Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sekaisin kielletystä hedelmästä

Vierailija
22.08.2023 |

Miten tämä on edes mahdollista? Eräs tuttu mies sai minut taas ihan sekaisin halusta pelkillä katseilla, eleillä ja yleisellä läsnäolollaan. Olin jo vannonut itselleni että en anna sen tapahtua enää. Koko tilanne turhauttaa suunnattomasti, koska en voi tehdä mitään hänen kanssaan, ja hän tietää sen. Luulin olevani niin vahva että kestäisin, mutta tässä nyt taas olen kuin kiimainen kissa häkissä.

Miten ja miksi hän tekee näin

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnnä sormet märkään pimppiin ja laita ne sen ukon nenään ja sano, että siinä oli sun osuutes.

Vierailija
42/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna takaisin samalla mitalla.

Kerro hänelle miten kostea pillusi kaipaa häneltä kovaa kullia. Kysy pitääkö hän rinnoistasi jne

Hän ei tule sitä saamaan koska sinulla on vallalla jokin puristinen moraalikäsitys.

Se puristinen moraalikäsitys on tässä nyt pahasti uhanalainen.

Ap

Naisella on nykypäivänä mahdollisuus ja oikeus valita kumppaninsa. Miehet hyväksyy. Nainen päättää kenet haluaa.

Ja mä miehenä päätän, koska annan. Tasapeli siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet päässyt maistamaan miesten maailmaa.

Jos teidän miesten elämä on tällaista, niin miten te pysytte kasassa?

Varmaan saan nyt sitten ansioni mukaan kaikesta siitä keimailusta, jota olen pitänyt vain hauskana pikku kiusoitteluna. En koskaan kuvitellut että se tuli jolla leikin voisi oikeasti nielaista minut.

Ap

Ei minun ainakaan ole vaikka naisen paneminen on kivaa. Ei se ole koko elämän enkä arvosta naista sellaiselle jalustalle, että pilaisin elämäni kiukuttelemalla pillunhimossa. Tervekätinen mies runkkaa välillä ja nauraa naisten kuvitelmille olevansa maailman keskipiste pilluineen.

Vierailija
44/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät fantasiassa, yritä miettiä mitä elämästäsi puuttuu kun noin haaveilet. Jos yhtälö on mahdoton niin ehkä koet tavallaan turvalliseksi ihastua mahdottomaan, mutta kannattaa miettiä mistä se oikeasti kertoo. Ehkä siitä ettet ole onnellinen. Haavemaailmasta saat jotain dopamiinia, mitä oikeasta elämästäsi puuttuu

Hyviä kysymyksiä, jotka kannattaa esittää itselleen. Mutta kyse voi olla vain siitäkin, että kaipaa halutuksi tulemisen tunnetta, koska seksuaalinen itsetunto on jäänyt hauraaksi. Tällaiset naiset ovat gigoloille erittäin helppoja saaliita, koska heitä on äärimmäisen helppo imarrella ja manipuloida huomiolla. He ottavat valitettavasti kaikki aivan tosissaan eivätkä ollenkaan tajua, että gigolo yrittää kaikkia naisia. Krapula on sitten sitäkin karmeampi, kun ymmärtää mistä oli kyse. Toisaalta joskus naiset eivät ymmärrä sittenkään, ellei hommaan liity taloudellista hyväksikäyttöä. 

Keskivertoihminen kokee ainakin aika ajoin elämässään seksuaalista halua ja ihastumisen tunteita. Onhan sitä jopa laskettu, montako kertaa keskimäärin ihminen ihastuu elämänsä aikana. Ei siinä ole mistään heikosta itsetunnosta tai mistään muustakaan puutteesta kysymys, jos sitä ei tapahdu jatkuvalla syötöllä. Mitä ilmeisimmin ap:n elämässä näin nimen omaan EI ole. Hän vaikuttaisi olevan vain ihan keskivertoihminen, joka nyt sattumalta haluaa toista ihmistä kovasti.

Silloin ihmisen piuhoituksessa on jotakin poikkeuksellista, jos tuo tilanne toistuu vähän väliä, ja elämästä tulee yhtä tunteiden ja halujen vuoristorataa.

Vierailija
45/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elät fantasiassa, yritä miettiä mitä elämästäsi puuttuu kun noin haaveilet. Jos yhtälö on mahdoton niin ehkä koet tavallaan turvalliseksi ihastua mahdottomaan, mutta kannattaa miettiä mistä se oikeasti kertoo. Ehkä siitä ettet ole onnellinen. Haavemaailmasta saat jotain dopamiinia, mitä oikeasta elämästäsi puuttuu

Hyviä kysymyksiä, jotka kannattaa esittää itselleen. Mutta kyse voi olla vain siitäkin, että kaipaa halutuksi tulemisen tunnetta, koska seksuaalinen itsetunto on jäänyt hauraaksi. Tällaiset naiset ovat gigoloille erittäin helppoja saaliita, koska heitä on äärimmäisen helppo imarrella ja manipuloida huomiolla. He ottavat valitettavasti kaikki aivan tosissaan eivätkä ollenkaan tajua, että gigolo yrittää kaikkia naisia. Krapula on sitten sitäkin karmeampi, kun ymmärtää mistä oli kyse. Toisaalta joskus naiset eivät ymmärrä sittenkään, ellei hommaan liity taloudellista hyväksikäyttöä. 

Keskivertoihminen kokee ainakin aika ajoin elämässään seksuaalista halua ja ihastumisen tunteita. Onhan sitä jopa laskettu, montako kertaa keskimäärin ihminen ihastuu elämänsä aikana. Ei siinä ole mistään heikosta itsetunnosta tai mistään muustakaan puutteesta kysymys, jos sitä ei tapahdu jatkuvalla syötöllä. Mitä ilmeisimmin ap:n elämässä näin nimen omaan EI ole. Hän vaikuttaisi olevan vain ihan keskivertoihminen, joka nyt sattumalta haluaa toista ihmistä kovasti.

Silloin ihmisen piuhoituksessa on jotakin poikkeuksellista, jos tuo tilanne toistuu vähän väliä, ja elämästä tulee yhtä tunteiden ja halujen vuoristorataa.

Ei kukaan ole väittänyt etteikö ap olisi keskivertoihminen siinä missä muutkin. Kaikki tekevät tyhmyyksiä joskus ja monilla on tarve kokea itsesi halutuksi, seikkailla jne. Tuota on helppo käyttää hyväkseen, jos haluaa.

Tällaisten juttujen kanssa aina miettii että ei, älä tee tyhmyyksiä ja pilaa elämääsi ihan turhaan. Siksi että elät jossain hölmössä fantasiassa jonka avulla manipuloidaan. Pään pitäminen kylmässä tuulessa jonkinnaikaa ehkä auttaa. Ehkä.

Ja se on muuten potaskaa että ihminen ei katuisi sitä mitä on tehnyt vaan sitä mitä jätti tekemättä. Niin monta katujaa olen tähän ikään nähnyt. Elämä voi oikeasti mennä pillalle jonkun typerän pettämisen takia. Turhaan.

Vierailija
46/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs yön yli, kyllä se pillukin siitä kuivuu ja järki palaa siitä yläpäähän.

Vierailija
47/47 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipäs yön yli, kyllä se pillukin siitä kuivuu ja järki palaa siitä yläpäähän.

Näin kävi, onneksi. Tuo mies sai mun hormonit hetkeksi ihan sekaisin. En ole kokenut vastaavaa muiden miesten kohdalla, eli luonto tässä varmaan yrittää kertoa jotain sellaista että meidän immuunijärjestelmät täydentäisi kivasti toisiaan ja saatais terveitä jälkeläisiä. Ja hänen käytöksensä ei tätä tilannetta tosiaan helpottanut millään lailla, uskon että hän aika lailla tiesi mitä teki minulle. Ja samaahan olen itsekin tehnyt miehille, ihan vain ajankuluksi joskus, eli sain maistaa tässä todellakin omaa lääkettäni.

Mutta nyt pää on selvinnyt kaikista hormoneista ja aion pitää etäisyyttä jatkossa etten sorru tyhmyyksiin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän