Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En meinaa päästä ihastuksesta yli

Vierailija
21.08.2023 |

Olen ihastunut työkaveriini, joka myös pitää minusta kovasti. Olemme siis puhuneet asiasta suoraan. Mies myös sanoi ettei ole suunnitelmissa erota eikä myöskään petä (en haluaisikaan pettävän) ja olemme sopineet olevamme kavereita. Hän on siis naimisissa ja minä sinkku. On sanonut myös että jos olisi sinkku, niin olisi taatusti kanssani. Tulemme hyvin juttuun, mies tykkää jutella kanssani harrastuksista, matkoista yms. ja samoin minä hänen kanssaan. Hän on mukavin tuntemani mies.

Oloani helpotti kun kerroin tunteeni ja olemme jatkaneet työkavereina ja kavereina. Tiedän etten saa miestä koskaan ja nautin miehen seurasta ja ystävyydestä sekä juttutuokioista. Samaan aikaan tuntuu etten pääse ihastumisesta yli koska olemme säännöllisesti tekemisissä. Vertaan kaikkia muita miehiä häneen ja ikävöin häntä kun emme näe vähään aikaan. Ei tällä sen kummenpaa pointtia ole, tänään vain on taas vähän raskas päivä, kun juttelimme pitkään ja mietin kunpa löytäisin samankaltaisen vapaan miehen kun häntä en voi saada. Toivoin että tunteet olisivat laimenneet lomien aikana, mutta ei. Olisi edes helpompaa jos mies ei pitäisi minusta tai olisi muuttanut käytöstään ihastumisen tunnustamisen jälkeen. Muita toivottomasti ihastuneita kohtalotovereita?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^

Vierailija
2/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain väsyneeltä tapailumieheltä aika nuivaa kohtelua. Silti, tahtoisin nähdä hänet vielä kerran, ainakin. Antaisin mahdollisuuden jos häntäkin kiinnostaa, tosin keskustelun kautta.

Aika sitkeässä näyttää ihastukseni olevan. Eikä haittaa yksipuolisuus, omaksi iloksi ihailen (enkä sokeasti kritiikittä, todellakaan).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän saa sinulta virkistystä ja voi samalla antaa vaimolleen kaiken minkä sinä haluaisit. Perinteinen hyväksikäyttösuhde jossa uhri löytää kaikki syyt antautuakseen hyväksikäyttäjälle. Et pääse siitä koskaan yli, koska ei oikeastaan edes halua päästä siitä yli.

Vierailija
4/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa mutta voi viedä kauan. Itsellä samanlainen tilanne, mies on lähin työkaverini ja matkustetaan paljon yhdessä. Vapaa-ajallakin harrastetaan. 4 vuotta ei ole riittänyt tunteiden ohi menemiseen mutta pikku hiljaa asia helpottaa. Muita miehiä en osaa edes ajatella, valitettavasti. Varmaan moni sanoisi että ota etäisyyttä mutta en halua vaihtaa työpaikkaa koska työ on hyvä palkkainen, pieni efforttinen ja vastaavaa työtä ei muualla Suomessa ole mahdollista tehdä.

Vierailija
5/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonut myös että jos olisi sinkku, niin olisi taatusti kanssani.

=====

Hirveetä pskaa roikottaa noin! Antaa ymmärtää, että kelpaisi kyllä, jos tilanne on toinen. Että oottele vaan siinä jonossa, jos mulla joskus tarve tulee, niin noukin sut mukaani.

Vierailija
6/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä suomi

Vierailija
7/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvo: ota etäisyyttä niin oaljon kuin voit. Nythän se imee sut kuiviin. Käyttää hyväkseen ja roikuttaa ku lihaa hirressä.

Nyt hommaat muita ystäviä ja kavereita ja alat keskittyä töissä vain töihisi. Heitä hukkaan tommonen tyyppi.

Hypoteettinen skenaario; ukko eroaa tai tulee leskeksi. Ottaa sut ja alkaa roikottaan jotain uutta muijaa sivussa.

Ps. Kaikki pettäminen ei muuten ole vain fyysistä. Mä näen ton homman pettämisenä.

Vierailija
8/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Ihastunut varattuun, joka valitsi kuitenkin vaimonsa ja haluaisi leikkiä kanssani kaveria. Mutta kun eihän se mene niin, että tunteet voi noin vaan katkaista kuin napista painamalla.

Vierailija
9/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että haluat tavata sen vaimon ja lapset.

Jos ei käy niin kertonee kaiken tilanteesta ja voit hylätä sen petturin.

Vierailija
10/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sä oisit tuon miehen vaimo, niin olisiko ok jos se pitäisi yllä tuollaista peliä itseensä ihastuneen naisen kanssa? Ihana mies tosiaan...

Vierailija
11/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, jälleen kerran tän tyyppinen aloitus koskikin varattua ihmistä! En voi henk.koht. käsittää, että kuka jaksaa olla ihastunut varattuun, kun itsellä se ihastus kuihtuu heti jos selviää, että toinen ei ole vapaalla jalalla: en voisi enää arvostaa häntä, jos jättäisi vaimonsa/perheensä, ja siksi en pysty enää ajattelemaan ko. miestä romanttisessa mielessä.

Vierailija
12/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimesti tunteiden tunnustaminen ei ikävä kyllä auttanut asiaa kannaltasi, vaan vahvistaa riippuvuuttasi ihastuksen tunteestasi. Itsellä oli vastaavanlainen tilanne työkuvioissa: ihastuin mukavaan mieheen, olemme molemmat tahoillamme naimisissa. Mies ilmeisesti huomasi tunteeni ja flirttaili kanssani. En usko, että hän oli varsinaisesti ihastunut minuun. Aluksi flirttailu tuntui koukuttavalta, mutta lopulta johti turhautumiseen, koska huomasin ettei mies ollut tosissaan, huomasin myös, että työsuoritukseni kärsi tilanteesta. Onneksi työssä tarjoutui tilaisuus sellaisiin tehtäviin, etten joudu enää usein tekemisiin miehen kanssa. Tunteet sitten laimenivat lopulta. Nykyään meillä on asialliset välit, mutta emme koeta ylläpitää mitään kaverisuhdetta, jossa erityisesti olisimme tekemisissä enempää kuin töiden kannalta on välttämätöntä.

Kohdallasi näyttää siltä, ettei mies kunnioita sinua.

Vierailija
13/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritän päästä ihastuksesta yli. En ole varma, onko varattu vai vapaa. Välillämme on ollut vahva kemia (jonka olen voinut kuvitella, mutta en usko), mutta mies ei vaan lähesty ja pyydä ulos. En jaksa enää odottaa, pitäisi päästä yli. Joo ja tiedän, ei ole tarpeeksi kiinnostunut kun ei lähesty. Mutta inhottava tilanne vain ja epätietoisuuden vuoksi hirveän vaikea unohtaa tapaus täysin

Ja sori, en aio itse lähestyä. Minulla on jonkinasteiset itsetuntokriisini, ja niihin liittyen haluan, että mies haluaa minut niin paljon, että vaivautuu itse lähestymään.

Saatan jäädä sinkuksi, ihan ok.

Vierailija
14/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole jo ihan selvä juttu, hän ei petä eikä eroa, mitä vielä häntä mietit nyt vaan eteenpäin. Varattuna oleminen lopettaisi ainakin minulla jo ihastuksen, niinkuin joku oli aiemmin jo kommentoinut.

Vierailija
15/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuo ole jo ihan selvä juttu, hän ei petä eikä eroa, mitä vielä häntä mietit nyt vaan eteenpäin. Varattuna oleminen lopettaisi ainakin minulla jo ihastuksen, niinkuin joku oli aiemmin jo kommentoinut.

Niin, lucky you, kaikilla ei toimi noin, vaan varattuun kohdistuvista tunteista pitää räpiköidä eroon ihan omin voimin.

Vierailija
16/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos sä oisit tuon miehen vaimo, niin olisiko ok jos se pitäisi yllä tuollaista peliä itseensä ihastuneen naisen kanssa? Ihana mies tosiaan...

En ole Ap, mutta oma ihastukseni on pettänytkin eikä sekään ole ihastustani tappanut. En minä kuvittelekaan, että ihastus olisi jotenkin hyvä ihminen tai loistavaa puolisomateriaalia tai tekisi minut onnelliseksi. Järjellä tajuan, että olisi se pettänyt minuakin. Mutta kun ne tunteet ei vaan meinaa kuolla.

Vierailija
17/36 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole Ap, mutta oma ihastukseni on pettänytkin eikä sekään ole ihastustani tappanut. En minä kuvittelekaan, että ihastus olisi jotenkin hyvä ihminen tai loistavaa puolisomateriaalia tai tekisi minut onnelliseksi. Järjellä tajuan, että olisi se pettänyt minuakin. Mutta kun ne tunteet ei vaan meinaa kuolla.

Kyllä se kannattaa ajatella niitä vikoja, saattaa auttaa ihastuksen haalistuttamisessa.

Vierailija
18/36 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruokitko niitä tunteita jotenkin eli näetkö tätä ihastuksen kohdetta tai oletko yhteydessä muuten? Yritä keskittyä siihen hyvään mitä elämässäsi on muuten. Tee päätös, siitä kaikki lähtee. Kun keskityt elämässäsi muuhun hyvään niin se hyvä kasvaa niissä muissa osa-alueissa. Jospa vielä ihastut siihen muuhun ja itseesi.

Vierailija
19/36 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä jonkun yli on olla jonkun alla. Siis... Tutustu muihin miehiin. Tiedän, ei kiinnosta juuri nyt, koska olet rakastunut tähän tyyppiin. Mutta maailmassa on paljon miehiä, jotka ovat yhtä hyviä, mutta sinkkuja. Sinun täytyy käydä vähän haistelemassa muiden miesten feromoneja ja luomassa katsekontaktia muiden miesten kanssa. Vaikka jonkun harrastuksen parissa tms. Aivosi ovat nyt virittyneet siihen kuvitelmaan, että tämä mies on ainut mahdollisuus. Jos aidosti haluat itsellesi parempaa, kuin nykyisen tilanteen, sinun on muistutettava itseäsi vaihtoehdoistasi. Olisit varmasti monelle ykkösvaihtoehto.

Vierailija
20/36 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa päästä jonkun yli on olla jonkun alla. Siis... Tutustu muihin miehiin. Tiedän, ei kiinnosta juuri nyt, koska olet rakastunut tähän tyyppiin. Mutta maailmassa on paljon miehiä, jotka ovat yhtä hyviä, mutta sinkkuja. Sinun täytyy käydä vähän haistelemassa muiden miesten feromoneja ja luomassa katsekontaktia muiden miesten kanssa. Vaikka jonkun harrastuksen parissa tms. Aivosi ovat nyt virittyneet siihen kuvitelmaan, että tämä mies on ainut mahdollisuus. Jos aidosti haluat itsellesi parempaa, kuin nykyisen tilanteen, sinun on muistutettava itseäsi vaihtoehdoistasi. Olisit varmasti monelle ykkösvaihtoehto.

Huom, en tarkoita alla olemisella mitään sukupuoliroolijuttuja, vaan se on se englanninkielinen sanonta, vähän hankala suomentaa. Mutta tiedät mitä tarkoitan... 

-sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän