Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuoret aikuiset ovat elämäniloisia mutta keski-ikäiset ja vanhat ovat tympääntyneen oloisia?

Vierailija
20.08.2023 |

Nuoret aikuiset ovat iloisia, uivat uimarannoilla, ottavat aurinkoa, ajavat vesiskoottereilla, pelaavat rantalentopalloa, urheilevat porukalla jne.. Mutta keski-ikäisiä ja vanhoja ihmisiä ei näissä juurikaan näe. Mitä ihmisille tapahtuu kun niiden elämänilo katoaa iän myötä eivätkä tee ja harrasta juuri mitään? Vanhemmat ihmiset vain kävelee naama nyrpiän näköisinä.

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat pyörineet tällä planeetalla liian pitkään ja alkaneet ymmärtää, mitä tämä on. Nuoret on vielä tietämättömiä ja kokemattomia, mitä tulee kurjuuteen.

Vierailija
2/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat pyörineet tällä planeetalla liian pitkään ja alkaneet ymmärtää, mitä tämä on. Nuoret on vielä tietämättömiä ja kokemattomia, mitä tulee kurjuuteen.

Mutta onhan nuoruudessakin huonot puolet kuten rahattomuus mutta se ei näy heidän mielialassa. Vanhoilla on sen sijaan rahaa mutta ovat tympääntyneen oloisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä perustuu ihan hormoneihinkin. Nuorilla elimistö pumppaa kaikenmaailman dopamiineja, serotoniineja, estrogeenia, testosteronia ynnä muuta hyvää tekevää, iloa ja voimantunnetta lisäävää ainetta. Luonto on halunnut, että nuori lähtee innoissaan elämään ja kumppania etsimään.

Vierailija
4/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on vielä tyhmä, tietämätön ja toiveikas.

Vierailija
5/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Naisilla ei ainakaan ole aikaa tuollaiseen, heidän on hoidettava ja palveltava lapsia ja miestä.

-Keski-iässä ja vanhuudessa naamaan tulee ryppyjä ja suupielet alkavat roikkua. Se saa ihmisen näyttämään nyrpeältä, vaikka olisikin ihan hyvällä tuulella.

-Aurinkoa pystyy ottamaan nuorena, mutta vanhana lämpöä kestää huonommin. Myös monet lääkkeet lisäävät riskiä polttaa itsensä auringossa. Esim. verenpaine- ja masennuslääkkeet ovat sellaisia, ja niitä on käytössä monilla keski-ikäisillä.

Vierailija
6/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo oma mökki missä uida ei tule mentyä rannalle.

Vierailija
7/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttuuko ihmisen aivot iän myötä sellaisiksi että siitä tulee negatiivinen, passiivinen ja kiinnostus kaikkeen häviää?

Vierailija
8/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eutanasia kaikille mahdolliseksi!

Vierailija
9/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on toisaalta hyvä. Kaikkien on kuoltava viimeistään vanhana. Olisi ikävää kuolla parhaassa vireessä, mutta kun on jo raihnainen, ehkä vähän jo odottaa pois pääsyä.

Vierailija
10/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52. Vaikka olen täysin terve, ikäisekseni jopa hyväkuntoinen ja liikuntaa säännöllisesti harrastava nainen, en vain kertakaikkiaan jaksa enkä pysty makaamaan viltillä jossain hiekalla tai kalliolla. Toista se oli tosiaan nuorena, kun rannalla saattoi mennä koko päivä. Mutta nyt alkaa kolottaa ja vituttaa. Ei saa hyvää asentoa ja aurinko tuntuu liian kuumalta. Eikä huvittaisi lisää ryppyjäkään hankkia sitä palvomalla.

Vierailija
11/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa varmaan entisajan nuoria miten oli reippaita verrattuna nykynuoriin joista monet sitten kylpee vetämättömänä pahassa olossa?

Vierailija
12/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat vapaitaja voivat elää sellaista elämää kuin itse haluavat.

Ne keski-ikåiset (naiset) eivät voi, he ovat nalkissa kotona. Päivät töissä ja kaikki vapaa-aika puurtavat muiden eteen, huolehtivat lapsista, kodista, miehestä, eikä ikinä saa olla vain itseään varten.

N50+

Vierailija
13/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nykyään nuoret on happamia ja huumorintajuttomia, melkein kaikki yli 20- vuotiaat.

Vierailija
14/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 50-70 vuotiaat ei mene pelaamaan vaikka rantalentopalloa porukalla?

Vierailija
15/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuu eräs 65 vuotias jolla on aika leppoisa ja rento asenne sekä huumorintajua. Harrastaa mm. matkailuautoilua ja puutarhan hoitoa.

Vierailija
16/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on kuluttavaa, optimismi sulaa kuin jäätelö pöydällä.

Vierailija
17/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tuo ei pidä paikkaansa. On elämäniloisia ja elämään tympääntyneitä kaikissa ikäryhmissä.

Se kaikki on siitä kiinni miten elämä koettelee.

Enemmän mä nään keski-ikäisiä huvittelemassa, kuin nuoria. Riippuu ihan kohteista missä keitäkin näkee.

Vierailija
18/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorena mieti mitään elämän kamaluuksia. Moni luulee myös että silloin on kuolematon

Vierailija
19/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tuo ei pidä paikkaansa. On elämäniloisia ja elämään tympääntyneitä kaikissa ikäryhmissä.

Se kaikki on siitä kiinni miten elämä koettelee.

Enemmän mä nään keski-ikäisiä huvittelemassa, kuin nuoria. Riippuu ihan kohteista missä keitäkin näkee.

Nuoret käy kyllä festareilla ja kuluttaa niissä todella paljon rahaa. Pubissa ja ravintoloissa niitä näkee koko ajan vähemmän. Kahviloissa ja kaikenlaisissa mehu paikoissa on kyllä nuoria.

Vierailija
20/74 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanois. Meidän cittarissa työskentelee just sellainen aina hymyilevä ihana vanhempi nainen. Tänään taas tuli hyvä mieli kun hymyili mulle. Näkee oikein että hänestä elämänilo kukoistaa. Olen itse nuori nainen.  Terkujt vaan sinulle mukava kassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan