Maskun kunnanjohtajan eroa vaadittu sateenkaariliputuksen vuoksi
Tuore kunnanjohtaja on omavaltaisesti päättänyt liputuksen toteutuksesta.
Vastoin kunnan selkeää kantaa.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masku on vähemmistöjen oikeuksia vastaan?
Miksi vähemmistöillä pitäisi olla jotain erityisoikeuksia?
Koska jos valtio ei puolusta vähemmistöjä, voi syntyä enemmistön tyrannia.
Demokratiassa enemmistö määrää,
eikä vähemmistö.
Demokratiassa jokaisella on ääni. Myös vähemmistöllä. Vaikka äärikoikeisto muuta yrittää.
Niin on enemmistölläkin.
Lain puitteissa. Syrjintä on rikos. Kuten myös vihapuhe.
Jos suositaan ja suodaan erityisoikeuksia tietyille ihmisryhmille, vähemmistöille, esim seksuaalisen suuntautumisen perusteella, niin se on muiden syrjintää.
Että miten meni nyt noin niinkuin omasta mielestä?
Miten sua on heterona syrjitty?
Oletko sä oikeasti noin tyhmä?
Jos esim homoille suodaan jotain erityisoikeuksia ihan vain siksi että ovat homoja, niin tottakai se on syrjintää.
Sanopa sinä nyt ensin mitä erityisoikeuksia ajatte homoille, koska niitähän te tässä olette heille penänneet ja vaatineet.Eikös se ole sun tehtäväsi nimetä mitä erikoisoikeuksia heille muka ajetaan? Sinä olet se joka väittää sellaista tapahtuvan.
Puhuit itsesi jo pussiin. Ihan itse olette tässäkin ketjussa noin sanoneet:
"Miksi vähemmistöillä pitäisi olla jotain erityisoikeuksia?"
"Koska jos valtio ei puolusta vähemmistöjä, voi syntyä enemmistön tyrannia."
Nuo ovat suoria lainauksia tämän viestiketjun peräkkäisistä viesteistä. Lue itse! 😄
Jos minun naapurini pitävät minua ärsyttävänä tyyppinä ja haluavat hakata minut pesäpallomailoin, mutta laki kieltää sen, onko kyseessä minuun kohdistuva erityisoikeus? Heitä on enemmän kuin minua. Onko heillä siis demokraattinen oikeus pahoinpidellä minut porukalla?
Todella typerä kommentti. En ymmärrä mitä sekoilet, mutta tuo ei liity nyt millään tavalla asiaan. Alat jauhamaan paskaa, kun huomaatkin jääneesi huosut nilkoissa kiinni etkä halua myöntää virhettäsi.
Suomessa ei ole homoja syrjitty /kiusattu/ vangittu koskaan. Siitä on ihan tutkimuskin tehtynä.
Toi liputtaminen on äärimmäisen noloa siksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Masku on vähemmistöjen oikeuksia vastaan?
Miksi vähemmistöillä pitäisi olla jotain erityisoikeuksia?
Koska jos valtio ei puolusta vähemmistöjä, voi syntyä enemmistön tyrannia.
Demokratiassa enemmistö määrää,
eikä vähemmistö.
Demokratiassa jokaisella on ääni. Myös vähemmistöllä. Vaikka äärikoikeisto muuta yrittää.
Niin on enemmistölläkin.
Lain puitteissa. Syrjintä on rikos. Kuten myös vihapuhe.
Jos suositaan ja suodaan erityisoikeuksia tietyille ihmisryhmille, vähemmistöille, esim seksuaalisen suuntautumisen perusteella, niin se on muiden syrjintää.
Että miten meni nyt noin niinkuin omasta mielestä?
Miten sua on heterona syrjitty?
Oletko sä oikeasti noin tyhmä?
Jos esim homoille suodaan jotain erityisoikeuksia ihan vain siksi että ovat homoja, niin tottakai se on syrjintää.
Sanopa sinä nyt ensin mitä erityisoikeuksia ajatte homoille, koska niitähän te tässä olette heille penänneet ja vaatineet.Eikös se ole sun tehtäväsi nimetä mitä erikoisoikeuksia heille muka ajetaan? Sinä olet se joka väittää sellaista tapahtuvan.
Puhuit itsesi jo pussiin. Ihan itse olette tässäkin ketjussa noin sanoneet:
"Miksi vähemmistöillä pitäisi olla jotain erityisoikeuksia?"
"Koska jos valtio ei puolusta vähemmistöjä, voi syntyä enemmistön tyrannia."
Nuo ovat suoria lainauksia tämän viestiketjun peräkkäisistä viesteistä. Lue itse! 😄
Jos minun naapurini pitävät minua ärsyttävänä tyyppinä ja haluavat hakata minut pesäpallomailoin, mutta laki kieltää sen, onko kyseessä minuun kohdistuva erityisoikeus? Heitä on enemmän kuin minua. Onko heillä siis demokraattinen oikeus pahoinpidellä minut porukalla?
Todella typerä kommentti. En ymmärrä mitä sekoilet, mutta tuo ei liity nyt millään tavalla asiaan. Alat jauhamaan paskaa, kun huomaatkin jääneesi huosut nilkoissa kiinni etkä halua myöntää virhettäsi.
Anteeksi. Enkö käyttänyt tarpeeksi lyhyitä ja yksinkertaisia sanoja? Toivottavasti ala-asteen menestyksellä läpäisseet tajusivat pointin. Mikä oli että vaikka demokratiassa enemmistö päättää monista asioista, oikeusvaltiossa tietyt perusarvot kuten vähemmistöjen ihmisoikeudet ovat olemassa riippumatta yleisestä mielipiteestä.
Onneksi Maskulla on typerä kunnanjohtaja joka tuhlaa yhteisiä rahoja lippukauppoihin ja pitää niitä yllä. Omia rahojaan niihin tuskin laittaakaan.
Maskun kunnanjohtajan tehtävä on saada budjetti kasattua ja pitää kunta pystyssä. Kaikki muu on toissijaista.
Se on synnin ja ylpeyden eli pahuuden lippu.
Jos nämä kuitit kuvastavat meneillään olevaa sallivuuden tasoa Suomessa, Luojalle kiitos että muutin maasta jo 20 vuotta sitten...
Oman pikkukaupunkini keskustassa liehuivat sateenkaariliput pari kuukautta sitten solidaarisuuden merkkinä, eikä yhtäkään revitty alas, saati edes julkisessa keskustelussa sitä kyseenalaistettu.
Persujen otto hallitukseen on tuonut kaikki henkiset älykääpiöt kivien alta öyhöttämään sontaansa.
Petteri, ole mies ja pistä sontaläjä sinne minne se kuuluu.
Jälleen: toinen lippu ajaa aatetta jonka mukaan se toinen ihmisryhmä pitäisi tappaa synnynnäisten ominaisuuksiensa vuoksi. Ja se toinen lippu sanoo: "me olemme olemassa ja emme häpeä sitä vaikka meitä on tapettu (ja tapetaan yhä) ihan vain koska olemme olemassa".