyy!!!! En kestä, juon nyt ananaslonkeron ja syön suklaakakun, muuten flippaannn!!!!! Byäähhhhhhh!!!!!!!
Miksi iida on niin lapsellinen???? Oikeasti, sehän on jo 19v????? Minä olin sen ikäisenä neitsyt, asuin torpassa perheen kanssa ja hoidin monta peltoa yksin. Eikä ollut silikooonia niin missään. Housut jalassa ja herra mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy byäää, iida on kauhea, iida tekee kaiken vääriin yhy yhyy!!! Iida on sairas narsisti yhyyy, iidafanit ovat tyhmiä byääää!!! Iida sitä iida tätä, me me me me meeee!!! Miksei iidaa voi poistaa maailmasta, byäbyäääh, silloin voin jättää masennuslääkkeet pois YTYYYY!! Iida on KAKKA!!!!
Iidan silikoonirinnat on karmeat yhyy byää, miksei tajua pienentää niitä yhyy byää!!!! Taidan tuppaa itseni jos iida ei tee tisseilleen mitään, en kestä katsella iidan rintoja yhyy byäääähhhh!!!!!!!
Ei nyt unohdeta huulitäytteitä ja tekoripsiä!
Vierailija kirjoitti:
Täällä se iida ja äiti vaan puolustaa itseään ja pilaa mun keskustelun iidasta ja sen tyhmyydestä ja rinnoista byyyäääähhhh!!!! Miksen saa rauhassa yksin haukkua sitä yhyyy yhyyyy yhyyyyyyyy!!!! En kestä, juon nyt ananaslonkeron ja syön suklaakakun, muuten flippaannn!!!!! Byäähhhhhhh!!!!!!!
Juo vaikka 5 niitä ja tilaa 3 pizzaa lisäksi niin on muuta tekemistä hetkeksi sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhyy byäää, iida on kauhea, iida tekee kaiken vääriin yhy yhyy!!! Iida on sairas narsisti yhyyy, iidafanit ovat tyhmiä byääää!!! Iida sitä iida tätä, me me me me meeee!!! Miksei iidaa voi poistaa maailmasta, byäbyäääh, silloin voin jättää masennuslääkkeet pois YTYYYY!! Iida on KAKKA!!!!
Iidan silikoonirinnat on karmeat yhyy byää, miksei tajua pienentää niitä yhyy byää!!!! Taidan tuppaa itseni jos iida ei tee tisseilleen mitään, en kestä katsella iidan rintoja yhyy byäääähhhh!!!!!!!
Ei nyt unohdeta huulitäytteitä ja tekoripsiä!
Huh, hyvä kun muistutit!! Saatanan keksintöjä sellaiset!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi iida on niin lapsellinen???? Oikeasti, sehän on jo 19v????? Minä olin sen ikäisenä neitsyt, asuin torpassa perheen kanssa ja hoidin monta peltoa yksin. Eikä ollut silikooonia niin missään. Housut jalassa ja herra mielessä.
Sama täällä. Jos iida olisi tyttäreni niin kyllä näyttäisib hänelle äkkiä kaapin paikan ja suottaisipa saada myös isän kädestä notta oppii olemaan kuten kunnon ihmiset!!!
Siirtyikö iidahullu hekumoimaan kärtsällä vsi mihin se hävisi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Lähti varmaan käymään jääkaapilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, en millään jaksa katsoa iidan tyrkkytissejä joka puolella. Instassakin lävähtää heti näytölle ja seiskan nettisivulla. Ja täällä joutuu vieläpä lukemaan niistä rumista palleroista kymmeniä sivuja. Miksi???
Tää ketjuhan on muuttunut tänään näköjään aivan huikeaksi. Pitänee siirtyä kotiin lukemaan päivän tuotokset ja ottaa popparit esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähti varmaan käymään jääkaapilla.
Varmaan, kunnon mätöt kohta näytön eteen ja jaksaa taas näpyttää 5h nostamatta persettä? Sitten kasilta vessatauko ja helposti klo 23 asti mässyjen kanssa koneella.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketjuhan on muuttunut tänään näköjään aivan huikeaksi. Pitänee siirtyä kotiin lukemaan päivän tuotokset ja ottaa popparit esiin.
Kai muistat mitä olet kirjoittanut tänne?
Vierailija kirjoitti:
Kappas, pentu pimahti :D Ja aivan varmasti peukuttelee omia viestejään, kukaan niin vajaa ole että tuon teinilänkytystä peukuttaisi.
Toisaalta, palstalla luuhaa nykyään omia pierujaan haistelevia hyypiöitä joten joku möykky-ida on niille varmaan idoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai muistat mitä olet kirjoittanut tänne?
En ole vielä niin muistisairas, etten muistaisi eilen kirjoittamiani asioita.
Archie on kyllä catch: rahamies, komea, kuuluisa, iso p*nis. Antaisin heti piparia;)
Eikö Iida ymmärrä itse olevansa se ainoa vitsi tässä?
Lähteekö Iida kenenkään taviksen matkaan ? Tiesi varmaan , että tällä kundilla rahaa. Sama oli sen maalivahdin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Iida ymmärrä itse olevansa se ainoa vitsi tässä?
Etkö ymmärrä ettei ketään kiinnosta kaltaisesi mt-potilaan mielipide iidasta tai tekemisistään? Tai yhtään mistään muustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas, pentu pimahti :D Ja aivan varmasti peukuttelee omia viestejään, kukaan niin vajaa ole että tuon teinilänkytystä peukuttaisi.
Toisaalta, palstalla luuhaa nykyään omia pierujaan haistelevia hyypiöitä joten joku möykky-ida on niille varmaan idoli.
Niin, kukaan ei ole niin vajaa että peukuttaisi kurpan sairaita lätinöitä, joten sinun on tehtävä sekin itse. :D pyyhitkö varmasti perseesi kunnolla, käypä vielä uudestaan vessassa?