Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kestätkö hyvin nälkää

Vierailija
21.08.2023 |

Siis nälän tunnetta?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Pakko saada ruokaa noin 3h välein. Olen normaalipainoinen 165/58.

Vierailija
22/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän hyvin. Mitä on nälkäkiukku?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta se aiheuttaa mulla välillä ongelmia jos oon liian kauan syömättä. Välillä mulla nimittäin syömättömyyden seurauksena turpoaa vatsa ihan kuin olisin lihonut useamman kilon vaikka en olis syönyt melkein mitään. Sitten voi olla maha niin kipeä ettei edes pysty syömään. Onneksi noin on käynyt tosi harvoin. Mutta pitää kyllä aika usein muistuttaa itseä syömisestä.

Vierailija
24/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka, mitä se on, mulla on ollut nälkä jo niin kauan että olen unohtanut mitä se tarkoittaa.

Vierailija
25/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko hyvin. Jano on ikävämpi tunne. Joskus on mukavaa syödä vähän. Siihen tottuu. Ihmiset syö liikaa. Ei ihmiskeho käytä hyödykseen ravintoaineita kuin tietyn määrän. Liika syöminen lihottaa ja on turhaakin.

Vierailija
26/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestän. Nälkä on pelkkä tunne jonka voi korvata toisella tunteella. Ihmisen ei tarvitse syödä kokoajan eikä varsinkaan jos 2 tyypin diabetes.

Vierailija
27/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut pakko opetella kestämään. Ei ole varaa syödä niin paljon tarvitsisi ja haluaisi, että lapset saa mahansa täyteen. Myös syömishäiriötaustaa.

Vierailija
28/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri laskee liian alas ja ihminen muuttuu sen takia ärtyisäksi ja kärttyisäksi.

Vierailija
29/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verensokeri laskee liian alas ja ihminen muuttuu sen takia ärtyisäksi ja kärttyisäksi.

Eikä se ole ylipainosta johtuva vaan joku aineenvaihduntajuttu .

Lapsistani se näkyy, toinen lapsi (hoikka tyttö) saa raivon nälässä, (hänellä minun hypoglukemia) toinen paahtaa (poija) iltakuuteen ennenkuin ruoka maittaam

Vierailija
30/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoan usein 16-20 h kerralla

Ei ongelmaa.

Vierailija
31/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vuorokauden ajasta.. Esim jos illalla on nälkä klo 20 jälkeen, en mene ottamaan ruokaa vaan odotan aamuun.

Ei tulisi myöskään mieleenkään lähteä yöllä jääkaapille, vaikka valvottaisi unettomuuden vuoksi.

Vierailija
32/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus tulevien leikkaukseen pitää huolen että kaikki näkevät nälkää ..ostovoima heikkenee ja tulee lisää nälkää näkeviä .miksi ette ottaneet asioista selvää vaan äänestitte trolli kirjoituksien mukaan?.teille valehdeltiin silmät,korvat ja suut täyteen .Teitä varoitettiin mutta ette uskoneet!

Vierailija
33/33 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat ei kestä,laihat helposti kun nälkähormonit toimii.

Jaa, painan reilusti yli 100kg ja olen vajaa 170cm nainen, ts lihava. Olen usein muutaman viikon syömättä. Olen syömishäiriöinen. Tiedä sitten minkä aikaa ne laihat ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä