Kestätkö hyvin nälkää
Kommentit (33)
Kestän hyvin. Mitä on nälkäkiukku?
Joo, mutta se aiheuttaa mulla välillä ongelmia jos oon liian kauan syömättä. Välillä mulla nimittäin syömättömyyden seurauksena turpoaa vatsa ihan kuin olisin lihonut useamman kilon vaikka en olis syönyt melkein mitään. Sitten voi olla maha niin kipeä ettei edes pysty syömään. Onneksi noin on käynyt tosi harvoin. Mutta pitää kyllä aika usein muistuttaa itseä syömisestä.
Ruoka, mitä se on, mulla on ollut nälkä jo niin kauan että olen unohtanut mitä se tarkoittaa.
Melko hyvin. Jano on ikävämpi tunne. Joskus on mukavaa syödä vähän. Siihen tottuu. Ihmiset syö liikaa. Ei ihmiskeho käytä hyödykseen ravintoaineita kuin tietyn määrän. Liika syöminen lihottaa ja on turhaakin.
Kestän. Nälkä on pelkkä tunne jonka voi korvata toisella tunteella. Ihmisen ei tarvitse syödä kokoajan eikä varsinkaan jos 2 tyypin diabetes.
On ollut pakko opetella kestämään. Ei ole varaa syödä niin paljon tarvitsisi ja haluaisi, että lapset saa mahansa täyteen. Myös syömishäiriötaustaa.
Vierailija kirjoitti:
Verensokeri laskee liian alas ja ihminen muuttuu sen takia ärtyisäksi ja kärttyisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verensokeri laskee liian alas ja ihminen muuttuu sen takia ärtyisäksi ja kärttyisäksi.
Eikä se ole ylipainosta johtuva vaan joku aineenvaihduntajuttu .
Lapsistani se näkyy, toinen lapsi (hoikka tyttö) saa raivon nälässä, (hänellä minun hypoglukemia) toinen paahtaa (poija) iltakuuteen ennenkuin ruoka maittaam
Paastoan usein 16-20 h kerralla
Ei ongelmaa.
Riippuu vuorokauden ajasta.. Esim jos illalla on nälkä klo 20 jälkeen, en mene ottamaan ruokaa vaan odotan aamuun.
Ei tulisi myöskään mieleenkään lähteä yöllä jääkaapille, vaikka valvottaisi unettomuuden vuoksi.
Hallitus tulevien leikkaukseen pitää huolen että kaikki näkevät nälkää ..ostovoima heikkenee ja tulee lisää nälkää näkeviä .miksi ette ottaneet asioista selvää vaan äänestitte trolli kirjoituksien mukaan?.teille valehdeltiin silmät,korvat ja suut täyteen .Teitä varoitettiin mutta ette uskoneet!
Vierailija kirjoitti:
Lihavat ei kestä,laihat helposti kun nälkähormonit toimii.
Jaa, painan reilusti yli 100kg ja olen vajaa 170cm nainen, ts lihava. Olen usein muutaman viikon syömättä. Olen syömishäiriöinen. Tiedä sitten minkä aikaa ne laihat ovat.
En! Pakko saada ruokaa noin 3h välein. Olen normaalipainoinen 165/58.