Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän piti mennä huomenna naimisiin. Nyt oli kauhea riita. Mitä teen

Vierailija
19.12.2006 |

Mies sanoi taas todella rumia asioita. Olen itsekin ollut jo pitkään, oikeastaan kroonisesti, hermoromahduksen partaalla. Meidän piti mennä huomenna maistraattiin, aika on varattu, vain me kaksi, kukaan muu ei tiedä asiasta.

Nyt istun täällä kotona hääasussani, itken ja juon viiniä. Puseron kainalot haisevat nyt hieltä, kun riidan takia tämä asu jäi päälleni useammaksi tunniksi.

Kysytte, mitä järkeä? Olimme menossa ihan järkisyistä naimisiin, sillä mies asuu ulkomailla, ja olen viranomaisten edessä hänelle vieras. Naimisiin meno olisi hyödyttänyt minua, sillä pääsisin hänen sairausvakuutuksensa piiriin, tarvitsen sitä kipeästi, olen sairas (mies tietää tämän ja olemme tästä yhtä mieltä).

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätkö loppuelämäksesi kuuntelemaan haukkumista vain siksi että saat jonkun sairasvakuutuksen?

Jos suhteenne on jo nyt tuota niin odota vain kun olette naimisissa...

Vierailija
2/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muu keksii kaksi tuttua tv-sarjaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on vain niin pahasti solmussa, että olen päätynyt naimisiinmenoon järkisyistä. fTämä ei valitettavasti ole tv-sarjaa. Syy, miksi olemme yhdessä, on yhteinen lapsi.

Vierailija
4/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... Olimme menossa ihan järkisyistä naimisiin, sillä mies asuu ulkomailla, ja olen viranomaisten edessä hänelle vieras...

ja samaan hengenvetoon " Syy, miksi olemme yhdessä, on yhteinen lapsi."

Vierailija
5/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeuta tässä tapauksessa minua

- matkakorvauksiin (matkoihin 2 maan välillä menee rahaa)

- sairausvakuutukseen (jota tarvitsen)

- elatukseen (jos mies heittäytyy hankalaksi; tällä hetkellä hän antaa jonkinlaista " taskurahaa" )

- jos jotain sattuu hänelle, olen puilla paljailla

- jos jotain sattuu minulle, hän on viranomaisten mielessä, jos ankarasti tulkitaan, vieras ihminen

- myös toisessa maassa oleskelun kanssa on ongelmia, koska en ole siellä itsellisellä statuksella, en siis töissä enkä opiskelemassa enkä edes rouvana => selittelyä viranomaisille

Vierailija
6/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen, että otat lapsen kainaloon ja palaat Suomeen. Täällä sulla on sairautesi hoitoonkin perusturva!!! Tsemppiä!

Vierailija
7/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt istun täällä kotona hääasussani, itken ja juon viiniä. Puseron kainalot haisevat nyt hieltä, kun riidan takia tämä asu jäi päälleni useammaksi tunniksi.

Vierailija
8/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nainen elättää itse itsensä -ja lapsensa!

Vierailija
9/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sinua huonosti kohtelee. Ja toihan vaan pahenee kun äijä tietää mikä tilanteesi sitten on. Ole nyt fiksu ja jätä se vihille meno, ja odota miestä joka kohtelee sinua arvostavasti. Tuo EI VOI olla ainoa vaihtoehto.

Vierailija
10/10 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen YLEENSÄ pitänyt hyvin tiukasti huolta omasta toimeentulostani ja asemastani, kaikki paperit kunnossa jne., ettei kävisi huonosti.

Olen vain nyt turvannut mieheen mielenterveysongelmien ja sairauksien syövereissä, yritin kerrankin olla luottavainen, mutta tämän siitä näköjään saa.

t. surullinen, hölmö ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan