Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ghostasi minut

Vierailija
20.08.2023 |

Tämä oli jo toinen kerta. Ensimmäisen ghostauksen jälkeen aneli pääsyä takaisin ja minä hulluhan lepyin, niin hyvät muistot oli mielessä. No nyt miehestä ei ole kuulunut 6 päivään, kun tein testin, että en laita hänelle viestiä. Onko niin että nyt poistan whatsappista ja facestä? Kuka puhuu järkeä minulle?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset ottaa treffailun noin vakavasti?

Ei sitä kokoaikaa jaksa viestitellä tai tuijottaa puhelinta, minulla on myös omaa elämää.

M32

Jos ei jaksa, sitten ei ole ajatuksissakaan. Ja jos ei ole ajatuksissa, ei ole riittävän kiinnostunut. Ja jos ei ole riittävän kiinnostunut, ei kannata tuhlaa aikaansa. Miehiä riittää.

Nutturaa löysemmälle 🙂

Naisia myös riittää ja jos ei kestä sitä ettei mies kokoaikaa viestittele niin sitten kannattaa ehkä siirtyä pois parisuhdemarkkinoilta.

M32

Kun mies rakastuu, se viestittelee nimenomaan koko ajan. Ja tiedätkö niin tekee nainenkin. Ne ajattelee toisiaan koko ajan.

Toki pelurit on asia erikseen. Sellaiseen ei kannatakaan rakastua.

Vierailija
62/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sinkku jo 7,5v että olisi suonut jo onnistuvan, monta ei toivottua tapausta tässä deittailtu. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kokoaikaa jaksa viestitellä tai tuijottaa puhelinta, minulla on myös omaa elämää.

M32

Jos ei jaksa, sitten ei ole ajatuksissakaan. Ja jos ei ole ajatuksissa, ei ole riittävän kiinnostunut. Ja jos ei ole riittävän kiinnostunut, ei kannata tuhlaa aikaansa. Miehiä riittää.

Nutturaa löysemmälle 🙂

Naisia myös riittää ja jos ei kestä sitä ettei mies kokoaikaa viestittele niin sitten kannattaa ehkä siirtyä pois parisuhdemarkkinoilta.

M32

Kun mies rakastuu, se viestittelee nimenomaan koko ajan. Ja tiedätkö niin tekee nainenkin. Ne ajattelee toisiaan koko ajan.

osa ehkä, mutta en mä ainakaan. ei mulla ole aikaa viestitellä koko ajan. sen sijaan se toinen on kyllä mielessä jatkuvasti

Vierailija
64/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jota suuresti rakastin tai luulin tunnetta rakkaudeksi jota se ei sitten ollutkaan ghostasi minut ja se teki tosi kipeää. Lopulta jätti kylmästi sanomatta sanaakaan ja se teki extra kipeää.

Tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ovat narsisteja ja/tai raukkamaista kusipäitä.

Vierailija
65/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Nutturaa löysemmälle 🙂

M32

osa ehkä, mutta en mä ainakaan. ei mulla ole aikaa viestitellä koko ajan. sen sijaan se toinen on kyllä mielessä jatkuvasti

Oot mielessä

Siihen meni n. 3 sekuntia.

Vierailija
66/75 |
21.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M32

Nutturaa löysemmälle 🙂

M32

Oot mielessä

Siihen meni n. 3 sekuntia.

mun rakas tietää jo että on aina mun mielessä, ei meidän tarvi jatkuvasti viestittää

Vierailija
67/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luulis että miehet laittaisivat viestejä useammin. Aktiivisella yhteydenpitolla kun saa paljon anteeksi.

Vierailija
68/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies jota suuresti rakastin tai luulin tunnetta rakkaudeksi jota se ei sitten ollutkaan ghostasi minut ja se teki tosi kipeää. Lopulta jätti kylmästi sanomatta sanaakaan ja se teki extra kipeää.

Tuolla tavoin käyttäytyvät ihmiset ovat narsisteja ja/tai raukkamaista kusipäitä.

Yksi piirre mikä miehessä häiritsi, että hän jaksoi ouhua koko ajan itsestään. En saanut väliin sanoa mitään kun mies kertoi ummet ja lammet omia asioitaan. Että ehkäpä hän vaan siirtyi seuraavaan uhriin. Ap

Vierailija
69/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi piirre mikä miehessä häiritsi, että hän jaksoi ouhua koko ajan itsestään. En saanut väliin sanoa mitään kun mies kertoi ummet ja lammet omia asioitaan. Että ehkäpä hän vaan siirtyi seuraavaan uhriin. Ap

Eli miksi harmittaa? Kuluiko tavara?

Vierailija
70/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä se äijä sulle teki? Käytä selvää suomen kieltä. Nykyään ei enää edes ylempi korkeakoulututkinto riitä ymmärtämään näitten pikkuälykköjen kieltä.

Vierailija
71/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää poistaa? Eihän ne numerot siellä muistia paljon vie.

Miksi säilyttää? Ei ghostaaja arvosta sitä jonka on ghostannut, ja mitäpä hyvää sanottavaa ghostaajalla enää olisikaan?

Vierailija
72/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap miten kävi?

Vierailija
73/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
74/75 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estät joka paikassa ja unohdat koko petterin. Ne jatkaa tuota niin pitkään kuin niiden antaa jatkaa.

Vierailija
75/75 |
25.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin Ap katosi? Miten tämä tarina loppui? Halutaan kuulla