Mies ghostasi minut
Tämä oli jo toinen kerta. Ensimmäisen ghostauksen jälkeen aneli pääsyä takaisin ja minä hulluhan lepyin, niin hyvät muistot oli mielessä. No nyt miehestä ei ole kuulunut 6 päivään, kun tein testin, että en laita hänelle viestiä. Onko niin että nyt poistan whatsappista ja facestä? Kuka puhuu järkeä minulle?
Kommentit (75)
Minun mielestä paras kosto,on se ettei poista ihmistä koska silloinhan se tajuaa että toinen on loukkaantunut jostain. Pitäisin tyypin facessa ja muissa somekanavissa mutta kun ottaisi uudelleen yhteyttä en vastaisi ollenkaan. Näin hän tajuaa että nykyään on yhdentekevä kun toinen ei viitsi vastata.
Tapailin sinkkuaikana erästä miestä ja meillä oli ollut muutamat kivat treffit jonka jlk mies vielä ajoi minut kotiin ja kertoi lähtevänsä veneilemään kaverin kanssa ja toivoi että nähdään pian. Meni muutama päivä (tais mennä yli viikko) ja miehestä ei kuulunut mitään. Laitoin miehelle sitten viestin että mitä kuuluu ja vieläkö kiinnostaa tapailu kun ei ole kuulu ut mitään pitkään aikaan. Mies vastasi pitkällä viestillä että on yrittänyt ihastua minuun kun olen niin ihana nainen ja bla, bla, bla mutta ettei näe jatkoa. Olisi tietty ollut kiva jos mies olisi ollut reilu ja kertonut tämän minulle aiemmin. Jäi tyhmä olo kun luulin että meillä oli jotain. Mutta en tosiaan jäänyt miestä suremaan, eihän kaikkien kanssa kemiat kohtaa vaikka olisi kivaa yhdessä. Tapasin nykyisen puolisoni vain 6kk tämän jälkeen.
Minulla on alkamassa yliopisto-opinnot, joten siellä meinaan olla silmät ja korvat avoinna, jos mukaan tarttuisi muutakin kuin tutkinto. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on alkamassa yliopisto-opinnot, joten siellä meinaan olla silmät ja korvat avoinna, jos mukaan tarttuisi muutakin kuin tutkinto. Ap
Saat kupan ja tulet tiineeksi jollekin retkulle. Siinä ennusteet eikä maksa mitään.
Ennustukset eivät pidä paikkansa, koska olen jo 46, että en enää lapsia hanki. Kolmas maisteritutkinto menossa. Ap
Aloin siivota. Kohta koti tuoksuu tolulle, niin on mukava, että saan tehtyä jotain konkreettista. Lapsetkin lähtivät ulos, niin saan luukuttaa täysillä musiikkia. Ap
Lopettakaa nyt toi lapsellinen ghostaaminen ja puhukaa suoraan!
Keskenkasvuista kiusantekoa!
Ghostaaminen on just parasta nettideittailussa, kun ei tarvitse valehdella syistä miksi haluaa siirtyä seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:O Sinä itse lopetit yhteydenpidon ja sitten syytät, kun mies ghostaa :O HÄH :O
Minä olin se aloitteellisempi osapuoli sen jälkeen kun mies vinkui itsensä takasin, olisi pitänyt vaan tajuta jo silloin, että mikään ei ole muuttunut. Ap
Anteeksi, mutta minkä ikäisiä olette? Ei oikein vaikuta aikuisten ajatuksilta ja touhuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat kupan ja tulet tiineeksi jollekin retkulle. Siinä ennusteet eikä maksa mitään.
Ennustukset eivät pidä paikkansa, koska olen jo 46, että en enää lapsia hanki. Kolmas maisteritutkinto menossa. Ap
Enpä usko, koska vaikutat niin lapselliselta ajatuksinesi.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaaminen on just parasta nettideittailussa, kun ei tarvitse valehdella syistä miksi haluaa siirtyä seuraavaan.
Voisihan sitä puhua tottakin: "Sirulla on isommat tissit" 😂 Mutta säästäisi toisen aikaa edes sen verran..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan sitä puhua tottakin: "Sirulla on isommat tissit" 😂 Mutta säästäisi toisen aikaa edes sen verran..
Olen eri, mutta kuinka moni oikeasti haluaisi kuulla tällaisen syyn jätetyksi tulemiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta kuinka moni oikeasti haluaisi kuulla tällaisen syyn jätetyksi tulemiselle?
🙋 No jos ne on isommat, niin mikäs siinä. Sit vois ajatella, että onpa pinnallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙋 No jos ne on isommat, niin mikäs siinä. Sit vois ajatella, että onpa pinnallinen mies.
Ja tämä johtaa siihen, että olempas idiootti kun olen ollut tuollaisen pinnallisen ääliön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin sinkkuaikana erästä miestä ja meillä oli ollut muutamat kivat treffit jonka jlk mies vielä ajoi minut kotiin ja kertoi lähtevänsä veneilemään kaverin kanssa ja toivoi että nähdään pian. Meni muutama päivä (tais mennä yli viikko) ja miehestä ei kuulunut mitään. Laitoin miehelle sitten viestin että mitä kuuluu ja vieläkö kiinnostaa tapailu kun ei ole kuulu ut mitään pitkään aikaan. Mies vastasi pitkällä viestillä että on yrittänyt ihastua minuun kun olen niin ihana nainen ja bla, bla, bla mutta ettei näe jatkoa. Olisi tietty ollut kiva jos mies olisi ollut reilu ja kertonut tämän minulle aiemmin. Jäi tyhmä olo kun luulin että meillä oli jotain. Mutta en tosiaan jäänyt miestä suremaan, eihän kaikkien kanssa kemiat kohtaa vaikka olisi kivaa yhdessä. Tapasin nykyisen puolisoni vain 6kk tämän jälkeen.
Ollaankohan me tapailtu samaa miestä? :D kuulostaa niin tutulta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli jo toinen kerta. Ensimmäisen ghostauksen jälkeen aneli pääsyä takaisin ja minä hulluhan lepyin, niin hyvät muistot oli mielessä. No nyt miehestä ei ole kuulunut 6 päivään, kun tein testin, että en laita hänelle viestiä. Onko niin että nyt poistan whatsappista ja facestä? Kuka puhuu järkeä minulle?
Sinä siis lakkasit kirjoittelemasta miehelle eli ghostasit ja hän ei sitten enää yrittänyt kirjoitella lisää eli kunnioitti yksityisyyttäsi.
Aika hyvä provo, 4/5.
vastaamatta jättäminen ei ole ghostaamista. pitää myös estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä johtaa siihen, että olempas idiootti kun olen ollut tuollaisen pinnallisen ääliön kanssa.
Mistä sen nyt etukäteen tietäisi? Ollaan vasta tutustumassa siinä. Mieti jos hakee vaikka töitä joskus ja sit se ghostattu onkin siitä päättämässä. Kannattais olla väleissä.
Nyt on koto siivottu. Teki hyvää mielelle saada koti puhtaaksi. Kohta teen superterveellisen smoothien.
Kaveri kutsuu pariskuntien iltaan, kerkesin jo miehestä puhua kavereille. En mene sinne pariskuntien iltaan kun yksin pitäisi mennä. Keksin vaikka mitä, että en mene. Ap
Ei tämä ole mikään provo!
Ap sydän sykkyrällä