Siis mitä tämä postin touhu on? Paketti mennyt ihan väärään paikkaa, soitin asiakaspalveluun
lupasivat toimittaa oikeaan paikkaan. Muutama päivä kulunut, ja seuranta näyttää edelleen, että se on noudettavissa siellä väärässä paikassa.
Ymmärrän, että virheitä sattuu, mutta jos se luvataan korjata, eikä silti mitään tapahdu ... ??
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Siinä menee jonkin aikaa ennen kuin korjaavat. Yleensä viikko tai kaksi.
Aha. Ja tällä paketilla oli vielä kiire ja olin maksanut erikseen, että viedään ovelle, mutta seurannan mukaan meni suoraan sinne väärään konttoriin noudettavaksi.
Joskus voi pyytää kotiinkuljetusta noutopisteestä lisämaksua vastaan, silloin voi tulla nopeammin. Jos on harhautunut jonnekin aivan muualle päin suomea, voi kestää tosiaan viikko pari.
Jos on osoite noutopiste ja se sattuu olemaan täynnä niin menee lähimpään muualle..
Mulle kerran luvattiin kahdesti toimittaa oikeaan paikkaan. Se siis lähti väärästä... ja palasi sinne 2 kertaa. Postin aspa nosti kädet pystyyn että jos ei se tälläkään kertaa mene, niin ei se sit varmaan tuu menemään...
Vierailija kirjoitti:
Postin työntekijät eivät osaa lukea eivätkä kirjoittaa. Kamelikuskin työt sensijaan ovat tuttuja.
Persut ne vaan jaksaa
Vierailija kirjoitti:
Jos on osoite noutopiste ja se sattuu olemaan täynnä niin menee lähimpään muualle..
No täälläkin on välillä se lähin ollut sitten toisella paikkakunnalla, jossain 50 km päässä hankalasti kuljettavan matkan päässä.
Mulle kävi noin ja siirron aikana vielä hukkasivat paketin.
Missä olet piileskellyt viime ajat jos tämä nyt tuli yllätyksenä. Tollasta postin toiminta on ollut jo vuosia.
Mulle tapahtui sama kuin ap:lle. Vasta toisen puhelun jälkeen alkoi tapahtua ja paketti lähti kohti oikeaa paikkaa. Muistaakseni viikko meni tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Postin työntekijät eivät osaa lukea eivätkä kirjoittaa. Kamelikuskin työt sensijaan ovat tuttuja.
Persut ne vaan jaksaa
Suomi oli ennen erilainen maa. Sinä et sitä aikaa muista, kun asiat toimivat.
Facebookissa on ryhmä nimeltä Suomen Posti - paska laitos. Täynnä vastaavia ja paljon hullumpiakin kokemuksia. Mun mielestä ehkä paras on ollut se parikymmentä kertaa Liedossa seilannut reppu. https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704302200115823
Minulle tuli postista kirjeen noutoilmoitus. En tajunnut katsoa seurantakoodilla, vaan menin viikon päästä noutamaan. Kävi ilmi että olivat uudelleen ohjanneet kirjeen heti noutoilmoituksen lähettämisen jälkeen. Sen jälkeen oli muka matkalla jonnekin. Koska tiesin lähettäjän, otin heihin yhteyttä. Kirje olikin jo palautettu lähettäjälle, paljon ennen noutoilmoituksessa kerrottua viimeistä noutopäivää.
Onneksi kirjeen olisi voinut noutaa vain henkkareilla, jos olisi ollut noudettavissa.
Kun mustamies lukee suomi tekstiä on ihan turha olettaa että se ymmärtäisi mitäänn
Siinä menee jonkin aikaa ennen kuin korjaavat. Yleensä viikko tai kaksi.