Onko nämä asiat verrattavissa toisiinsa: nainen lähtee tyttöporukalla Kööpenhaminaan tai mies lähtee miesporukalla Prahaan
Minusta ei ole ja meillä on tästä nyt miehen kanssa riitaa kun en haluaisi päästää häntä.
Kommentit (84)
En päästäisi miestä, mentäis yhdessä, itse oon tehnyt, mutta lasten kanssa, ei sillä oo kyllä mielenkiintoakaan lähteä mihinkään
Miksi ihmeessä ei olisi?
t. Nainen, joka menee syksyllä ilman miestään Prahaan, mies menee kaverinsa kanssa Berliiniin
Mites jos mies menisi tyttöporukassa Kööpenhaminaan?
Praha on lähinnä ryyppäys ja bilemesta jos miesporukalla sinne menee. Tuskinpa ne sinne linnojakaan ja museoitakaan lähtee kiertelemään. Itse en ylipäätään olosi yhdessä miehen kanssa joka tuommoista harrastaa, mutta itsepähän tunnet miehesi parhaiten ja tiedät voiko häneen luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä ja naisesta. Jos mies on ryyppäämiseen ja syrjähyppyihin taipuvainen, niin sehän ryyppää ja pettää vaikka Korsossa. Jos taas ei, niin ei se tee sitä Prahassakaan. Naisissa sama.
Oikein osuvasti sanottu. ja totta.
Mutta siis ap PÄÄSTÄISI?? Millä lihaksilla sitä parisuhteessa päästetään toista johonkin??
Eiköhän se ole tasavertainen suhde, jossa molemmat päättää asioista.
Vierailija kirjoitti:
Kaljaahan ne menevät sinne Prahaan juomaan. Ei siellä ole naisia. Toisin kuin Kööpenhaminassa, missä sinä varmasti otat itsellesi oikeuden katsella muita miehiä
Mun miespuolinen kaveri taas kehui Prahaa, koska alhoholi halpaa ja helppo saada naisia.
Vierailija kirjoitti:
Praha on lähinnä ryyppäys ja bilemesta jos miesporukalla sinne menee. Tuskinpa ne sinne linnojakaan ja museoitakaan lähtee kiertelemään. Itse en ylipäätään olosi yhdessä miehen kanssa joka tuommoista harrastaa, mutta itsepähän tunnet miehesi parhaiten ja tiedät voiko häneen luottaa.
Uskallatko päästää miestäsi edes töihin ilman valvontaasi tuolla logiikalla? Sairas parisuhde sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaljaahan ne menevät sinne Prahaan juomaan. Ei siellä ole naisia. Toisin kuin Kööpenhaminassa, missä sinä varmasti otat itsellesi oikeuden katsella muita miehiä
Eli naiset ei juo kaljaa eikä mitään muutakaan koska Kööpenhaminassa ei moisia kotkotuksia ole?
Mä olen kyllä naisena juonut naisporukalla kaljaa niin Prahssa, Lissabonissa kuin Kööpenhaminassakin.
Lissabonissa kyllä enempi meni viiniä.Älä valehtele!
Hei, unohdi listasta Amsterdamin, sielläkin join kaljaa naisporukassa.
Meni noilla reissulla kyllä viiniäkin ja hyvää ruokaa. Kierrettiin parit museot, shoppailtiin jne.
Hirveen ikävää jos sulla ei ole sellaista ystäväporukkaa jonka kanssa kokoontua, parataa maailmaa ja pitää hauskaa. Se on selvää että ulkomaille ei ole kaikilla rahaa mennä, mutta sitä iltaa voi istua ihan kotinurkilla ystäväporukalla.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan miehestä ja naisesta. Jos mies on ryyppäämiseen ja syrjähyppyihin taipuvainen, niin sehän ryyppää ja pettää vaikka Korsossa. Jos taas ei, niin ei se tee sitä Prahassakaan. Naisissa sama.
Tosin silloinkaan ratkaisu ei ole kieltää toista menemästä ja sitten kun se menee kuitenkin, niin kärvistellä mustankipeänä vaan ainoa oikea ratkaisu on erota ja katsella jatkossa itselle paremmin sopivaa kumppania.
Ja aina voi elää myös sinkkuna. Se kun on 100x parempi vaihtoehto kuin elää parisuhteessa ryyppäävän ja/tai pettävän ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun miespuolinen kaveri taas kehui Prahaa, koska alhoholi halpaa ja helppo saada naisia.
Voin kertoa sinulle salaisuuden: Köpiksessä saa miestä helposti, jos nainen haluaa. Taisit yllättyä?
Siis ap:n pitää päästää Köpikseen, mutta ap ei päästä miestä Prahaan? Miksi?
Ukot pettää aina. Vaiettu totuus.
Älä päästä. Saat pian tuliaiseksi taudin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me ainakin naisporukalla löydettiin hyvät irkkubaaribileet myös Kööpenhaminasta ja tanskalaiset miehet on keskimäärin ihan kuumia ja ulospäinsuuntautuneita, eli varmasti myös suomalaiset naisporukat saa lähestymisyrityksiä paikallisilta miehiltä Kööpenhaminassa.
Ap, selittäisitkö tosiaan, mitä eroa tarkoitat Prahan ja Kööpenhaminan välillä tuolla asetelmalla? Molemmat varmasti ihan hyviä a-luokan reissuja. Jos puolisosi haluaa pettää, tekee hän sen missä vain. Ei se Praha ole sen riskaabelimpi paikka kuin vaikka Tampere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa sinulle salaisuuden: Köpiksessä saa miestä helposti, jos nainen haluaa. Taisit yllättyä?
Mainitse joku kaupunki, missä ei saa.
En päästäisi muijas Köpikseen ilman miespuolista esiliinaa. Poikien reissu Prahaan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me ainakin naisporukalla löydettiin hyvät irkkubaaribileet myös Kööpenhaminasta ja tanskalaiset miehet on keskimäärin ihan kuumia ja ulospäinsuuntautuneita, eli varmasti myös suomalaiset naisporukat saa lähestymisyrityksiä paikallisilta miehiltä Kööpenhaminassa.
Ap, selittäisitkö tosiaan, mitä eroa tarkoitat Prahan ja Kööpenhaminan välillä tuolla asetelmalla? Molemmat varmasti ihan hyviä a-luokan reissuja. Jos puolisosi haluaa pettää, tekee hän sen missä vain. Ei se Praha ole sen riskaabelimpi paikka kuin vaikka Tampere.
Tampereelle pääsee kyttäämään, Tsekkeihin ei viitsi sen vuoksi lähtä. Ap
Vierailija kirjoitti:
En päästäisi muijas Köpikseen ilman miespuolista esiliinaa. Poikien reissu Prahaan ok.
Argh, miksi ylipäätään pitää olla eri säännöt puolisoille? Joko molemmat saa mennä tai kumpikaan ei saa mennä. Se, että kokee, että itse voi mennä, mutta puoliso ei, on törkeän epäreilua.
Älä valehtele!