Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ehkä koskaan enää käyttämään muuta farkkumallia kuin pillifarkkuja

Vierailija
21.08.2023 |

Olin vaateostoksilla teinini kanssa ja käski kokeilemaan bootcut-lahkeisia ja suoralahkeisia farkkuja. Näytin vanhalta ja jotenkin homssuiselta ja vähemmän naiselliselta. Sitten kokeilin "vanhoja kunnon " pillifarkkuja ja heti oli linjakkaampi ja tyylikkäämpi näky. Ne lähtivät mukaan kaupasta. Teini sanoi että kohta pillifarkkuja ei enää edes saa kun ne ovat vanhanaikaisia. Ihan hirveää. Minä en luovu niistä! En kai ole ainoa joka vielä ostaa uudet pillifarkut syksyllä 2023?

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa jotain kivoja bootcut-mallin farkkuja. Oma kokemus taitaa olla jostain ysäriltä kun 501 oli ne ainoot oikeet, mut sen jälkeen on kieltämättä tullut jokunen kilo. Puvunhousuntyyppiset housut on pelastaneet pukeutumisongelman viime vuodet, pillit on aina ollut karseet ja epämukavat mulle, onneks se muoti meni.

Vierailija
62/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisipä nuo pillifarkkujen ystävät itsensä takaapäin. Just yksi keski-ikäinen nainen käveli kadulla edessäni ja hänellä oli pillifarkut ja lyhyt takki. Vaikutelma oli kaksi ohutta lihaksetonta tikkua ja iso kolho neliö niiden tikkujen päällä. Bootcut olisi vähän tasapainottanut siluettia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut, varsinkin mustat, sopivat hyvin yhteen väljän yläosan (esimerkiksi pitkän neulepoolon kanssa). Leveälahkeiset farkut ja oversize-paita taas ovat tällaiselle keski-ikäiselle, pitkälle ja laihalle luuskalle vähän hassu toimistoasu. Näytän siltä kuin esittäisin skeittaria jossain parodiassa. Tuon vaikutelman välttämiseksi käytän leveä- ja suoralahkeisten farkkujen kanssa suht.tyköistuvia ja yleensä mustia yläosia.

Vierailija
64/100 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa

Ihan yhtä nolot on kaksikymppisellä satakiloisella.

Totta tämäkin👍

Kysymys kuuluukin; Kenelle ne kengälusikalla laitettavat pillit sopii😂😂🤣🤣. ??

Ei ne tarvii olla liian pienet. Mulla on kaappi täynnä niitä, hyvälaatuisia niin pärjään varmaan lopun ikää. Pitää bootcutinkin olla istuva, että se näyttää hyvälle. Monet on reisistä ihan liian leveitä.

Vierailija
65/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut on kyllä tylsyydessään typerimmät farkut. Aikuiset ihmiset käyttää pyllyä ja pillua nuolevia joustavia pöksyjä, ja kuvittelevat olevansa niin tyylikkäitä, vaikka oikeasti vaikka mom jeansit sopisi paljon paremmin ajan kelkasta jääneille nuorekkaille mummoille. Farkut on housut, pillifarkut on legginsit 

Vierailija
66/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on just sitä kun jumahtaa omaan nuoruuden tai varhaisaikuisuuden vaatetyyliin ja mikään muu ei enää tunnu oikealta (ja nuoriso naureskelee).

Äitini käytti aina korkeavyötäröisiä ja alaspäin kapenevia, mutta silti melko väljiä farkkuja, joita me lapset kutsuimme porkkanoiksi. Mikään muu ei kelvannut, ja kaikki muut tyylit lytättiin. Tämä tapahtui ysärillä, jolloin nuo olivat ehkä pahinta mitä kuvitella saattoi. Mutta toisaalta, onhan tuo malli ehtinyt tulla pinnalle uudestaankin, ja äidillä on siten ollut hetkensä muodin edelläkävijänä.

Vierailija
67/100 |
25.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet pillifarkut eivät ole oikeasti farkkukangasta, vaan ohuempaa joustavaa kangasta. Siksi tavalliset farkut tuntuvat niiden jälkeen raskailta ja kovilta.

Vierailija
68/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä nähnyt ihmisiä, jotka ovat jumahtaneet siihen oman nuoruuden lookkiin? Vanhentaako vai nuorentaako se sun mielestä heitä? Kyllähän sitä itse voi kuvitella, että näyttää nuorekkaammalta, mutta oikeasti korostaa ikäänsä jos on jäänyt jumiin tiettyyn, jo vanhentuneeseen muotiin.

Jokainen pukeutuu niinkuin itse tykkää. Moni tuntee olonsa hyväksi nuoruutensa tyylissä, eikä siinä ole mitään väärää.

Sehän se tärkeintä on että itse tuntee olonsa hyväksi.

Vierailija
69/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama 

Vierailija
70/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vielä näin jälkeenpäin tästä todella tärkeästä muotijutusta. Pillifarkkusi tosin näyttävät kauheilta!

Vierailija
71/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla menevät hyvin jalkaan ja illalla saa kiskoa pois kissojen ja koirien kans.

Vierailija
72/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa

Tämä

Vierailija
73/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillifarkut on kyllä tylsyydessään typerimmät farkut. Aikuiset ihmiset käyttää pyllyä ja pillua nuolevia joustavia pöksyjä, ja kuvittelevat olevansa niin tyylikkäitä, vaikka oikeasti vaikka mom jeansit sopisi paljon paremmin ajan kelkasta jääneille nuorekkaille mummoille. Farkut on housut, pillifarkut on legginsit 

Minä käytän usein legginssejä tunikan tai lyhyen mekon kanssa. Eikä yhtään haittaa vaikka nuoriso järkyttyisi minut nähdessään.

Vierailija
74/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että lihavuus on järkyttävää Suomessa. Kun katselee nykynuorisoa, ei voi kuin ihmetellä, miten lihavia he ovat. Sitten ihmetellään, kun nuoret eivät jaksa työelämässä. Mikä on maamme tulevaisuus, kun näistä liikkumattomista, lihavista nuorista osa menee työelämään? He eivät jaksa tehdä mitään, kun ainoa liikunta on ollut sormen naputtelu älypuhelimella? Hengästytään, jos joudutaan kävelemään bussipysäkille. Kuka tekee tulevaisuudessa fyysiset työt, kun nykynuoret eivät jaksa edes kävellä?

Miten tämä nyt aloitukseen liittyy.... Yksi puhuu aidasta ja toinen aidan seipäistä...

Vierailija
75/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ovat niin läskejä nykyään, että mikään vaate ei näytä hyvältä. Olemme menossa Usa: n tyyliin lihavuusepidemiassa. Normaalipaino on harvinaista, etenkin nuorilla. Nykynuoret ovat lihavia, isoja amatsoneja. Tytöt ovat lihavia, rasvaa täynnä olevia valaita. Kamalaa katsottavaa, tämä nuorison lihominen.

joo ei meidän kylän läskeille mitkään farkut mahdu niillä on ne harmaat lökäpöksyt jalassa ja paskaset lenkkarit.

Vierailija
76/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päällä on farkut, kaiken kauneimmat ovat pillifarkut, Sopii sekä laihoille että pulskille. Erityisen kauniit ovat sellaiset pillifarkut, jotka tekevät syvän kamelinvarpaan, mutta ei ole tarkoitus, että liikaa uhrautuu kauneudelle, jos ne tuntuvat epämukavilta. 

Toinen erityisen kaunis on - varsinkin mustat - trikoohousut, etenkin sellaisilla, joilla kaunein kehonosa on voimakkaalla kummulla, mutta kamelinvarpaan tuottamista ne eivät juuri salli. Silti ovat hyvin kauniit, kun kulkevat aivan pintaa pitkin. Nämäkin sopivat sekä laihoille että pulskille.

Kesällä myös värikäs mikrohame kolmella helmalla, mieluummin ilman pöksyjä kuin stringeillä. Sekin sopii sekä laihoille että pulskille. 

Nämä siis pysyväisnättejä siihen katsomatta, mikä on muotia ja mitä nuoriso milloinkin ajattelee. KAIKKI edellä mainitut on kuitenkin olleet ajallaan muotia, vieläpä useita ketoja.

Olen ns. kehopositiivinen. Luonnostaan laihan ei tarvitse lihottaa, eikä luonnostaan pulskan tarvitse laihduttaa.

Vierailija
77/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kaksi vuotta käyttänyt leveälahkeisia farkkuja. Sopivat mulle hyvin, kun olen pitkä. Ikää 50+

Vierailija
78/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju herättää sellaisen ajatuksen, että eikö kukaan oikeasti katso peiliin?

Jos pullea pitää pillifarkkuja, se näyttää tikkujen varassa seisovalta lihapullalta. Löysät farkut saisivat näyttämään sopusuhtaisemmalta.

Mutta eipä tuo haittaa. Katselen harvemmin muiden vaatteita, ja tuskin nekään minun.

Vierailija
79/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 170 cm ja painoa vähän päälle 60 kg. Ei tulisi mieleenkään enää käyttää pillifarkkuja kuten 10 kg kevyempänä, vaikka ylipainoinen en ole nytkään.

Vierailija
80/100 |
26.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin vähän väljemmät ns mummo farkut ja niihin uuden nahkavyön jolla pysyy jalassa on mukavat jalassa. n42

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän