Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule ehkä koskaan enää käyttämään muuta farkkumallia kuin pillifarkkuja

Vierailija
21.08.2023 |

Olin vaateostoksilla teinini kanssa ja käski kokeilemaan bootcut-lahkeisia ja suoralahkeisia farkkuja. Näytin vanhalta ja jotenkin homssuiselta ja vähemmän naiselliselta. Sitten kokeilin "vanhoja kunnon " pillifarkkuja ja heti oli linjakkaampi ja tyylikkäämpi näky. Ne lähtivät mukaan kaupasta. Teini sanoi että kohta pillifarkkuja ei enää edes saa kun ne ovat vanhanaikaisia. Ihan hirveää. Minä en luovu niistä! En kai ole ainoa joka vielä ostaa uudet pillifarkut syksyllä 2023?

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä löysät farkut tekevät lihavista vieläkin lihavamman näköisiä. Lihaviahan suurin osa on nykyään. Kapeat farkut saavat aikaan hoikentavan efektin, jos ymmärtää peittää vyötäröläskit reilummalla yläosalla.

Vierailija
42/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat niin läskejä nykyään, että mikään vaate ei näytä hyvältä. Olemme menossa Usa: n tyyliin lihavuusepidemiassa. Normaalipaino on harvinaista, etenkin nuorilla. Nykynuoret ovat lihavia, isoja amatsoneja. Tytöt ovat lihavia, rasvaa täynnä olevia valaita. Kamalaa katsottavaa, tämä nuorison lihominen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin me jämähdetään. Mä taas käytän vain bootcattia, se oli mun nuoruuden juttu. Pillejä en ikinä, niitä käytti mua edeltävä sukupolvi. 

Vierailija
44/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli teininä bootcutit ysärin lopulla ja muistan kun omat vanhemmat naureskeli, kun olivat itse käyttäneet samanlaisia omassa nuoruudessaan 70-luvulla. Nyt mulla on pillifarkkuja.

Mulla sama. Oon tosin harkinnut että ostaisin kaappiin taas pitkästä aikaa jotkut suorat/bootcutit pilluen kaveriksi. Ne MattiNykäsfarkut, joita äitini käytti ysärillä ja näytti muodottomalta mammalta, jätän edelleen kauppaan.

Vierailija
45/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin hieman keskiokäisillä.ja ylipainoisilla ne pillifarkut on aika nolon näköiset jalassa

En ole ikinä nähnyt ketään - en edes malleilla kuvissa - jolle pillit sopisivat. Ihan kaikki näyttävät niissä isoilta, läskeiltä. Koska ne tekevät reisistä ja pepusta isommat, mitä ehkä oikeasti ovatkaan. Aina.

Ei ne bootcut- farkutkaan kaikilla hyvältä näytä, mutta niitä olen itse käyttänyt teinistä asti (kun muille oli se 501 in, näytti kamalalta jo silloin se vähän kapeneva lahje).

Bootcat mun mielestä tasapainotta vartalon. Just pillit tekee kehosta eriparisen näköisen.

Vierailija
46/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että lihavuus on järkyttävää Suomessa. Kun katselee nykynuorisoa, ei voi kuin ihmetellä, miten lihavia he ovat. Sitten ihmetellään, kun nuoret eivät jaksa työelämässä. Mikä on maamme tulevaisuus, kun näistä liikkumattomista, lihavista nuorista osa menee työelämään? He eivät jaksa tehdä mitään, kun ainoa liikunta on ollut sormen naputtelu älypuhelimella? Hengästytään, jos joudutaan kävelemään bussipysäkille. Kuka tekee tulevaisuudessa fyysiset työt, kun nykynuoret eivät jaksa edes kävellä?

Vierailija
47/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcutit on ihan parasta. Ajattomat, peittää virheet. Ne on ollut mulla monta vuotta enkä muita malleja enää katsokaan. Ole hoikka 59-v.

Vierailija
48/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muoti kulkee sykleissä jonka välissä keksitään joskus uutta. Minkä ikäinen olet? Itse olen 24 ja en voi sietää leveälahkeisia farkkuja ja syitä on 3.

1) Pinnallisuus, koska näyttää kamalalta

2) Epämukavuus

3) ekologisuus, koska farkkukankaan valmistaminen ei ole kovin ympäristöystävällistä ja ylisuurissa housuissa kangasta on käytetty tahallaan liikaa.

Toisaalta en myöskään tykkää kiireistä pilleistä. Tavallinen slimfit on se paras. Myötäilee jalkoja, mutta ei purista = täydellisyyden kolminaisuus

Leveälahkeiset farkut ovat ekologisemmat olettaen että ne on 100% puuvillaa, koska kankaita joissa on elastaania tai muuta keinokuitua ei voi kierrättää. Slim fit farkuissa sitä on aika varmasti.

Vierailija
49/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muotiblogg kirjoitti:

Pillifarkut ovat niin epäpukuvat että menee samasn kastiin legginsien kanssa, varsinkin jos on ns suomityyppiä, eli leveä perä, tuhdit jalat ja kas, tuloksena on muumimamma. Kannattaa katsoa peilistä myös takaapäin ja ehkä vähän hytkytelläkin, ainakin legginseissä. Bootcut malli sopii jokaiselle, tasapainoittaa yläkroppaa sekä pidentää.

No ei todellakaan sovi itselleni bootcut. Näytän niissä naurettavalta ja lihavalta. Lisäksi malli on mielestäni ruma. Ķorkeavyötäröiset pillifarkut sopivat itselleni parhaiten. Tekee siluetin paremmaksi. Yläosana löysempi paita/ takki.

Sama. Bootcut saa mun jalkani lisäksi näyttämään naurettavan lyhyiltä. Pillit on ainoat, joita siedän käyttää, vaikkei mulla mielestäni olekaan oikein kroppaa niihin. Kapeat jalat ja iso perä, mutta jotenkin ainoastaan pilleissä näytän inhimilliseltä. Jalat näyttää tavallista pidemmiltä.

Vierailija
50/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muotiblogg kirjoitti:

Pillifarkut ovat niin epäpukuvat että menee samasn kastiin legginsien kanssa, varsinkin jos on ns suomityyppiä, eli leveä perä, tuhdit jalat ja kas, tuloksena on muumimamma. Kannattaa katsoa peilistä myös takaapäin ja ehkä vähän hytkytelläkin, ainakin legginseissä. Bootcut malli sopii jokaiselle, tasapainoittaa yläkroppaa sekä pidentää.

No ei todellakaan sovi itselleni bootcut. Näytän niissä naurettavalta ja lihavalta. Lisäksi malli on mielestäni ruma. Ķorkeavyötäröiset pillifarkut sopivat itselleni parhaiten. Tekee siluetin paremmaksi. Yläosana löysempi paita/ takki.

Sama. Bootcut saa mun jalkani lisäksi näyttämään naurettavan lyhyiltä. Pillit on ainoat, joita siedän käyttää, vaikkei mulla mielestäni olekaan oikein kroppaa niihin. Kapeat jalat ja iso perä, mutta jotenkin ainoastaan pilleissä näytän inhimilliseltä. Jalat näyttää tavallista pidemmiltä.

Mulla on pitkät jalat ja korkeat korot. Perä on taas leveä. Bootcatissa näytän selkeesti paremmalta. Jalkojen pituudesta ei lähe mitään, mut perän leveys ei korostu.

Vierailija
51/100 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäähän ne pillifarkut hyvältä mutta kauhealla tavalla blokkaavat verenkierron ja painavat pohkeita. Todella epämiellyttävää! Mitkä olisivat pillifarkuille hyvät housunkorvikkeet?

Vierailija
52/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäähän ne pillifarkut hyvältä mutta kauhealla tavalla blokkaavat verenkierron ja painavat pohkeita. Todella epämiellyttävää! Mitkä olisivat pillifarkuille hyvät housunkorvikkeet?

Ei liian kireitä tietenkään vaan sopivat pillit. Ei mulla ainakaan kiristä kun oon valinnut sopivan kokoiset.

Vierailija
53/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan vartalotyypistäsi, mikä sinulle sopii.

Jos olet alapainotteinen, eli löytyy iso takapuoli ja reidet, niin pillifarkut kaventavat alaosaasi suhteessa yläosaan ja saavat kokonaisvaikutelman näyttämään tasapainoisemmalta.

Mä taas olen leveäharteinen ja kapealanteinen ja löytyy ohuen jalat ja pieni lättäpeppu. Pillifarkut korostavat alaosani olemattomuutta ikävästi ja saavat näyttämään yhä leveäharteisemmalta ja kapeajalkaisemmalta. Mulle sopivat paremmin leveämmät lahkeet, niin kokonaisuus näyttää tasapainoisemmalta.

Samaa mieltä, vartalomallista riippuu. 👍

Itselläni myös leveät hartiat ja kapea lantio.

Mulla pitkät jalat, ja pyöreä pieni peppu.

Mielestäni pillifarkut sopivat parhaiten.

(Enkä ole kuvitellut jalkojeni pituutta: olen alle 170 cm., ja mulla pidemmät jalat kuin 180 cm. miehelläni.)

Myös bootcut-malli näyttää ihan hyvältä.

Vierailija
54/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillufarkut on parhaat

Vierailija
55/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut ja nahkasaappaat jalkaan. Siinä on mainio yhdistelmä syksyllä/ talvella. Ei haittaa hanget ja nietokset, senkun kahlaa ja jalat ja puntit pysyvät kuivina.

Vierailija
56/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillifarkut...hyi että. Nyt on just hyvä muoti kun on kaikenlaista mallia kaikkeen makuun. Karmea kausi se kun oli pelkkää pilliä.

Vierailija
57/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan vartalotyypistäsi, mikä sinulle sopii.

Jos olet alapainotteinen, eli löytyy iso takapuoli ja reidet, niin pillifarkut kaventavat alaosaasi suhteessa yläosaan ja saavat kokonaisvaikutelman näyttämään tasapainoisemmalta.

Mä taas olen leveäharteinen ja kapealanteinen ja löytyy ohuen jalat ja pieni lättäpeppu. Pillifarkut korostavat alaosani olemattomuutta ikävästi ja saavat näyttämään yhä leveäharteisemmalta ja kapeajalkaisemmalta. Mulle sopivat paremmin leveämmät lahkeet, niin kokonaisuus näyttää tasapainoisemmalta.

Samaa mieltä, vartalomallista riippuu. 👍

Itselläni myös leveät hartiat ja kapea lantio.

Mulla pitkät jalat, ja pyöreä pieni peppu.

Mielestäni pillifarkut sopivat parhaiten.

(Enkä ole kuvitellut jalkojeni pituutta: olen alle 170 cm., ja mulla pidemmät jalat kuin 180 cm. miehelläni.)

Myös bootcut-malli näyttää ihan hyvältä.

Olen isotissinen ja kaiken lisäksi tuollainen kapealanteinen y-kroppainen ja parhaimmalta näytän hameissa. Farkuissa näytän ihan Minionsien Grulta😒

Vierailija
58/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootcut malli tekee musta super lihavan ja persjalkaisen näköisen! Aivan törkeet mun päällä. Niiden kanssa ei myöskään sovi oikein mitkään korkkarit ja rakastan korkoja! Pillit päällä treenatun vartaloni muodot tulevat kauniisti esille, jalat näyttävät pitkiltä ja kokonaiskuva on hoikka ja timmi.

Tiedän että sellaisille kilometrin pitkille ja todella hoikille (ei treenatuille) jaloille bootcut on todella sopiva malli. Minulle ei. :)

Vierailija
59/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillit vanhentaa jos on jo yli 35v.

Vierailija
60/100 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat lahkeet on parhaat.

Kaikki noi mallit periaatteessa sopii mulle kun olen normaalipainoinen ja pitkäjalkainen mutta suorista lahkeista tykkään eniten.

Pilleihin en enää koske. Niiden alle ei mahdu mitään villahousuja ja niitä on ällöttävä pukea ja riisua. Haluan, että housut saa helposti jalasta poiskin. Lisäksi takamus ja jalat näyttää pilleissä suhteettoman suurelle ja se ei ole kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi