Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nämä asiat verrattavissa toisiinsa: nainen lähtee tyttöporukalla Kööpenhaminaan tai mies lähtee miesporukalla Prahaan

Vierailija
23.08.2023 |

Minusta ei ole ja meillä on tästä nyt miehen kanssa riitaa kun en haluaisi päästää häntä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno vanha kaupunki ja turvallisempi kuin vaikka tukholma. Päästäisin.

Vierailija
2/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä sitten mielestäsi on erona?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä mikä näissä on erona?

Vierailija
4/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Molempiin lyhyehkö lentomatka ja kivoja kaupunkeja. 

Vierailija
5/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaahan ne menevät sinne Prahaan juomaan. Ei siellä ole naisia. Toisin kuin Kööpenhaminassa, missä sinä varmasti otat itsellesi oikeuden katsella muita miehiä

Vierailija
6/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et voisi päästää? 

Vierailija
7/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt vähän niitä perusteluja

Vierailija
8/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten noilla on eroa, jos toinen meinaa käyttäytyä reissussa asiallisesti (museoita, kahviloita, shoppailua...) ja toisella tarkoitus kiskoa kaljaa kaksin käsin niin ettei pysty pitämään huolta itsestään.

Vierailija
9/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mikä näissä nyt eroaa niin paljon toisistaan? Oletko itse tehnyt jotain kyseenalaisuuksia tyttöjen reissulla vai miksi epäröit miehen ulkomaanmatkaa ystäviensä kanssa? 

Vierailija
10/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaljaahan ne menevät sinne Prahaan juomaan. Ei siellä ole naisia. Toisin kuin Kööpenhaminassa, missä sinä varmasti otat itsellesi oikeuden katsella muita miehiä

Eli naiset ei juo kaljaa eikä mitään muutakaan koska Kööpenhaminassa ei moisia kotkotuksia ole?

Mä olen kyllä naisena juonut naisporukalla kaljaa niin Prahssa, Lissabonissa kuin Kööpenhaminassakin.

Lissabonissa kyllä enempi meni viiniä.

Vierailija
11/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prahassako?

Yksi Euroopan hienoimmista ilotalokaupungeista.

Vierailija
12/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten noilla on eroa, jos toinen meinaa käyttäytyä reissussa asiallisesti (museoita, kahviloita, shoppailua...) ja toisella tarkoitus kiskoa kaljaa kaksin käsin niin ettei pysty pitämään huolta itsestään.

Kotiin jäävällehän voi sepittää vaikka mitä suunnitelmia, mutta paikan päällä tehdään jotain muuta.

Vierailija
13/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viehättävää eurooppalaista kaupunkia.

En ymmärrä aloitusta??

Vierailija
14/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miehestä ja naisesta. Jos mies on ryyppäämiseen ja syrjähyppyihin taipuvainen, niin sehän ryyppää ja pettää vaikka Korsossa. Jos taas ei, niin ei se tee sitä Prahassakaan. Naisissa sama.

Vierailija
15/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on eroa? Molemmat on ns. olutmaita, molemmista löytyy museoita, kahviloita ja shoppailua joka lähtöön. Köpis nyt moninverroin kalliimpi toki. 

Vierailija
16/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahan olut parasta ja ruoka. Tahdon sinne uudestaan. Siisti miljoonakaupunki. Yksi parhaimmista latte machiatoista joita olen juonut missään.

Vierailija
17/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaakohan ap., että hän on tyttöporukan kanssa lähdössä Köpikseen ja puoliso miesporukassa Prahaan ja hän kokee jäävänsä jotenkin vähemmälle? Miten mitattuna vähemmälle? Matkan pituudella kilometreissä, vai hinnassa euroina, tai ajassa tunteina? Eipä olisi mukava olla tuollaisessa suhteessa, jossa niuhotetaan ja lasketaan noin tarkkaan, että minä, minä, minä saan yhtä paljon, tai mieluummin enemmän, mistä hyvänsä onkin kysymys. Taitaa olla ollut perheensä ainoa lapsi, joka on tottunut saamaan kaiken.

Vierailija
18/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen. Molempiin lyhyehkö lentomatka ja kivoja kaupunkeja. 

Kööpenhamina on kyllä kalliimpi.

Vierailija
19/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kööpenhaminan smörrebrödit ja wienerit parasta. Pölse hauska.

Vierailija
20/84 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tilanne eri jos miehet menisivät Köpikseen ja naiset Prahaan?