Onko nämä asiat verrattavissa toisiinsa: nainen lähtee tyttöporukalla Kööpenhaminaan tai mies lähtee miesporukalla Prahaan
Minusta ei ole ja meillä on tästä nyt miehen kanssa riitaa kun en haluaisi päästää häntä.
Kommentit (84)
Mitä minä oikein luin? Kielletään aikuista ihmistä? Millä perusteella?
Olen itse ollut yksin Lontoossa, Berliinissä, Malagassa moneen otteeseen, naisporukalla Amsterdamissa ja Kööpenhaminassa. Ja mun puolesta mies saa mennä kavereidensa, jos haluaa, vaan eipä juuri ole halunnut, koska matkustaa työnsä puolesta yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Praha on lähinnä ryyppäys ja bilemesta jos miesporukalla sinne menee. Tuskinpa ne sinne linnojakaan ja museoitakaan lähtee kiertelemään. Itse en ylipäätään olosi yhdessä miehen kanssa joka tuommoista harrastaa, mutta itsepähän tunnet miehesi parhaiten ja tiedät voiko häneen luottaa.
Naiset siis saa lähteä bilettämään Köpikseen, mutta miehelle ei sallita samaa omien kavereittensa kanssa? Miehille sallitaan vain museomatkailu... joten suosittelen miehille Roomaa tai Ateenaa.
Sen kaiken perusteella mitä av-mammat miehistään/miesmaustaan ovat kertoneet, niin eivät varmasti eksy ikinä mihinkään museoon ja jos menevät Prahaan niin se on takuuvarma halpa olut + huorad miksi sinne mennään.
Mun mies oli aikanaan puoli vuotta vaihto-opiskelijana Prahassa, oisko mun pitänyt kieltää sitä lähtemästä 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis huoriiiinhan sinne Prahaan mennään, onko av-mammat tosiaan näin pihalla?
Halpaa olutta ja naisia, ei ne teidän miehet sinne kulttuurin vuoksi mene.Tuohon nähden Suomessa on ihmeen pieni avioeroprosentti.
Mihin tuo nyt liittyi?
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli aikanaan puoli vuotta vaihto-opiskelijana Prahassa, oisko mun pitänyt kieltää sitä lähtemästä 🤔
Opiskelijat on vähän eri juttu kuin joku hieman kulahtanut ja elämäänsä kyllästynyt Pertti-Ville 42v
Minäkin reissaan miesten kanssa mieluummin kuin tyttöporukalla. Railakkaita reissuja halvan oluen maihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halpaa olutta ja naisia, ei ne teidän miehet sinne kulttuurin vuoksi mene.Tuohon nähden Suomessa on ihmeen pieni avioeroprosentti.
Mihin tuo nyt liittyi?
Kun kaikki miehet pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opiskelijat on vähän eri juttu kuin joku hieman kulahtanut ja elämäänsä kyllästynyt Pertti-Ville 42v
Molemmat todennäköisesti tykkää nauttia halpaa olutta, mutta kyllä opiskelijanuorukaisen on helpompi löytää naisseuraa halutessaan kuin kulahtaneen Pertti-Villen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minä oikein luin? Kielletään aikuista ihmistä? Millä perusteella?
Olen itse ollut yksin Lontoossa, Berliinissä, Malagassa moneen otteeseen, naisporukalla Amsterdamissa ja Kööpenhaminassa. Ja mun puolesta mies saa mennä kavereidensa, jos haluaa, vaan eipä juuri ole halunnut, koska matkustaa työnsä puolesta yhtenään.
Minä olin pelkästään tänä kesänä yksin kaksi viikkoa Italiassa, aikaisemmin olen reissanut yksin niin Skotlannit ja Lontoot kuin Barcelonat ja Roomatkin. Puoliso taas on moottoripyöräillyt ympäri Eurooppaa, reissannut Indokiinassa, Jenkeissä jne. Ei tulisi kummallekaan mieleenkään, että parisuhteessa pitäisi kysyä lupa sille, saako matkustaa yksin tai kavereiden kanssa. Puolentoista kuukauden kuluttua lennähdän pidennetyn viikonlopun viettoon Prahaan, puoliso lähtee jossain vaiheessa kaverinsa kanssa Berliiniin. Useimmiten matkustellaan toki yhdessä, kuluneena kesänä kolmisen viikkoa yhteensä viidessä eri maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin tuo nyt liittyi?
Kun kaikki miehet pettää.
Ei kai kaikkien miehet kulje Prahassa? Pettäminen on kyllä sinänsä yleistä.
Tiedän yhden parin jotka on olleet jotain 60 vuotta yhdessä, vaikka mies käy joka vuosi Prahassa!
Naisellakin on kerran vuodessa joku mystinen risteily jonkun kaverin kanssa, en tiedä mikä juttu.
Kun näiden pojalle tuli ero ja oli paskana, isä lähti sen kanssa Prahaan. Ei ollut aiemmin siellä ollut.
Mun mies tuli juuri Prahan reissulta. Oli siellä miesporukassa pari viikkoa. Oli ollut kuulemma tosi kivaa. Itse odotan, että saisin talouden siihen kuntoon, että pääsisin itse myös reissuun joko yksin tai kavereiden kanssa. Haluaisin lähteä johonkin Puolaan. Siellä on myös halpa olut ja kesä jatkuu pitkälle syksyyn.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies tuli juuri Prahan reissulta. Oli siellä miesporukassa pari viikkoa. Oli ollut kuulemma tosi kivaa. Itse odotan, että saisin talouden siihen kuntoon, että pääsisin itse myös reissuun joko yksin tai kavereiden kanssa. Haluaisin lähteä johonkin Puolaan. Siellä on myös halpa olut ja kesä jatkuu pitkälle syksyyn.
En tiedä miksi nauran tälle niin paljon
Mies oli pari viikkoa Prahassa, oli kuulemma tosi kivaa
Pääsispä Puolaan
Ovat verrattavissa toisiinsa.
"En haluaisi päästää häntä" ???
Sinäpä epäluotettava ja itsekäs ihminen olet.
Vaikka itse reissuillasi petit miestäsi niin miksi kaadat omat tekosi nyt miehen niskaan?? Edes ajatuksen tasolla.?
Koska vain minulla on oikeus??
Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Pari viikkoa pelkästään Prahassa olisi itselleni kyllä jo puuduttavaa. Jos lähtisin parin viikon lomalle, niin vierailisin myös jossain muualla. Esimerkiksi Bratislavasta moni tykkää, itse en tykännyt vanhan kaupungin ilmapiiristä. Wieniin pääsee neljässä tunnissa junalla, Krakovaan ja Salzburgiin on sitten pitemmät matkat mutta ei mahdottomat kahden viikon lomalle. Tai jos puolison kanssa menisimme, niin vuokraisimme auton ja tutustuisimme pienempiin kaupunkeihin ympäristössä (voin tunnustaa suoraan, etten itse uskalla ajaa ulkomailla kun en tykkää ajaa Suomessakaan).
Naiset pettää aina,ennemmin tai myöhemmin.
Ap:n kannattaa erota ja etsiä kumppanikseen nainen, niin ajatukset miten lomaillaan voisivat mennä paremmin yhteen.
Andreas kirjoitti:
Ovat verrattavissa toisiinsa.
"En haluaisi päästää häntä" ???
Sinäpä epäluotettava ja itsekäs ihminen olet.
Vaikka itse reissuillasi petit miestäsi niin miksi kaadat omat tekosi nyt miehen niskaan?? Edes ajatuksen tasolla.?Koska vain minulla on oikeus??
Häpeä!
Kyllä haluan pussailla viikinkien kanssa rauhassa Köpiksessä ja pajautella jännämiesten vällyissä Christianiassa.
Mies ei mene Prahaan, en päästä.
Ap
No ryyppylomaltahan tuo kieltämättä kuulostaa, mutta jos mies on ryyppäävää ja bilettävää tyyppiä niin todennäköisesti pettää muutenkin oli kohde sitten mikä tahansa.
En ymmärrä tuollaista, että kielletään toiselta reissu kavereiden kanssa, varsinkin kun itse on menossa omien kavereiden kanssa. En uskaltaisi lyödä vetoa tuollaisen suhteen pitkän iän puolesta.
Meillä molemmat reissaavat kavereiden kanssa. Aikataulut katsotaan yhdessä ja kohteet kerrotaan. Muuten ei toisen reissuihin puututa. Näin kun elellään kahden hengen taloudessa, suunnitelmat on helppo tehdä. Lapsiperhearjessa tarvittiin vähän enemmän säätöä, mutta silloinkin kaikki onnistui, kun tahtoa oli.
Tuohon nähden Suomessa on ihmeen pieni avioeroprosentti.