Leikkauksia tulee 500 000 ihmisille huhtikuun alussa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/3e201769-f172-4e62-9847-d4f954fb7067…
Asuuko leikkaukset sinuun myös.
Minä sain jo tammikuussa kesäkuuhun asti toimeentulotuki päätöksen ja sain 78 euroa enemmän tukea mitä itse kuvittelin. Onneksi on halpa vuokra asunto alle 400 euron vuokralla.
Kommentit (224)
Ei saa nipsaista. Pitää sitten laittaa toisesta päästä lisää vai mitä.
Minuun eivät osu leikkaukset, koska en saa asumis-, toimeentulo- tai työttömyystukea.
Mutta hyväosaisena olen valmis maksamaan enemmän veroja, jotta heikko-osaisimpia ei tarvitsisi kurittaa.
Tyttäreen ja hänen poikaystäväänsä vaikuttaa sitten, kun asumistukea tarkistetaan seuraavan kerran. Toivottavasti kumpainenkin tai edes toinen löytää työpaikan opiskelujen oheen.
Itse en saa mitään tukia. Varaudun avustamaan tytärtä nyt jatkossa.
Niin, ja ihmettele, ap, että Suomen taloudellinen tilanne on huhtikuusta lähtien suorastaan loistava! Eiku...
No onhan näitä leikkauksia odotettukin.
Tuilla elävien joukko on kasvanut niin suureksi, ettei muuta mahdollisuutta enää ole, kuin rajut leikkaukset.
Täysiaikaista työtä tekeviin nuo eivät vaikuta.
En ole itse saanut koskaan muita tukia kuin lapsilisää, opintotukea, ammattiliiton työttömyyskorvausta, sairaspäivärahaa ja äitiyspäivärahaa. Onhan sitä jo tässäkin.
Mielihyvin suon tarvitseville myös toimeentulotuen ja asumistuen. Ei Suomessa pärjää taivasalla.
Nyt laitetaan kunnon kattaus pääsiäispöytään! Sitten toisen pääsiäispäivän jälkeen tuleekin kolkko arki. Huhtikuu on kuukausista julmin.
Vierailija kirjoitti:
Minuun eivät osu leikkaukset, koska en saa asumis-, toimeentulo- tai työttömyystukea.
Mutta hyväosaisena olen valmis maksamaan enemmän veroja, jotta heikko-osaisimpia ei tarvitsisi kurittaa.
Kyllä verottajalle sun rahat kelpaa lähetä vaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulla, mitään noista tuista en saa, asumistukea sain pari vuotta amiksen aikana.
Sen jälkeen ei mitään tukia tietenkään ole tullut.
Mutta hyväosaisena olen ehdottomasti veronkorotuksia vastaan. Nytkin jo tuloista joutuu maksamaan 40% veroja/veroksi luokiteltavia maksuja ja se on ehdottomasti liikaa.
Ihanaa, nautin tästä. Vielä kun saataisiin toimeentulotuki määräaikaiseksi niin avaisin hallitukselle pullon Pol Rogeria.
Vierailija kirjoitti:
Maksa lisää veroja, kukaan ei estä. Valtionkonttorista saat tilinumeron jonne voit siirtää rahasi.
No onhan näitä leikkauksia odotettukin.
Tuilla elävien joukko on kasvanut niin suureksi, ettei muuta mahdollisuutta enää ole, kuin rajut leikkaukset.
Täysiaikaista työtä tekeviin nuo eivät vaikuta.
Kyllä se vaikuttaa kaikkiin suomalaisiin kun ostovoima pienenee. Vastineeksi Riikka nostaa ruuan verotusta, vaikka ennen vaaleja oli täysin päinvastaista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ja ihmettele, ap, että Suomen taloudellinen tilanne on huhtikuusta lähtien suorastaan loistava! Eiku...
Ei se maanataina aloitettu laihis vielä tiistaina näy.
Vierailija kirjoitti:
Menkää töihin. 50000 työpaikkaa etsii tekijää.
Sitten on edelleen 250 000 työtöntä Suomessa. Silläkö talous pelastuu?
Ihanaa, pummit saa kyytiä.