Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ehkä koskaan enää käyttämään muuta farkkumallia kuin pillifarkkuja

Vierailija
21.08.2023 |

Olin vaateostoksilla teinini kanssa ja käski kokeilemaan bootcut-lahkeisia ja suoralahkeisia farkkuja. Näytin vanhalta ja jotenkin homssuiselta ja vähemmän naiselliselta. Sitten kokeilin "vanhoja kunnon " pillifarkkuja ja heti oli linjakkaampi ja tyylikkäämpi näky. Ne lähtivät mukaan kaupasta. Teini sanoi että kohta pillifarkkuja ei enää edes saa kun ne ovat vanhanaikaisia. Ihan hirveää. Minä en luovu niistä! En kai ole ainoa joka vielä ostaa uudet pillifarkut syksyllä 2023?

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä nähnyt ihmisiä, jotka ovat jumahtaneet siihen oman nuoruuden lookkiin? Vanhentaako vai nuorentaako se sun mielestä heitä? Kyllähän sitä itse voi kuvitella, että näyttää nuorekkaammalta, mutta oikeasti korostaa ikäänsä jos on jäänyt jumiin tiettyyn, jo vanhentuneeseen muotiin.

Ei tässä varsinaisesti mitään pahaa ole. Jokainen pukeutuu itseään varten.

Vierailija
22/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näin kuusikymppisenä ei tarvitse enää välittää nuorempien nolotteluista. 😁 Rakastan pillifarkkuja enkä näe mitään syytä lopettaa niiden käyttöä, vaikka paino alkaakin seiskalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan leveät bootcutit ihan karseen rumia. Ei ne sovi kenellekään. Mut mitä välii koska muotia.

Vierailija
24/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoti kulkee sykleissä jonka välissä keksitään joskus uutta. Minkä ikäinen olet? Itse olen 24 ja en voi sietää leveälahkeisia farkkuja ja syitä on 3.

1) Pinnallisuus, koska näyttää kamalalta

2) Epämukavuus

3) ekologisuus, koska farkkukankaan valmistaminen ei ole kovin ympäristöystävällistä ja ylisuurissa housuissa kangasta on käytetty tahallaan liikaa.

Toisaalta en myöskään tykkää kiireistä pilleistä. Tavallinen slimfit on se paras. Myötäilee jalkoja, mutta ei purista = täydellisyyden kolminaisuus

Vierailija
25/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä saa jatkossakin. Ei aikuiset halua teinimuotia käyttää.

Vierailija
26/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä saa jatkossakin. Ei aikuiset halua teinimuotia käyttää.

Juuri näin. Kuka nainen haluaa pukeutua samalla tavalla kuin teinitytöt? En minä ainakaan.

Vierailija
27/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillit on ihanat! Käytän niitä onnellisena vaikka olen pyylevä keski-ikäinen. Muut voi nolostella puolestani, mä en jaksa.

Vierailija
28/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa

En ole ikinä nähnyt ketään - en edes malleilla kuvissa - jolle pillit sopisivat. Ihan kaikki näyttävät niissä isoilta, läskeiltä. Koska ne tekevät reisistä ja pepusta isommat, mitä ehkä oikeasti ovatkaan. Aina.

Ei ne bootcut- farkutkaan kaikilla hyvältä näytä, mutta niitä olen itse käyttänyt teinistä asti (kun muille oli se 501 in, näytti kamalalta jo silloin se vähän kapeneva lahje).

Vierailija
29/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ostin pillifarkut koska ne olivat kaupan farkuista sopivimmat ja istuvimmat. Kaupat ovat täynnä uutuuksia jotka ovat pillifarkkuja. Kyllä niitä ostetaan. Kokonaisuus ratkaisee.

Minäkin koin olevani naisellisempi pillifarkuissa kuin suorissa. Suorat lahkeet saavat jalat näyttämään tasapaksuilta ja pulleilta. Pitää olla tosi löysä leveä malli että näyttää kivalta. Sellaiset ostinkin.

Ihanaa että ei tarvitse olla muodin orja. Välillä jopa tulee vähän nolo olo jos ostaa vain vaatteita joita kaikki muut käyttävät ympärillä. Paras ostaa sitä mikä pukee itseä ja omia muotoja. Minulla on esim. paksut nilkat joten en todellakaan näyttäisi hyvältä trendikkäissä nilkkaan leikkautuvissa lahkeissa. Niissähän pointti on leikata ohuimmasta kohdasta ja korostaa hoikkuutta. Hah, eipä päde minuun!

Näyttäisin naurettavalta jos kopioisin teinien tyyliä. Antaa heidän rauhassa navigoida ulkonäköpaineissa ja hyväksynnän hakemisen tarpeessa, he ovat vielä liian lapsellisia ymmärtämään mitä vapaus on.

Vierailija
30/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkuissa karatepotkut näyttää paremmalta ja korkkarit jalassa.

Vierailija
31/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisomuoti ei ole kaikenikäisten muoti, nuorisomuoti on nuorille.

Vierailija
32/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorisomuoti ei ole kaikenikäisten muoti, nuorisomuoti on nuorille.

Joo mut jos muoti oli joskus niiden jotka oli nuoria, nii se o myös niiden.

Vierailija
33/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eivät sovi löysät farkut, eivätkä bootcutit. Näytän niissä lihavalta. Pillifarkut ovat ainoat, jotka näyttävät hyviltä.

Vierailija
34/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ihonmyötäiset ohutta lötköä kangasta olevat elastaanipillifarkut on aina ollut kamalan näköisiä kenellä tahansa. Ei niitä voi edes farkuiksi kutsua. Itse lopetin pillien käytön 5v sitten kun menivät lopullisesti muodista. Kannattaa ostaa vaikka suoralahkeiset paksummasta denimistä olevat kapeat farkut noiden myötähöpeää aiheuttavien muovipillihousujen sijaan jos ei leveästä mallista tykkää. Kukaan oikeasti tyylitajuinen on tuskin koskaan mitään elastaanifarkkuja edes käytänyt.

Vierailija
35/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan vartalotyypistäsi, mikä sinulle sopii.

Jos olet alapainotteinen, eli löytyy iso takapuoli ja reidet, niin pillifarkut kaventavat alaosaasi suhteessa yläosaan ja saavat kokonaisvaikutelman näyttämään tasapainoisemmalta.

Mä taas olen leveäharteinen ja kapealanteinen ja löytyy ohuen jalat ja pieni lättäpeppu. Pillifarkut korostavat alaosani olemattomuutta ikävästi ja saavat näyttämään yhä leveäharteisemmalta ja kapeajalkaisemmalta. Mulle sopivat paremmin leveämmät lahkeet, niin kokonaisuus näyttää tasapainoisemmalta.

Vierailija
36/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohutjalkainen näyttää pillifarkuissa Minionsien Grulta:

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Gru

Pillifarkut sopivat vain päärynämalliselle, tukevahkolle persjalkaiselle paremmin kuin leveät lahkeet.

Vierailija
37/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ovat niin epäpukuvat että menee samasn kastiin legginsien kanssa, varsinkin jos on ns suomityyppiä, eli leveä perä, tuhdit jalat ja kas, tuloksena on muumimamma. Kannattaa katsoa peilistä myös takaapäin ja ehkä vähän hytkytelläkin, ainakin legginseissä. Bootcut malli sopii jokaiselle, tasapainoittaa yläkroppaa sekä pidentää.

Vierailija
38/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykästynyt tähän loosefoot malliin ihan siitä syystä että löysät farkut saa olla sitä oikeata farkkukangasta eikä mitään kuminauha kangasta..

Farkut on oikeat farkut

Vierailija
39/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotiblogg kirjoitti:

Pillifarkut ovat niin epäpukuvat että menee samasn kastiin legginsien kanssa, varsinkin jos on ns suomityyppiä, eli leveä perä, tuhdit jalat ja kas, tuloksena on muumimamma. Kannattaa katsoa peilistä myös takaapäin ja ehkä vähän hytkytelläkin, ainakin legginseissä. Bootcut malli sopii jokaiselle, tasapainoittaa yläkroppaa sekä pidentää.

No ei todellakaan sovi itselleni bootcut. Näytän niissä naurettavalta ja lihavalta. Lisäksi malli on mielestäni ruma. Ķorkeavyötäröiset pillifarkut sopivat itselleni parhaiten. Tekee siluetin paremmaksi. Yläosana löysempi paita/ takki.

Vierailija
40/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli teininä bootcutit ysärin lopulla ja muistan kun omat vanhemmat naureskeli, kun olivat itse käyttäneet samanlaisia omassa nuoruudessaan 70-luvulla. Nyt mulla on pillifarkkuja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän