Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikäviä hoitajia tk:n vuodeosastolla...

Vierailija
19.12.2006 |

jossa mummoni on hoidettavana. Olen nyt enemmän viettänyt hänen kanssaan aikaa siellä ja osa hoitajista on hirvittävän tylyjä. Mummoani täytyy avustaa jotta pääsee vuoteeseen ja tarvitsee apua wc:ssä, hoitajat vain vauhdilla siirtelevät häntä paljon mitään sanomatta. Tuntuu niin pahalta, kumpa voisin ottaa hänet meille asumaan. Miksi hakeutuu tuolle alalle ihmisiä jotka eivät osaa edes olla ystävällisiä, ynseästi vastataan minullekin jos kysyn mummon kuulumisia kansliasta. Onko muilla kokemuksia???

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen vasta sairaanhoitajaksi, mutta olen ollut jo työharjoitteluissa ja itse potilaana. Tiedän, että näitä kyrvännielleitä hoitajia on ja minua surettaa, koska he pilaavat kaikkien meidän maineet! En tiedä mikä ajaa nämä hoitajat tällaiseen käytökseen. Sen olen heiltä oppinut etten ikinä itse käyttäydy noin!

Tee valitus niin rupeaa suut kääntymään hymyyn. Jokaista ihmistä on kunnioitettava!

T: Tuleva hyvä sairaanhoitaja

Vierailija
2/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitä ei huomaa kuitenkaan et hellempikin voisi olla. Mutta kyllä se raja täytyy vetää ettei ny retuuta varsinkaan satuta. Mutta jos itse päivästä toiseen siirtelisit mummuasi, saattaisit itsekin " huomaamatta" / ajatuksissasi nykiä ja ripeest/reippaasti siirrellä. Ja vielä yksi puolustus on, että mummusi varmaankin tuntee hoitajat hyvin? Vai onko ollut ihan hetken aikaa?

Mutta kyllä monen hoitajan tulis katsoo peiliin. Ei ihmiset tajua olla toisilleen ystävällisiä, mitä ääretöntä tyhmyyttä.

Sairaanhoitaja 23

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla