Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko alkaa suhteeseen gynekologisi kanssa? Minulla on se tilanne käsillä,

Vierailija
31.08.2008 |

ja jotenkin hirvittäisi mennä treffeille miehen kanssa, joka on ennen tutustumista jo nähnyt kaiken ja koskenut "kaikkeen". Mies on kuitenkin tosi kiinnostava.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin rakastua kehen vain, ammatista riippumatta, jos ihminen vain muuten olisi kiinnostava.

Tuskin gynekologimiehen kanssa mitään lääkärileikkejä sänkykamarissa harrastetaan...

Vierailija
22/29 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa ihastuin viime vuonna gynekologiin. Kun muutama kuukausi sitten oli mentävä gynekologille, ajanvarauksesta ehdotettiin hänen nimeä... olin vaivautunut ja yritin saada jonkun muun, mutta käytännön seikoista johtuen jouduin hänen potilaaksi. Ihan perustarkastus se oli, ja ajattelin ettei mieltymykseni häneen tulisi vaikuttaa mitenkään asiaan. Käynnin jälkeen hän kuitenkin pyöri mielessäni, ja se tuntui väärältä kun olen varattu. Jos olisin sinkku, suunnittelisin keinoa jolla tutustua häneen. Hän nyt vain sattuu olemaan ulkoisesti minun makuuni. Mutta enhän edes tunne häntä! Se että olen ollut hänen potilaanaan ei vaikuttaisi asiaan. Lääkärillä ja potilaalla ei saa olla suhdetta, mutta saahan suhde olla ex-potilaaseen?

Nyt kun luin ap:n viestin, näin silmissäni juuri hänet vapaana ja ensireaktio oli pieni kateus, heh heh :] Mutta sama se onko vapaa vai ei - minä en sitä ole. Mies on minua ainakin 10 v vanhempi ja varmaan perheellinen... no niin, järki hoi! :D Haaveilu on kivaa mutta tuntuu joskus typerältä.

Ap:lle sanoisin, ettet menetä mitään menemällä treffeille. Tutustu ihmiseen. Päätä vasta myöhemmin, haluatko suhteen juuri hänen kanssaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsomaan alapäätäni tutkimusmielessä, vaikka tekee sitä työssään ties kuinka monelle naiselle. Kerrankin mulle tuli joku haavantapainen enkä itse nähnyt kunnolla peilistä, ja mies suurinpiirtein kieltäytyi hommasta.

Itse ajattelen, että värkki kuin värkki!

Vierailija
24/29 |
31.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että oltaisi varsinaisesti tavattu jossain muualla kuin vastaanotolla! Vastaanotto mielestäni sopimaton paikka aloittaa suhdetta...

Vierailija
25/29 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja useimmiten se on ehdoton tuomio eli vankila. On laitonta alkaa suhteeseen potilaan kanssa.

Vierailija
26/29 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin normaalisti kukaan puutu.

Jos joku tekee valituksen tai kantelun siitä, että lääkäri on työssään käyttäytynyt epäasiallisesti esim. käyttänyt asemaansa hyväksi hädänalaisen potilaansa viettelemiseen tai pitää työpaikkaansa treffipalveluna, lähentelee ihmisiä jotka ei sitä halua yms. niin ne käsitellään ja voi saada huomautuksen tai menettää lääkärinoikeutensa jos tapaus on vakava.

Mutta jos potilas on täysissä sielun voimissa lääkärinsä kanssa yhtä mieltä siitä, että suhteen aloittaminen kahtena tasavertaisena aikuisena olisi hyvä idea niin kuka sen kantelun tekisi?

Vierailija
27/29 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. :) Eiköhän ne lääkärit katsele vähän muita kuin av-mammoja. ;)

Vierailija
28/29 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en ollut vielä av-mamma kun palstaa ei ollut silloin vielä

Vierailija
29/29 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

gynekologin kanssa. Vaihdat varmaan gyneä a)jos ryhdytte suhteeseen ja menette naimisiin tai b)jos ryhdytte suhteeseen ja teille tuleekin bänät. Jtp on varmaan ex-gynesi noin tutkimusmielessä. Minusta kuulostaa oudolta tämä vatkaamisesi, ei kai yritä höynäyttää sinua. Käytkö ihan täysillä, ei millään pahalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi