täysin pysähtynyt viikonloppu!
Olen flunssassa enkä ole voinut tehdä mitään. Tuntuu, että koko maailmassa ei ole tapahtunut yhtään mitään. Yksikään ihminen ei ole laittanut edes viestiä. Ihan kuin olisi jossain tyhjiössä keskellä avaruutta itsekseen. Mites muiden viikonloppu?
Kommentit (14)
Voisiko joku edes laittaa yhden vastauksen että tiedän olevani vielä samassa maailmassa kuin muut?
Kahden päivän krapula, vaikka en juonut perjantaina kuin muutaman. Sammuin yllättäen tosi aikaisin, eilen meni koko päivä nukkuessa ja tänään on vieläkin hutera olo. Tavallisia mietoja lähikaupasta.
'Tykkäyksen laitoin itse' voi ei sinua... täällä ollaan me muutkin. Aika tyhjäkäyntiä on vaikkei olla edes flunssassa. Yleisurheilua katson taustalla, jotenkin aina niin kotoisaa tuo. Odotellaan sitä rautatieaseman livestriimiä, kun kellot lyövät. Tämmöstä tää kesäaika vielä on, telkastakin tulee vaan uusinnan uusinnan uusintaa. Mites olis vaikka forrest gump tai uuno menettää taas muistinsa. Kesällä seisoo kaikki niin se on.
Tunnen tuskasi. Loppuraskaus menossa eikä mitään jaksa/pysty enää tekemään, päivissä ei ole mitään muuta kuin odottamista. Tuntuu kuin sekunttiviisarikin etenisi minuuttiviisarin tahdilla.
Tumputin. Eipä vaadi kukaan mitään tai minnekään lähtemistä.
Vierailija kirjoitti:
tähänkään aloitukseen tuskin tulee yhtään vastausta. Ihan kuin olisin muuttunut näkymättömäksi. Tykkäyksen laitoin itse. t. Ap
Välien setvimistä puolison kanssa, hyvää keskustelua ja seurapeliä saman hemmon kanssa 😊
Vierailija kirjoitti:
Kahden päivän krapula, vaikka en juonut perjantaina kuin muutaman. Sammuin yllättäen tosi aikaisin, eilen meni koko päivä nukkuessa ja tänään on vieläkin hutera olo. Tavallisia mietoja lähikaupasta.
Semmosta se on ku vanhaksi tulee, kuulostaa kyllä tutulta.
M41
Työttömänä olen, ja vaikka olen puuhastellut kaikenlaista (esim. siivonnut), niin tunnen oloni todella tylsistyneeksi. Kaipaisin välillä kodin ulkopuolista kontaktia, kuten töitä, tekemistä, kavereita, harrastuksia, viihdettä.
Nojaa. Sait sitten viikonlopun verran minun todellisuuttani. Paitsi etten viitsi tykätä edes omista kommenteistani. Jospa se ensi viikolla taas arkesi normalisoituisi.
Olin töissä sekä eilen, että tänään.
Eilen ja toissapäivänä festareilla, tänään sukujuhlissa. Kiirettä on siis pitänyt.
Mä toivon, että tulisin kipeäksi, että saisin olla hyvällä omalla tunnolla yhden viikonlopun ihan rauhassa. En muista, miltä se tuntuu.
tähänkään aloitukseen tuskin tulee yhtään vastausta. Ihan kuin olisin muuttunut näkymättömäksi. Tykkäyksen laitoin itse. t. Ap