Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka elätte vähänkin poikkeavasti: kohtaatteko paljon arvostelua?

Vierailija
20.08.2023 |

Millaisista asioista ihmiset on teille räksyttäneet?

Monia tuntuu ärsyttävän suuresti se, että minä asun maaseudulla, kaukana taajamasta. Miten noin voi elää, kamalan tylsää kun kauppa ei ole 100 metrin päässä, hirveän pitkä matka kaikkialle. Tämä on suuri ongelma muille, itselleni ei ole ongelma ollutkaan missään vaiheessa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani ja vapaaehtoisesti lapseton. Kyllä tulee.

Vierailija
42/44 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ja tytär saavat yli 4000 ja ovat korkeakoulutettuja, pitkän työkokemuksen omaavia ammattilaisia. Oma palkkani töissäollessani jäi reiluun kolmeen tonniin tuplamaisterina. 

Onkohan tässä tosiaan joku persutrolli asialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ja tytär saavat yli 4000 ja ovat korkeakoulutettuja, pitkän työkokemuksen omaavia ammattilaisia. Oma palkkani töissäollessani jäi reiluun kolmeen tonniin tuplamaisterina. 

Onkohan tässä tosiaan joku persutrolli asialla.

Ops, meni väärään ketjuun, ihme juttu. Pitkäaikaistyöttömän palkkatoiveita piti ihmetellä.

Vierailija
44/44 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupungissa kerrostalossa asuva sinkkunainen ja harrastan lähes joka päivä liikuntaa ja esim. salilla käyn neljäkin kertaa viikossa. Mulla ei kerta kaikkiaan ole muuta tekemistä, kotityöt on nopsasti tehty, kaverit on perheellisiä suurin osa, joten en niidenkään kanssa voi joka ilta hengailla. Itselle mieluisinta on vapaalla nimenomaan liikkuminen jo senkin takia, että istun päivät töissä ja koska treenaan tavoitteellisesti, haluan myös pitää kiinni treenirytmistä. Joillekin tämä tuntuu olevan jotenkin liikaa, kun aika moni tuntuu olevan aikamoisia sohvaperunoita. Varsinkin ikäiseni sinkkumiehet saavat ihme kilareita, kun en kerkeä esim. salitreenin takia lähteä juuri sillä sekunnilla treffeille. Pitäs varmaan etsiä joku samanhenkinen vaikka sieltä salilta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi