Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Plussasin juuri :)

19.12.2006 |

Hei siskot, pakko kirjoittaa jonnekin kun mies on tavoittamattomissa työmatkalla ja täytyy saada purkaa tunteita. Olen jo pitkään ollut aivan saletti, ettei meille toista vauvaa tule (olen 40-vuotias), mutta tänään kotona pikkukuumeessa sairaslomapäivää viettäessäni hokasin että hei, menkathan on myöhässä, ja hain hyvin skeptisenä apteekista raskaustestin. Positiivinen! Kyllä itku pääsi ja puikkoa piti käydä moneen kertaan tuijottamassa veskin pöydällä.

Että näin täällä, jotain hyvää saikkupäivässäkin. :)

Xantippa

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko enään parempaa joululahjaa saada :O)

Nytten vaan toivotaan onnea odotukseen loppuun asti ;)

Onkos se sit niinkuin elokuun vaavi ?

Vierailija
2/2 |
19.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xantippa:

Hei siskot, pakko kirjoittaa jonnekin kun mies on tavoittamattomissa työmatkalla ja täytyy saada purkaa tunteita. Olen jo pitkään ollut aivan saletti, ettei meille toista vauvaa tule (olen 40-vuotias), mutta tänään kotona pikkukuumeessa sairaslomapäivää viettäessäni hokasin että hei, menkathan on myöhässä, ja hain hyvin skeptisenä apteekista raskaustestin. Positiivinen! Kyllä itku pääsi ja puikkoa piti käydä moneen kertaan tuijottamassa veskin pöydällä.

Että näin täällä, jotain hyvää saikkupäivässäkin. :)

Xantippa

Paljon onnea sinulle! Minäkin jo kuvittelin mummuoireiksi, kun mensut oli myöhässä. Muistelen, että äidillä tais näihin aikoihin jäädä pois ja hän silloin kauhisteli, jotta jos onkin raskaana. Heräsin sitten yhtenä päivänä huomaamaan, että minullahan on jäänyt yksi raskaustesti lääkekaappiin kun pari vuotta sitten sen toiveikkaana ostin ja hetihän ne mensut silloin alkoi. Oli se jo vähän vanhentunut se testi 10/2006 mutta ajattelin että samahan tuo on sitten käyttää näin huvin vuoksi. Järkytyin kyllä aikalailla kun testi näytti niin selkeää plussaa kuin olla voi. Ja raskausoireina mulla on rinnat pahuksen kipeät ja palelee, palelee.... Nyt sitten eletään toiveessa, että kaikki menisi hyvin ja saisimme terveen vauvelin elokuussa. Mieskin on aivan hupsuna jo ja kertoo kaikille kavereilleen.

terv. Mirjalii rv 6+4 (minä 45v ja mies 48v)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla