Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten haluaisit kuulla miehesi toisesta naisesta?

Vierailija
23.08.2023 |

kysymys otsikossa

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään raplyyrikoin, puhallinorkesterin säestämänä. Joku taustatanssijatrio ehkä mukaan elävöittämään kerrontaa.

Vierailija
22/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten, että munat on potkuetäisyydellä.

Jaahas taas uhataan kovalla väkivallalla.

Ja Mammat peukuttaa.

Todella wt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisina voihkivina ääninä.

Vierailija
24/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä petetty saa tietää viimeisenä. Itse laitoin anonyyminä viestiä eräälle naiselle, jonka miehen tiedän varmasti pettävän. Eihän hän uskonut, ei tietenkään. Ei ollut esittää todisteita ja mistäpä sellaisia saisi, kun en ole miehen kanssa mitenkään läheinen . Olisi vissiin pitänyt pusikosta salakuvata ja lähettää kuvat naiselle. Käy sääliksi mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsee. Petti exäänsä ja jatkaa uuden naisen kanssa.

Vierailija
25/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, yleensä petetty saa tietää viimeisenä. Itse laitoin anonyyminä viestiä eräälle naiselle, jonka miehen tiedän varmasti pettävän. Eihän hän uskonut, ei tietenkään. Ei ollut esittää todisteita ja mistäpä sellaisia saisi, kun en ole miehen kanssa mitenkään läheinen . Olisi vissiin pitänyt pusikosta salakuvata ja lähettää kuvat naiselle. Käy sääliksi mutta mihinkäs koira karvoistaan pääsee. Petti exäänsä ja jatkaa uuden naisen kanssa.

Vierailija
26/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat selkärangattomia.

Kannattaa jättää mahdollisimman yllättäen ja vittumaisella tavalla.

Ja tehdä kaikki temput, esim pestä wc pönttö pettäjän hammasharjalla.

M.40v

Vierailija
27/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain itse pari kertaa rysän päältä kiinni. Kielsi ensin kaiken, mutta lopulta minä olin ainoa loppuun saakka.

Vierailija
28/28 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan saisin tietää eikä annettaisi kumppanin pitää pilkkanaan selän takana. Jos ei kunnioita sen vertaa että viitsisi olla uskollinen, niin olisi nyt edes selkärankaa tunnustaa se.