Ystävän mies hakkaa, mitä tekisitte tilanteessani?
Ystäväni on toista kertaa naimisissa. Ex-ukko hakkasi 9 vuotta, ja niin hakkaa uusikin. Naimisiin mennessään uhosi että tää mies kyllä tietää sen, että jos häntä lyö kerrankin niin hän häipyy samantien. No, ovat olleet naimisissa 3 vuotta, ja nyrkki on heilunut minun tietojeni mukaan 14 kertaa, todellisuudessa varmaan monta kertaa enemmän, sillä eihän kaikki lyönnit ja potkimiset minun korviini kantaudu. Mutta kun jokainen kerta on viimeinen. Mutta kun mies on oikeesti hyvä, eikä ollenkaan sellainen paska kuin ex joka hakkasi huvikseen. Miehellä on stressiä, ymmärtäähän sen että se silloin lyö, vaikka se ei hyväksyttävää olisikaan. Murtuneita kylkiluita, mustia silmiä, haljenneita huulia, edellisviikonloppuna murtui nenä. Mutta kun mies rakastaa häntä. Mitä tässä voi tehdä? Minä en enää jaksa. Olen yrittänyt auttaa, hankkia apua esim. perheneuvolasta, kuunnellut, neuvonut, tehnyt vaikka mitä. Kuolkoon oman miehensä käden kautta, kun sitä ilmeisesti noin kovasti haluaa. Ei ota apua vastaan, vähättelee ongelmaa, heillähän menee hyvin! Miksi joku suostuu elämään tuollaisessa suhteessa kerta toisensa jälkeen?
Vierailija: