Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

help! kaikki äidit apuun....:)

Vierailija
19.12.2006 |

hei kaikki.

olen 28 ja odotan esikoistani.... vihdoin ja viimein:) vaikka alku ajat onnellisuudesta huolimatta ovat olleet raskaat niin sisulla painellaan eteen päin...

mutta nyt tarvitsen isoja äitiliini joukkoja avukseni...

osallistuin kilpailuun ja pääsin finaalivaiheeseen:) ja palkintona voittajalle on kannettava tietokone, joka todella tulisi tarpeeseen... ei tarvitse istua pöytäkoneen luona masun kanssa ja seurata keskusteluja täällä... on todella ollut ilo ja hyödyllistä kaikinpuolin seurata täältä muiden kokemuksia ja kannustuksia... kiitos kaikille siitä.

eli äänestäjiä tarvitaan runsain joukoin...

osoite on pumacreate (piste) fi... (suoraa linkkiä ei voinut näille sivuille laittaa...)

sieltä klikkaa finalistit ja sitten kuvasta kun klikkaa niin pääsee äänestämään... omat tiedot kun täyttää lomakkeeseen niin pääsee mukaan arvontaan ja voi voittaa tuoksupaketin:)

niina v on minun työni ja sille pisteitä hirveesti:) pojat tossa ensimmäisinä on käyttäny keskustelupalstoja hyväkseen niin ajattelin kanssa pyytää isot äiti joukot avukseni... reilu peli siltä osin. eikö?

isot pisteet nostaa keskiarvoa ja pienet pisteet laskevat sitä...

kiitos avusta ja mukavaa joulun odotusta masujen ja palleroiden kanssa:)

niina

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytän pisteitä... Heii!...:D

Kävin kanssa äänestämässä.

ja mun nimi on...

Ulpukka

Vierailija
22/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen linkki kun FINALISTIT.

Sieltä mä löysin äänestys paikan

JA ONNEA KISAAN SISKOSENI:)

Maija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kone kaupasta. Nyt oot jo niin monta kertaa vastannut itelles, että en enää usko sun edes olevan raskaana...

Vierailija
24/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on TODELLA silmiinpistävä kirjoitustyyli, ja et osaa kirjoittaa esim. yhdyssanoja yhteen. Etkö itse tajua tuota?

Vierailija
25/25 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tekisinkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi