Nainen, jos pitäisi valita mies ammatin perusteella, mikä se olisi?
Kommentit (36)
It-alan tyyppi, elektroniikka ja tietsikat viimesen päälle. it-tuki aina paikalla. Oppii itsekin siinä kaikenlaista, mitä voi hyödyntää töissä.
Rakennusmaalari, sellainen nuori komistus. Ilokseni katselisin.
Eläkeläinen yrittäjä. Sellainen joka on 35v mennessä saanut pörssin sellaiseen kuntoon, ettei tarvitse enää miettiä työntekoa.
Taiteilija koska olen taiteilija itse.
Maanviljelijä. Se elämäntapa on minussa niin verissä, että tuolla valinnalla todennäköisyys minulle sattuvalle osumalle olisi suurin.
Joku rakennusmies tms.
Peruskoulun luokanopettaja (ei aineenope ettei ole tyyppi joka on kiinnostunut vain matikasta tai historiasta tai mikä se aine nyt sitten onkaan, liian yksipuolista, paitsi liikunnanopettaja ok)
Klassisen musiikin muusikko
Toimittaja
Vierailija kirjoitti:
Kitaristi
Pakko kysyä että miksi ihmeessä? Töissä kaikki viikonloput, todennäköisesti alkoholisoitunut jo alle kolmekymppisenä, bonuksena et voi koskaan tietää mitä tauteja tällä kertaa tuo mukanaan kiertueelta...
Vierailija kirjoitti:
Eläkeläinen yrittäjä. Sellainen joka on 35v mennessä saanut pörssin sellaiseen kuntoon, ettei tarvitse enää miettiä työntekoa.
Tämä. En halua viettää aikaa yli viisikymppisen työnarkkarin kanssa. Tässä iässä on aika nautiskella, jos terveyttä vielä on. Vuodet käyvät vähiin.
Näyttelijä. Näytteli pääroolin esim. Englantilaisessa potilaassa ja Grand Budapest hotelissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kitaristi
Pakko kysyä että miksi ihmeessä? Töissä kaikki viikonloput, todennäköisesti alkoholisoitunut jo alle kolmekymppisenä, bonuksena et voi koskaan tietää mitä tauteja tällä kertaa tuo mukanaan kiertueelta...
Voihan joku tykätä siitä, ettei mies ole kotona viikonloppuna.
Astronautti-Kirurgi-Alusvaatemalli